gracjano10 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam koledzy , od dwóch dni pojawił sie takowy problem w Audi 80 B4 TDI, przy zdjęciu nogi z gazu( w czasie jazdy) ,z tylnej rury pojawiał sie ogromny biały dym i brak mocy, po chwili moc odzyskiwał i szedł normalnie , po czym ponownie zjazd z małej górki noga z gazu biały dym , aż do dziś stracił cała moc biały dym nonstop i po przejechaniu 4 km , wystrzał i rozerwało tłumik końcowy, Jestem zielony, z tym brakiem mocy miałem wrażenie jakby turbo przy niskich obrotach sie zawieszało , ale ten wystrzał, podpowiedzcie coś koledzy bo niemam pojęcia jaka tego przyczyna.
Gość DiM Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 według mnie turbo pali olej a tego co nie przepali to wyrzuca w wydech, od tego zapchal się pewnie katalizator i stąd ten strzał...
gracjano10 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 może i turbo pali olej , ale kata już dawno nie mam [br]Dopisany: 28 Kwiecień 2010, 18:23_________________________________________________a do tego kopceninia strasznie kulawo silnik chodzi
Gość DiM Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 to idziemy teraz w druga stronę...płynu chłodniczegn ci nie ubywa?
gracjano10 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 ubywa , myślisz o głowicy ?
Gość DiM Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 napewno uszczelka pod głowica, objawy pasują
gracjano10 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Ale czem rozerwało mi tłumik?
Gość DiM Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 jesteś pewien że go rozerwało? Może gdzieś nim zahaczyles?
gracjano10 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Jestem pewien , był strzał, dojechałem do domu 2km i tłumik otwarty na spawie
Gość DiM Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 masz Vaga? Zrób logi i daj mi na pw