Kwaśniewski Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Witam, dziś byłem na przeglądzie i wyszły takie wyniki stanu amortyzatorów w mojej A4. Diagnosta stwierdził że są OK, ale chciałbym znać jeszcze wasze zdanie. Trochę słabe ten skan, ale nie dało się już lepiej. Jeden amorek tylni już cieknie czyli od razu do wymiany? I jeszcze jedno pytanko, to oznaczenie na tylnej sprężynie oznacza że mam zawieszenie standardowe?
Buba Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 po obi stronach masz rowno % wiec wszystko jest OK co do sprezyny to sprawdz naklejke w kole zapasowym
rikardo Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Z tym badaniem amortyzatorów jest różnie miałem odczyty podczas pierwszego badania gorsze niż zrobione po roku podczas kolejnego badania. Nasze dziurawe drogi wręcz polepszyły ich sprawność Wymieniłem ostatnio tylne z oryginalnymi odbojami. Podczas wymontowaniu okazało się, że oba tłoki po wciśnięciu w ogóle się nie podnosiły samoczynnie do góry co ma miejsce przy sprawnych amorach a pomiary wykazały po 65 % ich sprawności. Jazda samochodem po ich wymianie bez porównania dlatego następne będą przednie. Jeżeli masz widoczny wyciek to bym się poważnie zastanowił nad ich wymianą ponieważ w drugim aucie w rodzinie wylał się jeden amortyzator i efekt był taki, że ścięło oponę a dolna gumowa nakładka sprężyny spęczniała i nadawała się do wymiany. Jak chcesz wiedzieć jakie masz zawieszenie to sprawdź na naklejce z kodami we wnęce na koło zapasowe jak masz kod 1BA to będzie standardowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się