Przemo1979 Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Witam Wyświetla mi się check engine. Gdy wykasuję błędy, po około dwóch dniach znów się pojawia check. Dodam że jedną cewkę mam w kolorze czarnym, chyba od golfa (jest podobno taka sama jak w Audi, wcześniej też była a błędów nie było). Auto nie ma mocy jaką mieć powinno. Gdy jest wilgotno na zewnątrz jakby silnik miał więcej mocy. A oto błędy - zawsze te same: 17887 Podciśnienie,hamulce - uszkodzenie mechaniczne zwarcie do innego wyjścia 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność 17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia Pozdrawiam
domjenick Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 zrób logi przepływki 003,zapłonu 020,lambda 031,032-do wymiany świece na początek-potem może cewki,bo któraś może niedomagać,ale po wymianie świec zrób logi 020 ponownie,wtedy będzie wiadomo,co z cewkami
ROBERT Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Najpierw przyjrzyj się temu ... 17887 P1479 45DF 0- System podciśnienia układu hamulcowego - błąd mechaniczny Powiem po swojemu "lewy luft" ... a teraz kombinuj ...
domjenick Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Najpierw przyjrzyj się temu ... 17887 P1479 45DF 0- System podciśnienia układu hamulcowego - błąd mechaniczny tak,ale to problem na osobny temat..
ROBERT Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 ... "lewy luft" ... Lewe powietrze ... serwo - przepustnica ...
domjenick Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 ... "lewy luft" ... Lewe powietrze po logach z przepływki będzie widać,czy ssie gdzieś bokiem
ROBERT Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 ... "lewy luft" ... Lewe powietrze po logach z przepływki będzie widać,czy ssie gdzieś bokiem w wolnossącym ? ciężko będzie
domjenick Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 jasne,że tak-są dwie opcje w takim przypadku-dziura,albo przepływka,w tym silniku powinna pokazywac jakieś 105-110mg/s,jak pokaże mniej-wiadomo,co jest,albo przpływka pada,albo dziura i lewe ssanko...przepływka mniej pokazuje-lambda robi korektę i nie podaje na wtrysk
ROBERT Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 a jak dziura jest za lmm ? serwo - przepustnica idealna wartość dla [ALT] przed "odcięciem" to 105 g/s
domjenick Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 a jak dziura jest za lmm ? nie ma różnicy-wolnossaczek ssie proporcjonalnie do obrotów-jeśli są odchyły-przepływka pokaże... [br]Dopisany: 09 Maj 2010, 01:03_________________________________________________ idealna wartość dla [ALT] przed "odcięciem" to 105 g/s ...o ile trzyma serię...
ROBERT Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 ...o ile trzyma serię... Dokładnie 104.8 g/s przy odcięciu Ale tak poważnie - albo lmm przekłamuje , albo łapie "lewe powietrze" w połączeniu serwo-przepustnica ... lub ch... wie ....
Przemo1979 Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Opublikowano 11 Maja 2010 Ale podobno uszkodzone serwo to wyjątkowa rzadkość. W weekend zastosuję się do waszych instrukcji i zobaczymy co wyjdzie. Cewkę jedną kupiłem. ps. Pompę podciśnienia mam nową, świece ich wymiana kiedyś nic nie dała, przewody szczelne, elektrozawór nowy. Pewnie skończy się na serwie - a wiecie może ile kosztuje?
aramir Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 kolego świece jak i cewki zawsze wymienia sie w komplecie .... czyli 4 świece i 4 cewki (bremi po 140zł noga być czarne, za czerwone będziesz musiał dopłacić 30zł od szt. wiec szkoda kasy)... Jak na mój gust padają ci kolejne cewki .... a podczas jazy nie zaczął ci silnik szarpać ...
Przemo1979 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 Szarpać nie, ale czasem się pojawia ewidentna dziura. A tak na codzień to cierpi silnik na brak mocy i dziwnie się odpala tzn. po uruchomieniu wskakuje na nieco wyższe obroty i charczy jak diesel przez kilka sekund - jakby smarowania nie miał.
aramir Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 taki stan przy odpalaniu powinien istnieć nie dłużej jak 2s ,.... popychacze wciągają olej .. po doprowadzeniu smarowania auto zacznie pracować normalnie ... w silnikach ALT to jest normalne ... a jeśli masz problemy z przyspieszeniem to upewnij się czy wszystko jest oki z odma i kierownicą pow...
risones Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 miałem ten sam problem z check-em jezdziłem 3 mce nie wiedziałem co jest kolesie mówili ze cewka cewka cewka nie wieżyłem dopóki pewnego dnia zaczął chodzić jak ciągnik dosłownie, niezłe smiechy były, wymieniłem podejżaną cewkę i po problemie pozdrawiam
adeuszA4 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Takie objawy mogą się pojawić przy rozpadającej się odmie. Taki wąż gumowy z zakończeniem w kształcie gruszki. U mnie popękała pod osłoną z materiału. Pękł również odpowietrznik układu. Odmę oryginał za około 150 zł kupiłem. Odpowietrznik kosztuje 300 zł więc pęknięty odcinek zastąpiłem kawałkiem miedzianej rurki. Wymieniłem też rozdzielacz 40 zł i check engine nie pojawia się od roku. Powodzenia.
M_ILES Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Co ma odma do jakosci mieszanki? Jakos nie moge znalezc zwiazku
gregorypeck Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Odma jest polaczona z ukladem dolotowym powietrza. Jak jest dziurawa to zasysa lewe powietrze. ECU wie tylko o tej dawce ktora jest zmierzona na przeplywomierzu i dlatego błednie oblicza za małą dawke paliwa. Po drugiej stronie sonda lambda widzi po zawartosci tlenu w spalinach ze mieszanka za uboga i zglasza blad.
Zaleczeq Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Odma jest polaczona z ukladem dolotowym powietrza. Jak jest dziurawa to zasysa lewe powietrze. ECU wie tylko o tej dawce ktora jest zmierzona na przeplywomierzu i dlatego błednie oblicza za małą dawke paliwa. Po drugiej stronie sonda lambda widzi po zawartosci tlenu w spalinach ze mieszanka za uboga i zglasza blad. Ja miałem podobnie u siebie silnik łapał lewe powietrze i zglasza bład lamby + pochodne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się