zabox Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Było sprawdzane ciśnienie na każdym około 3,1. ogólnie auto ma moc turbina po regeneracji i głowica robiona. a4b5 AJM PD. Mocno dmucha z wlewu oleju chyba nie powinno?
Cristoforo Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 powinno przeciez jest tam spora kompresja i jest to prawidłowe PD też robią swoje tylko teraz pytanie czym dmucha?? oliwą powietrzem resztkami silnika
zabox Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Opublikowano 18 Maja 2010 Z tego co pamiętam na ręce było parę malutkich plamek oleju, coś tam dmucha nie wiem co to chyba powietrze , dodam ze silnik nie był rozgrzany. Postaram się sprawdzić na rozgrzanym.
aju Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 ma dmuchać nie szukaj sobie problemu, było już o tym na tym forum
zabox Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Opublikowano 18 Maja 2010 Ok dzięki. No szukam przyczyny czego innego zrobilem glowice nowe szklanki zawory uszczelniacze i po przejechaniu tracy do holandi okolo1500kilometrow (troche mu dalem ognia na autobanie w niemczech) zaczeło mi cos klekotac(klekot nie metaliczny) jakby zawór ale tez mocno z dolu silnika slychac. No inie wiem co to.
Cristoforo Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 może za bardzo dałeś mu w palnik rozgrzany olej spowodował, że panewka dostała
zabox Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Opublikowano 18 Maja 2010 Ale ojciec mechanik mowil ze juz by sie rozpadl jak by panewka(ze 300kilometrow zrobilem ). temperatury nie przekroczyl no i to bylo ze osiagalem licznikowe 200 i za moment odpuszczalem tak ze 3 razy ( Oby to tylko szklanka)
krzyniek Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 od takiego czegoś nic się nie dzieje dokładnie, ja jak jechałem to na tempomacie było ustawione 180km/h i tak chyba ze 3 godziny i nic się nie działo i nie dzieje
Gość DiM Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Tdi zawsze ma jakiś tam przedmuch z racji duuużej kompresji która jest w silnikach Tdi Jeśli natomiast kopcił by niebieskim dymem no to oznaczało by to powolne kończenie się silnika
Luqas26 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Jakie kupiłeś szklanki, bo jak jakieś tanie badziewie to chyba tu tkwi problem. U mnie jest to samo. Niedługo wkładam nowe ori.
zabox Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Opublikowano 20 Maja 2010 No właśnie nie wiem mechanik kupował. W poniedziałek stawiam do mechanika będę wiedział co i jak. Ale obawiam się że to nie szklanka. Wydaje mi się że bardziej słychać pod silnikiem. Wszystko jest możliwe gdyż miałem wcześniej przygodę z urwanym napinaczem rozrządu. Dlatego robiłem głowice. Możliwe że duł coś tam oberwał.
aju Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 to jest bardzo dobra okazja do wstawienia innego dołu silnika, mocniejszego... i wyrezanie 180+ koni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się