Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Analiza Logów


bondzo83

Rekomendowane odpowiedzi

Aha dodam że po podłączeniu wyskoczyły mi 2 błędy silnika:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00553 - Shareware Version. To Decode all DTCs

31-00 - Please Register/Activate

ten pierwszy błąd coś mi chyba przypomina, jakoś 1,5 roku temu miałem problem z geometrią wtrysku i chyba wtedy ten błąd się pojawiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zarejestruj vaga i 000 bedziesz mogl wejsc wtedy.Ten drugi to przeplywka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na moje oko to logi 011 są OK z jednym tylko wyjątkiem - zlogowałeś tę grupę od zbyt niskich obrotów i chyba ni naciskałeś pedału gazu jak trzeba - powinno być tak :

3 bieg, stabilizacja obrotów silnika na poziomie 1500 RPM i wtedy pełen but w podłogę do 4200 obrotów i od razu wciśnięcie log "start". Turbodoładowanie kształtuje się OK ale przepływka nawala. Kup sobie w jakimś sklepie MAF Cleaner - czyli środek w spraju do czyszczenia przepływek i ponownie zrób logi 011 wraz z 010 i 008 wraz z 010 i wtedy będzie widać czy czyszczenie przepływki dało jakiś skutek. Szczerze powiedziawszy to nie ma podstaw do tego by sterownik silnika wybił błąd 00575 na podstawie logów, które zamieściłeś gdyż turbo daje odpowiednie ciśnienie - tylko przepływka niedomaga - wskazanie w ostatnim polu Inj. Quantity w grupie 008.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie kupić ten MAF Cleaner? patrze na Alergo i nic takiego tam nie ma.

Podjedź do jakiegoś sklepu z lakierami samochodowymi, lub popytaj w motoryzacyjnych. Nie ma problemu z kupnem tego środka. Pytaj o spray do czyszczenia styków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam taki specyfik: http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-5101-Luftmassensensor-Reiniger-Liqui-Moly-4066-Opakowanie-0-2L-.html Sam nim czyściłem w zeszłym roku przepływkę i efekt był zauważalny fizycznie i na logach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmobilizowałem się i dzisiaj kupiłem preparat CRC10210109, wyczyściłem przepływomierz, oto LOG-i

Log (0 - 010,008)

Log (1 - 011,008,011,008)

[br]Dopisany: 06 Maj 2010, 19:07_________________________________________________Heh sorka nie te log-i wrzuciłem

Log (0 - 011,010)

Log (1 - 008,010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona z logami pewnie obciążona na maxa bo nie mogę jej otworzyć za żadne skarby, poczekajmy do jutra - może się uda bo ciągle mi resetuje połączenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza dawno był wymieniany?

mi to wygląda na nie szczelność w dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to dałeś mocy, wymieniaj filtr czym prędzej(MANN - C 26 168 lub KNECHT - 08796526 - LX622, innych nie polecam),

A patrzyłeś pod mikroskopem? :gwizdanie:

A inne filrty i olej też mają nalatane 30tys? Ja wymieniam co 10-12tys głównie ze względu na olej bo silnik robi się głośniejszy i turbina zaczyna szumieć za bardzo, no ale ja leje półsyntetyk. Wymień wszystkie filtry, paliwa też no i olej jak ma 30tys no chyba że szkoda Ci na to kasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...