dardit Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Witam co jakiś czas pojawia się 15.7 czy przyczyną jest silnik od ustawiania kierunku nawiewu?? Da się jakoś w miarę "bezboleśnie" do niego dostać??
piotrpz87 Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana Jak wyjmiesz filtr kabinowy to masz tam tą klape powietrza. U mnie dość często się ona blokuje.
dardit Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Opublikowano 5 Maja 2010 Zaglądnąlem tam dziś i fakt czasm się blokuje ale jak go naprawić?? Trzeba się dostać do silniczka?? jeśli tak to od której strony??
mycha852 Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 najprawdopodobniej winny jest silniczek sterujący przedmiotową klapą. należy go wykręcić i wyczyścić z pyłu grafitowego. tylko żeby się do niego dostać trzeba odkręcić cały kokpit, wszystkie schowki, osłony itp. oraz wyjąć całą nagrzewnicę (co wiąże się również ze spuszczeniem czynnika z układu klimatyzacji).
robi783 Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Przepraszam, że się wtrącę. Mam ten sam błąd. Klapę zlokalizowałem już kiedyś ale nie mam na razie chęci rozbierać całego kokpitu. Ale do brzegu. Jakie właściwie zadanie ma ta klapa? Przymyka przepływ powietrza z filtra, ale co to daje tak właściwie? Rozumiem, że zastosowanie ma tylko na obiegu zewnętrznym bo inaczej zawór podciśnieniowy zamyka dopływ powietrza z zewnątrz. Sama ilość powietrza jest przecież regulowana prędkością wentylatora więc po co ona jest właściwie?
dardit Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Opublikowano 7 Maja 2010 Wybiera obieg zew/wew a po co ?? 1. żeby nie smierdziało jak jedziesz za autobusem i steruje nią klimatronik w celu najszybszego osiągnięcia zadanej temp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się