calt 1 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Ucieka mi płyn chlodzacy ! pojechalem do mechanika nic nie znalazl. Zrobil test cisnieniowy tez nic nie wyszlo. nastepnie wlaczylem ogrzeanie na full na najnizszym nawiewie i przejachalem tak ze 20 min. na pelnych obrotach po powrocie na garaz ubyl mi caly zbiornik plynu a mechanik dostrzegl wyciek z przodu spod pokrywy rozrzadu choc mi bardziej wydawlo sie ze leci z pod tego kola ktore jest na samym dole (albo do alternatora albo do klimy nie znam sie ) mechanik stwierdzil ze to pompa wody. wymienilem pompe wody a co za tym idzie rozrzad napinacze itd. pojezdzilem tydzien ! A tutaj ponownie brakuje mi plynu dolalem caly zbiorniczek i na przelomie dwoch dni ponownie pojawila mi sie kotrolka na fisie ze brak plynu !!! Co to moze byc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Może uszczelka pod głowicą? Jedz do dobrego machera sprawdzi Ci czy nie ma spalin w układzie chłodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Kolego poszukaj lepiej dobrego mechanika Nie znalezc wycieku plynu chlodzacego, bedac mechanikiem? Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radpil 0 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Witam U mnie jak ubywało plynu to walnięta była uszczelka z tyłu silnika w plastikowym trójniku który jest przykręcony do bloku silnika. Uszczelka była już stopiona od gorącego silnika i przez nią ubywał płyn. Koszt w ASO jakieś 35 zł pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Gdyby to byla uszczelka pod glowica mialbys jeszcze jakies objawy, np.dymienie z wydechu, olej w plynie lub plyn w oleju,itp. To raczej wyciek zewnetrzny(tak spekuluje, jesli bysmy wykluczyli uszcz.pod glow.) 1. Napelnij zbiornik plynu na MAX, na pracujacym/cieplym silniku, 2. odpowietrz uklad poprawnie, 3. powycieraj wszystkie weze, wszystkie kolanka, trojniki do sucha, oraz przeprowadz ich inspekcje wzrokowa(upwenij sie, ze nie sa sparciale, nie wygladaja "podejrzanie". 4. Postaraj sie dokladnie sprawdzic wnetrze auta (wykladziny), od strony pasazera, pod schowkiem, pod tunelem, czy nie jest tam tlustawo czy wilgotno. 5. Trojnik od plynu chlodzacego na tylnej czesci silnika(wowczas z reguly saczy sie do wnetrza auta). 6. Czesto plyn chlodzacy ubywa gdy osiaga najwyzsza temperature pracy, przez nawet drobne nieszczelnosci. 7. Trzeba sprawdzic termostat, laczenie obudowy plastikowej(slaba uszczelka pomiedzy dwoma elementami obudowy) 8. mocowanie termostatu do bloku silnika, tam jest o-ring, weze, ktore do niego wchodza, rowniez czesto kapia (wlasnie o-ringi tam parcieja i przepuszczaja goracy plyn). 9. Mozna owinac suchutka szmatka "podejrzane miejsca" i pojezdzic troszke, po czym sprawdzic. 10. Zielonkawo-bialy proszek na bloku silnika swiadczyc moze o wyparowywaniu plynu, ktory w czasie jazdy kapie na rozgrzany blok silnika... Wyciek mozna zlokalizowac sameu, ale z pewnoscia wymaga to determinacji oraz czasu. Powodzenia PS Jesli ktos ma jeszcze jakies ciekawe"domowe" sposoby, chetnie sie dowiemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syczylyjczyk 0 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Kol. Siata na twoim miejscu zacząłbym zbierać kasę .Wydałeś 4 zł.,za chwilę będziesz wydawać setki.Powoli zatkasz -nagrzewnicę,chłodnicę,turbina także dostanie swoje,te opiłki zatrzymują się wokół ostatniego cylindra.Takie rzeczy robiło się 20lat temu gdy nie było części .Sypanie takich uzdrawiaczy uważam za ostatnią głupotę-wręcz sabotaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Witam U mnie jak ubywało plynu to walnięta była uszczelka z tyłu silnika w plastikowym trójniku który jest przykręcony do bloku