Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Mocno dmucha z wlewu oleju pozatym cos klekocze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Było sprawdzane ciśnienie na każdym około 3,1. ogólnie auto ma moc turbina po regeneracji i głowica robiona. a4b5 AJM PD. Mocno dmucha z wlewu oleju chyba nie powinno?

Opublikowano

powinno

przeciez jest tam spora kompresja i jest to prawidłowe

PD też robią swoje

tylko teraz pytanie czym dmucha??

oliwą

powietrzem

resztkami silnika :decayed:

Opublikowano

Z tego co pamiętam na ręce było parę malutkich plamek oleju, coś tam dmucha nie wiem co to chyba powietrze , dodam ze silnik nie był rozgrzany. Postaram się sprawdzić na rozgrzanym.

Opublikowano

to powiem jedno

olej to :wink4:

Opublikowano

ma dmuchać :decayed:

nie szukaj sobie problemu, było już o tym na tym forum

Opublikowano

Ok dzięki. No szukam przyczyny czego innego zrobilem glowice nowe szklanki zawory uszczelniacze i po przejechaniu tracy do holandi okolo1500kilometrow (troche mu dalem ognia na autobanie w niemczech) zaczeło mi cos klekotac(klekot nie metaliczny) jakby zawór ale tez mocno z dolu silnika slychac. No inie wiem co to.

Opublikowano

może za bardzo dałeś mu w palnik

rozgrzany olej spowodował, że panewka dostała

Opublikowano

Ale ojciec mechanik mowil ze juz by sie rozpadl jak by panewka(ze 300kilometrow zrobilem ). temperatury nie przekroczyl no i to bylo ze osiagalem licznikowe 200 i za moment odpuszczalem tak ze 3 razy ( Oby to tylko szklanka)

Opublikowano

od takiego czegoś nic się nie dzieje

Opublikowano

od takiego czegoś nic się nie dzieje

dokładnie, ja jak jechałem to na tempomacie było ustawione 180km/h i tak chyba ze 3 godziny i nic się nie działo i nie dzieje :wink4:
Opublikowano

Tdi zawsze ma jakiś tam przedmuch z racji duuużej kompresji która jest w silnikach Tdi :cool1:

Jeśli natomiast kopcił by niebieskim dymem no to oznaczało by to powolne kończenie się silnika :kwasny:

Opublikowano

Jakie kupiłeś szklanki, bo jak jakieś tanie badziewie to chyba tu tkwi problem.

U mnie jest to samo.

Niedługo wkładam nowe ori.

Opublikowano

No właśnie nie wiem mechanik kupował. W poniedziałek stawiam do mechanika będę wiedział co i jak. Ale obawiam się że to nie szklanka. Wydaje mi się że bardziej słychać pod silnikiem. Wszystko jest możliwe gdyż miałem wcześniej przygodę z urwanym napinaczem rozrządu. Dlatego robiłem głowice. Możliwe że duł coś tam oberwał.

Opublikowano

to jest bardzo dobra okazja do wstawienia innego dołu silnika, mocniejszego...

i wyrezanie 180+ koni :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...