fafol Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Witam wymieniłem amory tylnie i słychac stuki jakby plasti o cos sie obijał
Bartoszzz Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 u mnie też są stuki po wymianie, okazało się, że mechanik wymieniając amorki połamał plastikowe kapturki , które wchodzą w budę przy górny mocowaniu (amorek wciska się tym kapturkiem i przykręca się 2 śrubami), może u Ciebie jest to samo.
zgredek27 Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 ALe te kapturki nie trzymaja... gorne mocowanie jest przykrecane na dwoch srubach a kapturek nawet nie dotyka swoim zaczepami budy wtedy. Takze to nie to... w jednym aucie z ktorym mialem do czynienia tez byly polamane i nie bylo zadnych stukow.
fafol Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 juz wszystko sprawdziłem w srodku auta wszystko gra a podczas jazdy dalej stuka jakby jakas sruba latała i obijała o plastik
fafol Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 Problem jest taki ze wymieniłem drązek stabilizatora i dalej stuki podjechałem na przegląd a tu wszystko ok,mechanik gadał ze układ kierowniczy bedzie niedługo do wymiany i tak stuka juz od roku a nikt nie wie co to jest
Bogumił Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 A co mechanik uważa za wymianę układu kierowniczego? Chce wyciągnąć maglownicę? Zanim zacznie to robić sprawdź w pierwszej kolejności gałki i wahacze.
fafol Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 gałki są dobre z tym wachaczem zobacze ale na diagnostyce było wszystko ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się