Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Kopci na biało brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy , od dwóch dni pojawił sie takowy problem w Audi 80 B4 TDI, przy zdjęciu nogi z gazu( w czasie jazdy) ,z tylnej rury pojawiał sie ogromny biały dym i brak mocy, po chwili moc odzyskiwał i szedł normalnie , po czym ponownie zjazd z małej górki noga z gazu biały dym , aż do dziś stracił cała moc biały dym nonstop i po przejechaniu 4 km , wystrzał i rozerwało tłumik końcowy, Jestem zielony, z tym brakiem mocy miałem wrażenie jakby turbo przy niskich obrotach sie zawieszało , ale ten wystrzał, podpowiedzcie coś koledzy bo niemam pojęcia jaka tego przyczyna.

Opublikowano

według mnie turbo pali olej a tego co nie przepali to wyrzuca w wydech, od tego zapchal się pewnie katalizator i stąd ten strzał...

Opublikowano

może i turbo pali olej , ale kata już dawno nie mam

[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2010, 18:23_________________________________________________a do tego kopceninia strasznie kulawo silnik chodzi

Opublikowano

to idziemy teraz w druga stronę...płynu chłodniczegn ci nie ubywa?

Opublikowano

ubywa , myślisz o głowicy ?

Opublikowano

Ale czem rozerwało mi tłumik?

Opublikowano

jesteś pewien że go rozerwało? Może gdzieś nim zahaczyles?

Opublikowano

Jestem pewien , był strzał, dojechałem do domu 2km i tłumik otwarty na spawie

Opublikowano

no, vaga nie mam , zapomniałem dodoać że od 2 miesięcy bardzo żle odpalał zimny , 20 sek kręcenia i po odpaleniu kupa dymu, a może coś od strony wtrysku , sterowania turbiną , itp ?

Opublikowano

kolego masz raczej odpowiedź, samo z siebie tłumika nie rozerwałoby to nie paliwo lotnicze a diesel...spaliny muszą mieć ujście, ale powiedz jeszcze czy teraz nie lepiej ci się przypadkiem zbiera z rozerwanym tłumikiem??

wg mnie zapchany tłumik przez jazde na krótkich odcinkach doprowadził do nagrzewania się całego tłumika znacznie i zbieranie się oparów z oleju będącego w rurze i częściowe jego spalanie co powodowało dymienie na biało (przez słabą wydolność układu wydechowego)i samozapłon oparów!

choć podobną teorię można wysnóć z udziałem płynu chłodniczego...parowanie -choć to raczej mało prawdopodobne...

kiedyś włożyłem szczotkę drucianą z ciekawości w końcówki wydechu i ku mojemu ździwieniu okazało się że z samej końcówki wysypała się dość pokaźna gura sadzy..

podobny problem spotykał dość często użytkowników wartburgów i innych dwusówów gdzie mixol osadzał się w tłumiku...

Opublikowano

nic podobnego , cały czas chodzi kulawo, rozer :wallbash:wanie tłumika nic nie pomogło

Opublikowano

I coś już wiadomo , odkręciła się śruba na wale , ścieła prawie nacięcie na kole i pasek sobie tańczył jak chciał , wszystko sie dopiero dziś skręca , zobaczymy jutro czy to cała przyczyna zamieszania , co wy na to miał ktoś taki przypadek?

Opublikowano

no bardzo możliwe...nic więcej Ci nie rozwaliło? Jeśli nie to masz więcej szczęścia niż rozumu :kox:

Bez obrazy oczywiście :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...