Vinox Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Witam, potrzebuje pomocy chodzi o to gdy samochód jest zimy i odpalę go i szybko dojadę np do jakiegoś celu 200-400 metrów na obrotach dochodzących w granicach 3 tys samochód gaśnie nie mogę go zapalić przez 5-10 sekund(kręcę kręce i nic ) po np 10 sekundzie samochód odpala dziwne nie ? dodatkowo obroty falują gdy jadę np na jakimś biegu i jest np powyżej 2 tys obrotów to gdy wcisnę sprzęgło to obroty faluja w granicach 300-900 (2-3 razy tak i już sie trzyma) dodatkowo sądzę że obroty za szybko opadają Macie jakieś dla mnie sugestie co może być z tym silnikiem nie tak ? na benzynie i gazie jest to samo ;p
M_ILES Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Wrozyc to mozna... przepustnica do sprawdzenia/czyszczenia, przeplywka, sonda lambda, czujnik temp.silnika moze tez? Zrob VAG, pewnie znajdziesz w ten sposob odpowiedz... Mysle, ze eksperci cos wiecej poradza. Powodzenia na forum
Miszka82 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 ja miałem podobne objawy i okazało się, że to czujnik tem. silnika ale wtedy też na liczniku temperatura stała cały czas na 60stopni
wojtek26 Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 VAG i bloki pomiarowe i bedzie wiadomo co sie dzieje dodatkowo sprawdz przepustnice czy nie jest brudna oraz szczelnosc dolotu, byc moze pekła Ci odma ( czesta przyczyna ADR-ów) i ciagnie lewe powietrze.
Vinox Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 przepustnice czyściłem, odma to ten przewód gumowy cały w oleju wymieniony na nowy czy coś do tego jeszcze powinni enem zrobić[br]Dopisany: 15 Maj 2010, 18:24_________________________________________________JEŻELI PRZEWÓD jest pęknięty który nachodzi na świece może być to problem tego ?
Narcyz 35 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Przewody wysokiego napięcia MUSZĄ być w idealnym stanie i wizualnym i technicznym.
Vinox Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 To niestety 1 przewód na fotce gdzie pokazałem jest naderwany i jakaś śrubka wychodzi złota. Czyli możliwe że obroty są dziwne ? a co najgorsze przewód ma zaledwie 3 tygodnie i jest Firmy NGK Kosztowały mnie 160 zł. Pewnie gwarancji nie uwzględnią bo ? powiedzą że ja naderwałem... http://img714.imageshack.us/i/1007404463.jpg/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się