Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Multitronic + łopatki


acer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam pytanko do używających Multitronic z opcją łopatek przy kierownicy - czy to w ogóle ma dla Was sens przy Multitronic'u ? czy korzystacie z tego rozwiązania ?? czy jest bo było i fajnie :decayed:

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam co prawda ale myślę, że bym nie korzystała, jak nie korzystam teraz z przełożenia na ręczną zmianę biegów. Odkąd mam moją A4 używałam tego może 2 razy? :hi: pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm ja mocno rozważam Multitronic w ogóle, naczytałem się "głupot" i coraz bardziej sie zastanawiam czy to mam sens. Automat musi być bo żona preferuje :> ja za to preferuje ręczną zminę biegów i szukam połaczenia tych dwóch potrzeb. Mam na oku fajną furkę i jest tam Multi + łopatki stąd moje pytanie... Nie miałem jeszcze okazji się przejechać Multitronic czym różni się od "zwykłego" automatu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multitronic nie szarpie podczas zmiany biegów, jest pełna płynność... to bajka w porównaniu z np tiptronikiem czy dsg.

ja mam zmiane biegów w przyciskach na kierownicy i czasami fajnie sie z tego korzysta... łopatki działają tak samo tylko są chyba wygodniejsze w użyciu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multitronic nie szarpie podczas zmiany biegów, jest pełna płynność... to bajka w porównaniu z np tiptronikiem czy dsg.

to TIPtronik szarpie ?? :kox: :gwizdanie:

a co do pytania to pewnie bedziesz zadolony, w TIPie lopatki swietnie sie srpawdzja np przy kretej drodze ... a skoro to emuluje zmiany biegow to efekt powinien byc podobny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budową się różni :D temat jest tu opisany na forum . Wrzuć w wyszukiwarkę, bo są nawet fotoski :wink4: Ja swój automat kocham ale beczałam jak mi to cudo kupiono, bo wydawało mi się, że to straszne nie móc wajchować. Z perspektywy czasu zaś nie narzekam, nie muszę wajchować, po prostu wciskam gaz :) a jak się chce "poszaleć" można zawsze sobie przełączyć na manual.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, widze że jest nadzieja na to, ze pogodze moją potrzebę "pstrykania" biegami i komfort dla mojej żony :gwizdanie:

W sobote jade ogladać auto, przetestuje life i bede wiedział :)

BTW - były też łopatki przy Tiptronic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:naughty: z Q to mi się marzy Q7 :tongue4:......ale cóż póki co to nadal będzie sfera marzeń.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótko po zakupie bawiłem się przełącznikami biegów na kierownicy - jednak szybko się znudziłem. Teraz wajha na D i zapominam o biegach - możesz być największym zwolennikiem manuali ale jak pojeździsz automatem i do tego bezstopniowym... po czasie przywykniesz i... nie będziesz chciał nic innego :decayed: Człowiek z czasem robi się "wygodny" (czyt. leniwy ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak odpowiednia kierownica i moduł kolumny i będzie działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...