easyone Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Co to za bledy i co na nie poradzic ? Caly czas siweci sie pomaranczowa kontrolka silnika (motor 2.0TDI 140KM) : 19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal 19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground 17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND Z gory dzieki za pomoc Pozdrawiam easy
spanky Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 bład klapy gaszacej ... sprawdz okablowanie albo zasyfilo olejem silniczek nia sterujacy ... (V157) p.s w najgorszym wypadku uszkodzenie mechaniczne [wylamane zabki] w samym silniczku.
kris_lpgcars Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Witam ostatnio przerabialem ten temat i jak już sprawdzisz okablowanie i będzie wyglądało ok to masz go do wymiany a co do drugiego bledu sprawdź temp bo ja się dokopalem do niedogrzanego silnika koszt klapy nowej /uk/ 270poundow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się