Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AAH] Płyn wspomagania kierownicy


Krac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam mały problem niedawno zakupiłem audi a4 b5 i zauważyłem ze po odpaleniu samochód jak by syczy i jak kręcę kierownica w miejscu to jakby coś o coś tarło i zgrzytało (po rozgrzaniu auta już nie) myślę ze to morze być za mało płynu od wspomagania bo jest poniżej minimum ale nie wiem jaki tam był lany i teraz mam problem bo nie wiem czy można płyny mieszać czy musi być taki sam czy co mam zrobić?? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zielony mineralny Febi

najlepiej od razu wymien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do dolewek jest dobry plyn z Prestone'a bo mozna go mieszac z wszystkimi plynami ale najlepiej zlac stary, przeplukac uklad (jedna butelka) i zalac nowa (druga butelka). plyn Febi 6162

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wlany czerwony płyn a to nie jest chyba ten febi 6162? Wiec jaki:)?a musze go wymieniać czy wystarczy ze doleje bo chyba czerwony to jest jednakowy składnik ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja polecam niemiecki zielony SWAG 99906162. To samo co oryginal. ewentulanie Febi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jedż i kup w servisie za 40 zł ja zalałem febi i po maglownicy, może to zbieg okoliczności ale orginał wydaje mi sie troche bardziej gęsty.

Pod wpływem sugestii z forum również zastosowałem olej Febi i skończyła się pompa wspomagania. Przy wymianie pompy użyłem oryginalnego oleju i polecam zastosować oryginał niż zamiennik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jedż i kup w servisie za 40 zł ja zalałem febi i po maglownicy, może to zbieg okoliczności ale orginał wydaje mi sie troche bardziej gęsty.

Pod wpływem sugestii z forum również zastosowałem olej Febi i skończyła się pompa wspomagania. Przy wymianie pompy użyłem oryginalnego oleju i polecam zastosować oryginał niż zamiennik.

A ja zalałem Febi i nic się nie dzieje. Tak więc podejrzewam że jakbyś zalał orginał i by ci pompa siadła to pisałbyś że orginał ble.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wlany czerwony płyn a to nie jest chyba ten febi 6162? Wiec jaki:)?a musze go wymieniać czy wystarczy ze doleje bo chyba czerwony to jest jednakowy składnik ??

Jeżeli masz jakiś czerwony,to przepłukaj układ i zalej febi.

Nie rób dolewki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_wymiana_przekladni_kierowniczej_maglownicy_fotostory-t23007.0.html

tutaj jest opisane jak wymienic.........

i tak od wymieny magla 2,5roku temu wyglada moj plyn

efad3c934ca6be0am.jpg

a powinien byc taki plyn ASO

ce196f657b7b3c8em.jpg

takze juz wymieniony na nowy...wystarczylo 2,5roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn we wspomaganiu u.k. powinno sie wymieniac co 2 lata lub co 60tkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn we wspomaganiu u.k. powinno sie wymieniac co 2 lata lub co 60tkm

widac cos w tym jest,bo kolor mowi sam za siebie,dziwie sie bo przewaznie w autach 12 letnich z niemiec o tym czesto sie zapomina dlatego magle tak leca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to odnosi sie tylko układów gdzie wlewany jest płyn mineralny

podobna sytuacja ma miejsce w starych hydropneumatach citroena

tam gdzie jest lany syntetyk robi sie to co 5 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...