Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czy to turbo pada?


dzygit

Rekomendowane odpowiedzi

:wallbash:witam wszystkich mam zaoliwione przewody łączące chlodniczke interkulera olejem czy to turbo puszcza i na dodatek niema mocy silnik ma o1/3 mniej mocy prosze o podpowiedz

to normalne ze sa zaoliwione....zrób logi to sie dowiesz wiecej :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, czy rano na zimnym dymi ci na niebiesko z rur?

Przy gorącym silniku dymi na niebiesko też?

Zdejmij wąż elastyczny idący od plastykowej rury obok zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego do intercoolera

i powiedz ile jest tam tego oleju, a najlepiej wklej tu zdjęcie.

Brak mocy to jeszcze nie oznaka padającej turbiny, moze silnik wchodzi na tryb awaryjny,

bo kierowniczki turbiny blokują się od sadzy.

Jak wygląda twój styl jazdy, na jakich obrotach utrzymujesz auto w mieście?

Jak jeździsz przeważnie poniżej 2000 obrotów to bankowo masz zatarte kierowniczki turbiny.

Poza tym, by się upewnić warto wrzucić auto na kompa VAG i wyświetlić jakie ma błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche dziwne ze samochod moze nie miec 1/3 mocy powodow moze byc wiele chocby filtry, moze to byc zbieg okolicznosci ze masz troche oleju i sadzisz ze to odrazu turbina, jesli ma puszcza to pewnie pojawilo by sie i kopcenie. najlepiej oczywisie sprawdzic vagiem :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory, że tak wtrącam ale może ktoś powiedzieć ile oleju powinno być w tym weżu od IC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczajaco tyle zebys sie ubrudzil ale nie tyle zeby ze szmaty bylo bagno, no tak na sciankach moze byc ale, lac z rury nie powinno ci sie chyba ze pare kropel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie...

Problem z moim audi powrócił...

Parę miesiecy temu łapałem tryb awaryjny, okazało się, ze miałem zapieczone "kierowniczki"

Dla przypomnienia:

small_10.jpg small_13.jpg

small_11.jpg small_14.jpg

Parę dni temu znowu złapałem tryb awaryjny, było to jednorazowo.

Bardziej martwi mnie, że autko czasami lekko dymi na niebiesko.

Np odpale rano dodam deikatnie gazu to widać, lekki błękitny dymek.

Stojąc w korku wpatrywałem się w szybę z tyłu i przy ruszaniu parę razy też zobaczyłem delikatny niebieski dymek ;/

Oleju od wymiany (mija około 6 tysięcy) dolałem około 300 ml.

Na dnach chcę wyciągnąc turbo i zobaczę czy znowu się zabrudziło...

Moje pytanie czy turbinka pada?

Czy może coś głębiej w silniku?

Logi zrobię na dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ty ta kierownice wyciagaleś(odkręcałeś te 3 śrubki na torksa)?? czy ja wylizałes tak jak na zdieciu tylko z zewnatrz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...