dante0018 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Witam. W mojej audi zepsuł sie mechanizm zwijania pasa kierowcy. Kiedy rozebralem bok okazala sie jeszcze ze brakuje napinacza pirotechnicznego. Kabelek od niego wisi. kiedy odpalilem auto zaswiecila sie kontrolka AIRBAG. Czy to od tego że dotknałem stykow kabelka i komputer wykryl jakis impuls i ze nie ma napinaczy??? Bede wymienial caly mechanizm wraz z napinaczem i mam pytanie czy musze odlaczyc aku podczas podpinania kabla do napincza czy nie??? I czy blad mozna komputerowo bez problemu usunac pozniej????
czajunia Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Pierwszy post na forum - witam wszystkich. Czy ma znaczenie jak podlaczy sie napinacze pasow? Konkretnie w B7 ale domyslam sie ze zasada jest taka sama wszedzie. Chodzi mi o polaryzacje (+/-). Zanim ktos mnie uprzedzi to nie obawiam sie ze zaczna sie rozwijac w trakcie wypadku . Chodzi bardziej o to czy przypadkiem nie wystrzela po montazu albo czy na pewno wystrzela w trakcie wypadku. Dzieki.
daniel40 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Vagiem spokojnie później wykasujesz błąd.
czajunia Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Dzieki. Czy mam w takim razie rozumiec ze nie ma znaczenia jak sie podlaczy?
ZuKeRs Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 wydaje mi sie ze gniazdo w napinaczu jak i kostka na kablu daje tylko jedna mozliwosc podlaczenia
czajunia Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 No tak, zupelnie dobrze Ci sie wydaje. Problem tylko w tym ze te kable u mnie byly powyrywane. Kupilem nowe pasy i chcialbym je podlaczyc tak zeby bylo dobrze.
ZuKeRs Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 no to ja nie pomoge z tym, nie chce wprowadzac w blad - ale skoro kostka pasuje w jednym kierunku tzn ze nie wolno ci pomieszac polaryzacji najlepiej poszukac fotek na allegro - nie raz sprzedaja napinacze z obcietymi kostkami a najlepiej jak jakis kolega z forum zerknalby do siebie do autka w srodkowy slupek i ci fotke strzelil moze podjedz na spota w swoim regionie
mateooo25 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 a koledzy jak jest u was przekrecacie zaplon i swieci sie kontrolka takiego ludka z pasem ? bo u mnie wcale sie nie swieci widac tylko ze jest taka pod sloncem i pytam was czy to normalne bo we wczesniejszym aucie (sharan) przez chwile sie swiecila po przekreceniu kluczyka,a u znajomego w Touran'ie jak przekroczy 20czy tam 30 km/h to piszczy i ta kontrolka sie swieci jak nie ma sie zapietego pasa. wyjasnijcie mi czy to normalne u mnie a4 b5 2001 r
ZuKeRs Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 moze w twojej wersji niema sygnalizacji obowiazku zapiecia pasow skoro to sie nie pali a lampka na zegarach jest - ale nieaktywna - znaczy ze byla to dodatkowa opcja
czajunia Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Rozmawialem ostatnio z elektrykiem (samochodowym ) i potwierdzil ze polaryzacja nie ma znaczenia przy podlaczaniu napinaczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się