Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] 1.8T quattro Drift :)


v1ck

Rekomendowane odpowiedzi

To Audi ma cos porobione w napędzie

o ile dobrze wywnioskowałem to szpera z tyłu 100% oba koła tylnie ciagna :naughty: :naughty: czyli wychodzi na to tak jak by bez mechanizmu różnicowego :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sadze ze s2 mialy magiczny przycisk ktorego nowszym modelom brakuje :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sadze ze s2 mialy magiczny przycisk ktorego nowszym modelom brakuje :mysli:

owszem ale działał tylko do 30km/h

mi tez go brakuje ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sadze ze s2 mialy magiczny przycisk ktorego nowszym modelom brakuje :mysli:

owszem ale działał tylko do 30km/h

mi tez go brakuje ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Ale jak odciąłeś sygnał prędkości to miałeś spięty tył na stałe. :> Gdzieś na YT były filmiki, jak gość upalał B4 V6 Q.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sadze ze s2 mialy magiczny przycisk ktorego nowszym modelom brakuje :mysli:

owszem ale działał tylko do 30km/h

mi tez go brakuje ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Ale jak odciąłeś sygnał prędkości to miałeś spięty tył na stałe. :> Gdzieś na YT były filmiki, jak gość upalał B4 V6 Q.

Może to ten filmik 80ka ze szperą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a niby co on ma tam ze-szperowane ???? :mysli: :mysli: :mysli:

bo ja tam nic takiego nie widze :no: :no: :no: :no: :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a niby co on ma tam ze-szperowane ???? :mysli: :mysli: :mysli:

bo ja tam nic takiego nie widze :no: :no: :no: :no: :no:

Mi to sie wydaje że ta 80ka zażwawo jeżdzi :mysli: a to czy ma szpere czy nie to niewiem znalazłem tylko filmik :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sadze ze s2 mialy magiczny przycisk ktorego nowszym modelom brakuje :mysli:

[/quot

a ja sadze ze s2 mialy magiczny przycisk ktorego nowszym modelom brakuje :mysli:

owszem ale działał tylko do 30km/h

mi tez go brakuje ;( ;( ;( ;( ;( ;(

e]

a ja w swojej 2.8 q posiadamo taki fajniusi przycisk. wsadzialem sobie most z 80 i jest. zaspawany rowniez przedni jak i srodowy uklad roznicowy: :> :> :> :> :> :> :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja w swojej 2.8 q posiadamo taki fajniusi przycisk. wsadzialem sobie most z 80 i jest. zaspawany rowniez przedni jak i srodowy uklad roznicowy: :> :> :> :> :> :> :>

Zrób jakis filmik fotki :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedni >?????????

przecież to nie skręca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisales ze przedni i tylny :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaspawany jest PRZEDNI(ale on nie ciagnie bo sa uciete frezy zeby nie wchodzily w satelitki w ukladzie roznocowym) i centralny(TROSEN) a tylni most jest z blokada do ktorej nie mam wszyskich gratow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to wyglada procentowo w quattro... na ile procent ciagnie przod a ile tył??? ....czy jest 50/50???

ireekk99

odsyłam do tematu http://www.a4-klub.pl/smf/all_rodzaje_i_dzialanie_napedow-t110264.0.html

tam w drugiej wiadomosci jest link i jest w tabelce jakie sa mozliwe rozdziały napedu

dla ułatwienia napisze kilka danych :tongue4:

dla :quattro:

podczas poslizgu

max. przeniesienie momentu --> zbliżony do 40:60 lub 60:40

max różnica prędkości obrotowej osi --> 80:20 lub 20:80

max przekaz mocy na oś bez poślizgu --> do 60%

przy braku poslizgu, proporcje:

przeniesienia momentu --> 50:50

prędkości obrotowej osi --> ~ 50:50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to wyglada procentowo w quattro... na ile procent ciagnie przod a ile tył??? ....czy jest 50/50???

ireekk99

odsyłam do tematu http://www.a4-klub.pl/smf/all_rodzaje_i_dzialanie_napedow-t110264.0.html

tam w drugiej wiadomosci jest link i jest w tabelce jakie sa mozliwe rozdziały napedu

dla ułatwienia napisze kilka danych :tongue4:

dla :quattro:

podczas poslizgu

max. przeniesienie momentu --> zbliżony do 40:60 lub 60:40

max różnica prędkości obrotowej osi --> 80:20 lub 20:80

max przekaz mocy na oś bez poślizgu --> do 60%

przy braku poslizgu, proporcje:

przeniesienia momentu --> 50:50

prędkości obrotowej osi --> ~ 50:50

Muszę swoją przegonić i sprawdzić czy to się zgadza... :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz to sprawdzić ??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz to sprawdzić ??????

Metodą prób i błędów... :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...