blondas728 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam, mam taki problem, mianowicie zepsuł się przepływomierz - po dodaniu gazu "myśli" ze 2s. po czym wyrywa do przodu, na niskich obrotach się dusił i gasł. Odłączyłem kostkę i dolegliwości jak ręką odjął, ale już tak nie wyrywa. Moje pytanie brzmi: czy mogę na przykład przełożyć przepływomierz od passata b5 110KM, a jeśli nie to od czego by sprawdzić czy to rzeczywiście to?!
vauxhall95 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Logi dynamiczne i bedzie wiadomo.
tmstp Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 Witam, mam taki problem, mianowicie zepsuł się przepływomierz - po dodaniu gazu "myśli" ze 2s. po czym wyrywa do przodu, na niskich obrotach się dusił i gasł. Odłączyłem kostkę i dolegliwości jak ręką odjął, ale już tak nie wyrywa. Moje pytanie brzmi: czy mogę na przykład przełożyć przepływomierz od passata b5 110KM, a jeśli nie to od czego by sprawdzić czy to rzeczywiście to?! Raczej nie przekladaj od tego passata - musialby miec taki sam silnik. Ale jesli duszenie sie zniklo po odpieciu przeplywki to raczej wskazuje na nia. Ale zeby byc na 100% pewnym bez logow sie nie obejdzie.
domjenick Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 Raczej nie przekladaj od tego passata - musialby miec taki sam silnik niekoniecznie- jeśli wtyczka będzie pasować,to można podpiąć-w przepływomierzu jest cienki drucik,który się nagrzewa,a przepływające powietrze go studzi- różnica temperatury jest konwertowana na g/s i ukazywana w blokach pomiarowych,nie ma żadnych przeciwskazań poza wtyczką
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się