silnika. Uszczelka była już stopiona od gorącego silnika i przez nią ubywał płyn. Koszt w ASO jakieś 35 zł pozdrawiam U mnie bylo dokladnie to samo, ciezko bylo wykryc bo kapalo na goraca skrzynie i od razu parowalo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Taka przypadlosc tych silnikow, szczegolnie po latach uzytkowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docktor82 0 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Witam U mnie jak ubywało plynu to walnięta była uszczelka z tyłu silnika w plastikowym trójniku który jest przykręcony do bloku silnika. Uszczelka była już stopiona od gorącego silnika i przez nią ubywał płyn. Koszt w ASO jakieś 35 zł pozdrawiam U mnie bylo dokladnie to samo, ciezko bylo wykryc bo kapalo na goraca skrzynie i od razu parowalo... dokladnie to samo bylo w moim przypadku. raz na dwa tygodnie musialem dolac 1 litr plynu chlodniczego a przyczyna okazala sie ten trojnik pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calt 1 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Czy mogli byscie podac mi numery tych uszczelek do tego trojnika dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit1 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Witam U mnie jak ubywało plynu to walnięta była uszczelka z tyłu silnika w plastikowym trójniku który jest przykręcony do bloku silnika. Uszczelka była już stopiona od gorącego silnika i przez nią ubywał płyn. Koszt w ASO jakieś 35 zł pozdrawiam U mnie bylo dokladnie to samo, ciezko bylo wykryc bo kapalo na goraca skrzynie i od razu parowalo... dokladnie to samo bylo w moim przypadku. raz na dwa tygodnie musialem dolac 1 litr plynu chlodniczego a przyczyna okazala sie ten trojnik pozdrawiam Ja mam również ten sam problem - ciężko było znaleźć ten minimalny wyciek. Może ktoś by podpowiedział jak najlepiej wymienić tą uszczelkę (trzeba odczepiać węże od trójnika ?? czy wystarczy odkręcić na śrubach i odsunąć??) Czy da się to zrobić samemu czy lepiej jechać do mechaniora?? No i nr uszczelki by sie przydał Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calt 1 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Jutro wrzuce fotki i wszystkie numery ! Dzisiaj odebralem auto od mechanika po zmianie trojnika wraz z uszczelkami ! Mam nadzieje ze to bylo to. [br]Dopisany: 12 Czerwiec 2010, 22:08_________________________________________________ 06B 121 132 D 06B 121 132 D 037 121 687 numer trojnika na zdjeciu to 28 jest sprzedawany w komplecie wraz z uszczelka ale tylko pod silnik uszczelke po sensor N 903 168 02 mozna do kupic oddzielnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit1 0 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Wielkie dzięki za pomoc Ja jutro wstawiam auto do mechaniora wstępnie wycenił wymianę samego oringu na 80zł, oring już kupiłem w serwisie VW - 6zł Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adeuszA4 0 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 U mnie również ubywał płyn, wymieniłem wyżej wymieniony trójnik i problem się skończył. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Jutro wrzuce fotki i wszystkie numery ! Dzisiaj odebralem auto od mechanika po zmianie trojnika wraz z uszczelkami ! Mam nadzieje ze to bylo to. [br]Dopisany: 12 Czerwiec 2010, 22:08_________________________________________________ 06B 121 132 D 06B 121 132 D 037 121 687 numer trojnika na zdjeciu to 28 jest sprzedawany w komplecie wraz z uszczelka ale tylko pod silnik uszczelke po sensor N 903 168 02 mozna do kupic oddzielnie. o super kolego Ja też muszę go wymienić bo jak łapie mi 90 stopni to też się leje znasz cene? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się