maska Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 witam ,kupilem a4b6 w niemczek ,własciciel zalozyl felgi 17 i obnizyl zawieszenie jak dla mnie to jest za sztywne tymbardziej ze przesiadem sie z francuza i chce wymienic na jakies komfortowe czy moze ktos podpowiedziec jakich sprezyn powinienem szukac i amorków zeby było milo i miekko???
yaboo Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Kolego jak kupiłeś od Niemca to w briefie jest wpisana zawieszka , możesz mieć zawieszenie s-line (1BE, 1BV) ,gwint lub same sprężyny obniżające więc możesz wymienić się z kimś z forum na standardowe na pewno znajdzie się chętny na zamianę :gwizdanie:
maska Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 no moze i zamiana nie była by zła ale na przeglądzie wykazało mi ponad 70% to takie same bym chciał dostać a to trzeba złożyc jakies ogłoszenie na zamianę?
norbi3000 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 sprawdz na wlepce w bagazniku jaka masz zawieche szukaj tego 1BE,1BV, ja mam ori sprezyny i amory 1ba wiec jak najbardziej komfortowe i z checia sie zamienie na inne Oznaczenie zawieszenia/twardość/wysokość 1BA = standard suspension/shock absorption 1BE/1BV = sports suspension/shock absorption 1BE: - 20mm (montowane z pakietem s-line) 1BV: - 30mm (zawieszenie montowane chyba w S4) Twardość: 1BA - miękkie - 1BE średnie - 1BV - twarde
yaboo Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 70% to bogactwa raczej nie ma nowe ze sklepu mają niewiele więcej uważam że 70 % to amorki są jak najbardziej ok
norbi3000 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 70% to bogactwa raczej nie ma nowe ze sklepu mają niewiele więcej uważam że 70 % to amorki są jak najbardziej ok zgadza się
KOval81 Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 A ja uważam, że 70% to gówno nie pomiar, bo badanie dotyczy amortyzacji całego auta, a nie amortyzatorów - nauczcie się Panowie w końcu tego. JEDYNYM poprawnym badaniem samego amortyzatora jest wymontowanie go i określenie sił z jakimi działa na odrębnej maszynie a nie trzepaku na stacji diagnostycznej.
simon__75 Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Chetnie sie zamienie (z dopłatką) na te zawieszenie....mam seryjne 1BA a od dawna szukam czegos w twardszym stylu...
norbi3000 Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 JEDYNYM poprawnym badaniem samego amortyzatora jest wymontowanie go i określenie sił z jakimi działa na odrębnej maszynie a nie trzepaku na stacji diagnostycznej. zgadzam się w 100 %, ale 70 % to naprawde dobry wynik, skoro nowe przy badaniu na stacji diagnostycznej maja niewiele wiecej nic 80 %
maska Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 witam.zawieszka juz nie aktualna zamieniłem sie z kolegą z forum
norbi3000 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 zamieniłem sie z kolegą z forum szczęściarz z niego
simon__75 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 zamieniłem sie z kolegą z forum szczęściarz z niego Niommmm duzy szczesciarz
norbi8402 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 witam, z racji tego iz nie chce zasmiecac forum podlacze sie pod temat od dzis jestem posiadaczem a4 b5 w wersji s-line 2.8 30v z tego co mowil poprzedni wlasciciel z przodu sa amorki czerwone od "eski" a z tylu zwylke (tzn juz dawno sie skonczyly i telepie buda niesamowicie). Z racji tego ze felunek to 18" na profilu 40 albo jeszcze mniej (jeszcze nie zdazylem zerknac) chcialbym wymienic zawias na cos seryjnego, znacznie bardziej miekkiego. Doradzcie, jakie amory powinienem dac na przod aby daly rade z silnikiem 2.8??? czy sprezyny bede musial rowniez wymieniac? z gory dzieki za podpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się