Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Alarm-po rozbrojeniu po 15 sek. sam się uzbraja


marqs85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czytam i czytam mnóstwo tematów na temat alarmu i już sam nie wiem, mam problem mam zainstalowany Alarm SPY 5000 i wszystko niby jest ok oprócz tego że po rozbrojeniu alarmu pomimo otwarcia drzwi alarm się uzbroi po ok. 15 sek. jeśli nie włożę kluczyka i nie przekręcę go do pozycji zapłonu. Zmieniałem zworki na centralce ale nic nie pomaga. Jeśli alarm jest uzbrojony a otworzę drzwi to wyje oczywiście. Podobno to wina lampki, miał ktoś może taką akcję i może i w miarę szybko odpowiedzieć był bym wdzięczny.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jaki u mnie jest alarm (dokładany , nie ori) ale mam to samo tyle tylko ze po 30 sekundach od rozbrojenia alarmu w przypadku nie przekręcenia zapłonu auto zamyka sie i uzbraja.

Gość który zakładał mi alarm powiedział ze tak jest i mi to pasuje , widocznie jest taka opcja w tym alarmie , jak tego nie chcesz to podjedz do fachowca niech zlikwiduje , pewnie mozna cos z tym zrobić :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 30 sekundach od rozbrojenia alarmu w przypadku nie przekręcenia zapłonu auto zamyka sie i uzbraja.

u mnie też tak jest :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sprawnym alarmie i reszcie elektryki w aucie tak nie powinno być.

Nie wiem jak to jest w pierwszym przypadku (uzbrojenie po 15sek), ale uzbrojenie po 30sek. od otwarcia auta przypomina rearming. Żeby zadziałał rearming, to po otwarciu pilotem przez owe 30sek. centralka nie może dostać sygnału z krańcówek.

Skoro u Was alarm się uzbraja mimo otwarcia drzwi, to szukałbym raczej w tym kierunku.

P.S.

Jak rozumiem chodzi o pełne uzbrojenie alarmu, a nie tylko zaryglowanie centralnego zamka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro producent napisał w instrukcji że tak ma być tzn. że jest ok :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie wspominał, że jest to ujęte w instrukcji.

Widocznie jest to jakaś forma wbudowanego immobilisera, więc z pewnością da się tą opcję usunąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to jest w pierwszym przypadku (uzbrojenie po 15sek), ale uzbrojenie po 30sek. od otwarcia auta przypomina rearming. Żeby zadziałał rearming, to po otwarciu pilotem przez owe 30sek. centralka nie może dostać sygnału z krańcówek.

W moim przypadku typ który zakładał mi alarm , w zasadzie przed samym montażem mowil , że jest taka opcja więc chyba wątpie aby krańcówki cos do tego mialy. ale zaznaczam ze chodzi tylko i wyłącznie o rodzaj alarmu jaki JA mam zamontowany , nie wiem jak to sie ma u autora wątku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam alarm zamontowany. On po otwarciu drzwi nie powinien się uzbrajać a informować o otwartych drzwiach.

Zaraz po założeniu okazało się że jeśli ja w samochodzie mam w komputerze pokazane otwarte drzwi i do tego wyświetla które drzwi to mechanik musiał od każdych drzwi ciągnąć osobną wiązkę kabli mocując na nich diodę. Jeśli nie było tak zrobione a wszystkie drzwi zostały tylko podpięte pod jeden kabel okazało się że mogłem za zbroić alarm otworzyć drzwi kluczykiem (prawie wszystkie) i dopiero po otwarciu drzwi od pasażera zaczęło wyć.

Gdy wówczas wyłączyłem alarm też musiałem od razu szybko włożyć kluczyk do stacyjki aby mi się nie aktywował sam.

A teraz gdy mam otwarte drzwi to mnie informuje tylko o otwartych drzwiach a gdy pozamykam drzwi to po ok 30 sec sam się uzbraja alarm.

Sprawdź sobie tak jak pisałem czy po za zbrojeniu alarmu możesz otworzyć któreś drzwi i alarm nie będzie wyć. (zacznij oczywiście od drzwi od kierowcy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam alarm zamontowany. On po otwarciu drzwi nie powinien się uzbrajać a informować o otwartych drzwiach.

Zaraz po założeniu okazało się że jeśli ja w samochodzie mam w komputerze pokazane otwarte drzwi i do tego wyświetla które drzwi to mechanik musiał od każdych drzwi ciągnąć osobną wiązkę kabli mocując na nich diodę. Jeśli nie było tak zrobione a wszystkie drzwi zostały tylko podpięte pod jeden kabel okazało się że mogłem za zbroić alarm otworzyć drzwi kluczykiem (prawie wszystkie) i dopiero po otwarciu drzwi od pasażera zaczęło wyć.

Gdy wówczas wyłączyłem alarm też musiałem od razu szybko włożyć kluczyk do stacyjki aby mi się nie aktywował sam.

A teraz gdy mam otwarte drzwi to mnie informuje tylko o otwartych drzwiach a gdy pozamykam drzwi to po ok 30 sec sam się uzbraja alarm.

Sprawdź sobie tak jak pisałem czy po za zbrojeniu alarmu możesz otworzyć któreś drzwi i alarm nie będzie wyć. (zacznij oczywiście od drzwi od kierowcy)

A więc tak po uzbrojeniu alarmu i otworzeniu drzwi z kluczyka zaczyna ostrzegać a nie wyć :embarrassed: dopiero po kolejnym otworzeniu wyje, a ostrzeganie załącza się tylko przy otwarciu prawych i lewych drzwi przednich. Czyli co muszę poprowadzić od wszystkich drzwi sygnał z diodą i podłączyć to pod + na otwarcie drzwi?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...