dzygit Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 :wallbash:witam wszystkich mam zaoliwione przewody łączące chlodniczke interkulera olejem czy to turbo puszcza i na dodatek niema mocy silnik ma o1/3 mniej mocy prosze o podpowiedz
Wihajster Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 :wallbash:witam wszystkich mam zaoliwione przewody łączące chlodniczke interkulera olejem czy to turbo puszcza i na dodatek niema mocy silnik ma o1/3 mniej mocy prosze o podpowiedz to normalne ze sa zaoliwione....zrób logi to sie dowiesz wiecej :gwizdanie:
dzygit Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 mam waga podpowiedz jakie logi zrobic
Wihajster Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 mam waga podpowiedz jakie logi zrobic http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
MariuszA42.5tdi Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Znając życie to początek końca TURBO....
rookie Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Po pierwsze, czy rano na zimnym dymi ci na niebiesko z rur? Przy gorącym silniku dymi na niebiesko też? Zdejmij wąż elastyczny idący od plastykowej rury obok zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego do intercoolera i powiedz ile jest tam tego oleju, a najlepiej wklej tu zdjęcie. Brak mocy to jeszcze nie oznaka padającej turbiny, moze silnik wchodzi na tryb awaryjny, bo kierowniczki turbiny blokują się od sadzy. Jak wygląda twój styl jazdy, na jakich obrotach utrzymujesz auto w mieście? Jak jeździsz przeważnie poniżej 2000 obrotów to bankowo masz zatarte kierowniczki turbiny. Poza tym, by się upewnić warto wrzucić auto na kompa VAG i wyświetlić jakie ma błędy.
pawelwor Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Czy dolot jest szczelny? Buczy/huczy coś podczas jazdy?
pereska Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 troche dziwne ze samochod moze nie miec 1/3 mocy powodow moze byc wiele chocby filtry, moze to byc zbieg okolicznosci ze masz troche oleju i sadzisz ze to odrazu turbina, jesli ma puszcza to pewnie pojawilo by sie i kopcenie. najlepiej oczywisie sprawdzic vagiem
michu93 Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 sory, że tak wtrącam ale może ktoś powiedzieć ile oleju powinno być w tym weżu od IC?
pereska Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 wystarczajaco tyle zebys sie ubrudzil ale nie tyle zeby ze szmaty bylo bagno, no tak na sciankach moze byc ale, lac z rury nie powinno ci sie chyba ze pare kropel.
AudioBas Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Witajcie... Problem z moim audi powrócił... Parę miesiecy temu łapałem tryb awaryjny, okazało się, ze miałem zapieczone "kierowniczki" Dla przypomnienia: Parę dni temu znowu złapałem tryb awaryjny, było to jednorazowo. Bardziej martwi mnie, że autko czasami lekko dymi na niebiesko. Np odpale rano dodam deikatnie gazu to widać, lekki błękitny dymek. Stojąc w korku wpatrywałem się w szybę z tyłu i przy ruszaniu parę razy też zobaczyłem delikatny niebieski dymek ;/ Oleju od wymiany (mija około 6 tysięcy) dolałem około 300 ml. Na dnach chcę wyciągnąc turbo i zobaczę czy znowu się zabrudziło... Moje pytanie czy turbinka pada? Czy może coś głębiej w silniku? Logi zrobię na dniach.
SotoM Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 a ty ta kierownice wyciagaleś(odkręcałeś te 3 śrubki na torksa)?? czy ja wylizałes tak jak na zdieciu tylko z zewnatrz??
AudioBas Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 hehe spokojnie wszystko zrobione zgodnie ze sztuką czyszczenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się