tomato Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Witam. Musiałem odłączyć komputer i po ponownym podłączeniu silnik przestał wchodzić na obroty . Wypiąłem wtyczkę przepływki i auto zaczęło lepiej się zbierać . Czy mogę jeździć bez podpiętego przepływomierza ???
fend18 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Witam. Musiałem odłączyć komputer i po ponownym podłączeniu silnik przestał wchodzić na obroty . Wypiąłem wtyczkę przepływki i auto zaczęło lepiej się zbierać . Czy mogę jeździć bez podpiętego przepływomierza ??? nie lepiej kupic sprawny?
tomato Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Opublikowano 17 Maja 2010 Witam. Musiałem odłączyć komputer i po ponownym podłączeniu silnik przestał wchodzić na obroty . Wypiąłem wtyczkę przepływki i auto zaczęło lepiej się zbierać . Czy mogę jeździć bez podpiętego przepływomierza ??? nie lepiej kupic sprawny? Zaszła pewna nieścisłość . Komputer jest sprawny padła przepływka Komputer pamiętał parametry przepływki a między czasie przepływka padła i po wypięciu komputera na nowo wczytał już błędne dane z przepływomierza . Taką mi się na chłopski rozum wydaje . Bo zanim odpiołem komputer wszystko było OK .
tw182 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 czy jak odpinam wtyczke od przeplywki na postoju to obroty powinny sie zmienic? cos powinno zaczac sie dziać? zrobiłbym logi, tylko czy mamy jakiegos speca na forum od diagnostyki benz? (adp)
M_ILES Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Sugerowalbym zakup nowego przeplywomierza (moze byc uzywany oryginal oczywiscie).
MATIUS Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 jak odepniesz przpływke na odpalonym silniku auto przjdzie w tryb awaryjny i silnik na chwili drgnie zawacha sie itp itd ale nie zgaśnie
Buba Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 jak odepniesz i silnik nie zareaguje to przeplywka do wymiany, jak szarpnie, przydusi sie ale nie zgasnie to znaczy ze dziala. jak nie skasowales bledow to nie masz sie co dziwic ze sa nadal
tw182 Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 wlasnie błędow przepływki nie mam, a po odpieciu na zimnym silniku nic nie drgnęło :/
tw182 Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 a czy jakies objawy oprocz tego wystepują? spalanie mam ok, 8-9l (miasto 70%, trasa 30%), nie muli, czy jak zrobie logi dynamiczne przeplywki to bedzie mi ktos w stanie z nich pomoc?
sylwiasty Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 a czy jakies objawy oprocz tego wystepują? spalanie mam ok, 8-9l (miasto 70%, trasa 30%), nie muli, czy jak zrobie logi dynamiczne przeplywki to bedzie mi ktos w stanie z nich pomoc? Zrób loga i wklejaj, potem będziemy się zastanawiać, czy sprawna czy nie.
wwwd Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Witam Mam następujący problem z moim wózkiem : Nagle zabrakło mu wolnych obrotów i do domu z trudem wróciłem już bez nich. Po podpięciu do vag wyskoczył następujący błąd : Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 906 018 AA Component: 1.8L R4/5VT 0006 Coding: 04001 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Kolega przeczyścił mi przepustnicę, w która była cała czarna i jej mechanizm ciężko pracował. Po czyszczeniu obroty powróciły, jest moc, jeździ się płynnie. Jednak nie mogę wykasować w/w błędu i stale powraca ...czasami do w/w przyczepia się błąd : 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Wykonałem bez jazdy następujące ligi : http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_12968.html http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_12969.html http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_12970.html http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_12971.html http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_12972.html Sprawdzałem też wtyczkę od przepływki i stwierdziłem,że w co drugim styku jest prąd. - Kiedyś miałem przepływkę : BOScH 0280 218 032 PBT GF30..............., którą uszkodziłem w wyniku czyszczenia i kupiłem w autolandzie tą: FEBI 22922 PBT GF30 Co najbardziej zastanawiające to, że w bloku pomiarowym 002 jest wartość przepływomierza 0,0 Ogólnie samochód pracuje tak jakby nic mu nie dolegało . Sprawdzałem też puszkę z komputerem i suchutko i cieplutko . Tylko te błędy ,które nie można skasować i 0,0 w bloku 002 - martwią mnie. W międzyczasie podłączyłem starą niesprawną przepływkę i samochód nie chciał odpalić !!! To chyba oznacza brak komunikacji przepływki "Febi" z komputerem ? Choć nie wysyła prawidłowych danych do kompa, silnik pracuje prawidłowo. Jeżeli było by z nią coś nie tak, to byłyby chyba tego jakieś objawy, jak np.: falowanie, nierówna praca , dziury w gazie, szarpanie, brak mocy itp... ? Proszę o Waszą pomoc , bo mi już skończyły się pomysły
alienstarmc Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Ja miałem podobny problem z przepływką brak mocy itd.. po odpięciu wszystko wróciło do normy . Kupiłem nie oryginalną przepływke po zamontowaniu okazało się ze dalej jest to samo . Postanowiłem oddać oryginalną przepływkę Boscha do regeneracji czekałem ze 2 dni i przysłali mi zregenerowana zamontowałem i wszystko jest do tej pory ok .A co do błędu lambda to prawdopodobnie padła sonda skoro nie da się wykasować błędu . Pozdrawiam
sylwiasty Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Witam! Namotałeś trochę z tymi logami, ale z tego co wkleiłeś to widać, że przepływka leży po całości, sonda lambda też nie pracuje prawidłowo. Następnym razem logi z przepływki rób jako dynamiczne bo wtedy najlepiej widać, co się z nią dzieje. Co i jak robić znajdziesz w odpowiednim dziale. Pozdrawiam!
wwwd Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Niby leży..... , a jednak samochód pracuje tak jakby nic mu nie dolegało...ma moc, równe obroty, przyzwoite spalanie i osiągi Jak odpiąłem przepływkę samochód również chodzi prawidłowo. Jeżeli padła by przepływka to gdy jest podłączona były by tego jakieś objawy, np. falowanie obrotów, dziury w gazie, słaba moc , szarpanie itp.... ???????? Tak na oko wszystko jest OK....poza parametrami w logach.... Może spróbować ją pod obciążeniem i może wtedy zacznie się komunikować z kompem ????
zbojna Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Te logi na pewno poprawnie wykonałeś? Cos mi sie wydaje ze nie bardzo, zrób je jeszcze raz tylko tym razem 3 bieg i od 1500 ciągnij do odcięcia...dla grup 2 i 3
wwwd Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Zrobiłem nowe logi : http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13279.html Wyskoczyły następujące błędy : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 906 018 AA Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0006 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00028 2 Faults Found: 18048 - Internal Contr. Module (EEPROM) Error P1640 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - -
sylwiasty Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Logi miałeś zrobić jako dynamiczne tzn. w czasie jazdy. Te też za wiele nam nie mówią. Robiąc logi rób pojedynczo z każdej grupy. Te logi na pewno poprawnie wykonałeś? Cos mi sie wydaje ze nie bardzo, zrób je jeszcze raz tylko tym razem 3 bieg i od 1500 ciągnij do odcięcia...dla grup 2 i 3 Tak jak kolega wyżej napisał. Błąd przepływki o zbyt niskim sygnale - wg mnie jest uwalona lub bardzo zasyfiona. Sygnał raz jest a raz go nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się