marcin9680 Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Witam , moje pytanko to tak jak w temacie a mianowicie co jest powodem gasniecia silnia podczas ruszania ,jego dlaiwenia i powolnego przyspieszania ? Owy problem pojawia sie kiedy autko postoi na deszczu lub np. umyje silnik albo jak umyje tylko samo auto lejac i lejac hektolitry wody. Objawy to takie , ze podczas ruszania nagle spada z obrotow i chce gasnac a jak mu sie nie uda to za to przyspiesznie trwa dluzej i mozolniej niz normalnie , poprostu trzymam pedal w podlodze a autko tak jakby sie zastanawialo co ma zrobic i wkoncu zaczyna ciagnac. Tak jak wspomnialem dzieje sie tak tylko po intensywnych lub dlugich opadach deszczu lub jak umyje reecznie autko , nie pojawia sie to kiedy auto jest myte na myjni lub w normalny pogodny dzien. Czy to moze byc wina przeplywomierza powietrza? czy raczej cos innego? Bardzo prosze o pomoc i wszelkie wskazowki. Dziekuje i pozdrawiam.
macieek Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 do sprawdzenia uszczelnienie pod obuduwa ecu.. Czasem tam sączy sie woda - problem znany jeszcze zza czasow b5. [br]Dopisany: 06 Maj 2010, 03:38_________________________________________________do sprawdzenia uszczelnienie pod obuduwa ecu.. Czasem tam sączy sie woda - problem znany jeszcze zza czasow b5. Sprawdz odrazu odpływy pod akumulatorem i pod serwem.
GRazny Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 przy zalaniu kompa byłyby błędy... i trochę kontrolek, a często tryb awaryjny - czyli 1200obr...
antonio Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 przy zalaniu kompa byłyby błędy... i trochę kontrolek, a często tryb awaryjny - czyli 1200obr... nie koniecznie
marcin9680 Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Opublikowano 6 Maja 2010 Co do tej szczelnosci wokol ECU to jest sucho jak pieprz , jakies 2 tygodnie temu naprawialem mechanizm wycieraczek bo sie zatarly i zdejmowalem obudowe kompa i wyjmowalem komp zeby byl lepszy dostep , wszedzie bylo sucho zadnej wody , wilgoci na kompie , pod nim , przewodach czy tez bezpiecznikach i przekaznikach pod kompem a ten problem , trapi mnie juz dosc dlugo i tak samo zadnych bledow po podlaczeniu VAGa. Ale dzieki za podpowiedzi , moze rozbiore jeszcze raz ta obudowe od ECU i rozlacze glowne przewody i wtyczki do kompa i sprobuje je czyms prysnac jakims srodkiem konserwujacym , czyszczacym uzywanym w elektronice , elektryce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się