Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] BLB z tubriną i IC z BRD. Wykres do oceny i pytanie do znawców tematu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

byłem dzisiaj na hamowni w Gliwicach.

Wartości max może nie robią jakiegoś szału, ale wykres wydaje mi się jest dość ładny...

Tylko powiedzcie mi jak to jest. Wg. hamowni v-techu moment był większy przed zmianą turbiny...

To niby czemu przyśpieszenia i charakterystyka po wymianie turbo na BRD znacnie się polepszyły... :mysli: :mysli: :gwizdanie:

wykresbrd.jpg

A tutaj poprzedni wykres robiony w V-techu rok temu przed zmianą turbinki:

wykres.jpg

Opublikowano

siemian janie jestem ekspertem ale bez sesu jest porownywac wyniki z roznych hamowni , wystarczy ze medzy nimi jest 5-10% roznicy w kalibracji a wyniki beda wypatrzone okropnie.

BRD dosc pozno wstaje u ciebie i bardzo malo Nm wyszlo, w sumie tyle ile daje seria po programie , ( a 2.0 TDI z turbo BRD zazwyczaj kolo 400Nm , a BRD nawt pod 415 , 420 Nm)

Dla mnie ten wykres z hamowni Vtechu jest walniety bo ja nie wierze w te 400 Nm na seryjnej turbinie , i oglnie slaby ten wykres ( Nm nic nic nic i nagle jeb ......) , porownaj kolege 3 tematy nizej z BNA po programie u Witka. Piekna krecha , jak dla mnie Witek jest Mistrzem w robieniu pieknych plaskich Nm i dlatego warto do niego jechac pol polski.Ktor robil tego pierwszego moda ? Compoty ? O dupe rozbic takie strojenie bez hamowni.

Opublikowano

Wlasnie co malo Nm przy np. 2000 obr.U mnie przy tej wartosci jest 350Nm...

Opublikowano

.......u mnie 370 Nm , moze podcisnienia albo uszczelka pod deklem sie klania ?

Opublikowano

Dół jest masakrycznie słaby. Czyżbys trafił na aż taka złą turbine?? Nie da się tego w programie troche poprawić??

Opublikowano

no jutro do Patryczka podjade. Ja zawsze twierdziłem że dól im słabo wyszedł, Patryk twierdził że ładnie wstaje. Teraz mam dowody :wink4:

Oba prograny robił Patryk.

Co najciekawsze podczas jazdy nie jest aż tak odczuwalny ten słaby dół... chyba że się przyzwyczaiłem...

Opublikowano

Przyzwyczailes sie.. :)

Opublikowano

378Nm dobrze widzę :shocked:

mało...

coś jest nie halo, jeszcze jak na diesla to późno wstaje :mysli:

Opublikowano

378Nm dobrze widzę :shocked:

mało...

coś jest nie halo, jeszcze jak na diesla to późno wstaje :mysli:

wiele zależy też od hamowni. W V-techu poprzednio wyszło 404Nm a realnie było pewnie z 350Nm.

Bo jak inaczej wytłumaczyć że przed zmianą turbo (teoretycznie 404Nm 177Hp) auto 0-100km/h w ok. 8.3-8.4s, a teraz po zmianie (378Nm 191Hp) robi setke w 7.2-7.4s.. (mierzone g-techem i stoperem)... Sekunda to jest naprawde kolosalna różnica..

Zarówno Patryk jak i Szymon (CS) jezdzili tym autem i stwierdzili że jest wszystko ok więc ja im wierze.

Może i późno wstaje ale długo daje :decayed::wink4:

Opublikowano

a mierzyles moze VAgiem?? jaki czas do 100tki ?

Opublikowano

tak. a starej turbinie 8,5. Na tej teraz 7,3

Opublikowano

to spoko ... wiec masz innego VAGA albo lepsze umiejetności z ruszaniem... albo sam nie wiem... ja mam 193Km i 400nm i nie dam rady wg VAGA zejść poniżej 9sekund.... no chyba ze konie mi zdechly :wallbash:

Opublikowano

no najważniejszy jest chyba sam start... dziwne że przy 193KM masz 9 z kawałkiem.... bo przy 140KM masz 10sekund.. przy 170KM masz około 8.5.. więc przy 200KM powinno być około 7.2-7.7sek ponieważ już są straty jakieś..

Opublikowano

no dokładnie. Mnie wychodzi ok. 7.3 a wg. wykresu mam 191koni i 378Nm... Aczkolwiek coraz bardziej wydaje mi się że ten wykres nie może być dobry, bo jezdzilem autami z takim momentem i dużo gorzej jezdziły... Zresztą 378Nm przy 191koniach to dość mało i wynikałoby że coś jest nie tak, a po jeździe wydaje się że jest wszystko ok. a nawet bardzo ok.

Fotograf może sprzęgło masz zajechane?

Masz gdzies wykres?

Opublikowano

no to już nie mam pojęcia o co kaman... powinieneś lekko robić 7.3-7.5

Opublikowano

:vaglogi:

hahahahahahah :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...