kenzoo Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Witam, proszę o sprawdzenie logów. Auto należy do kolegi. auto to Audi a4 1,9 90km 96r. Oznaczenie silnika z etki to 1z, przebieg 245kkm problemy: -średnio z odpalaniem na zimnym silniku np. rano, (chwilkę trzeba pokręcić), na ciepłym lepiej; po dodaniu odrobinę gazu lepiej odpala -silnik nie uzyskuje temperatury 90st. W Vagu w grupie 007 w 01-engine pokazywało ok. 3-4 stopnie mniej niż w grupie 007 w 17-instruments. Pomiar był robiony na rozgrzanym silniku. Vag pokazywał ok. 76 stopni Myśle, ze może być uszkodzony któryś z czujników temperatury- proszę o komentarz -po mocniejszym hamowaniu, kolejne hamowanie jest już słabsze i śmierdzi. Z tyłu tarcze i klocki ori, a z przodu tarcze brembo a kolocki steinhof- jaka może być przyczyna? - czy olej orlen 10w/40 jest odpowiedni? Brak katalizatora, odkleił się, dzwonił i został wyjęty środek. jak wygląda turbo i przepływka? czy kąt wtrysku jest ok? grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/kenzoo_13193.html grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/kenzoo_13191.html grupa 008 http://vaglog.rtnet.pl/kenzoo_13190.html grupa 011 logi statyczne i dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/kenzoo_13194.html grupy 003, 008 i 011 http://vaglog.rtnet.pl/kenzoo_13192.html edycja dzisiaj zostaly zrobione kolejne logi przeplywka byla czyszczona- auto leppiej sie zbiera na wiekszych obrotach log 003 http://vaglog.rtnet.pl/kenzoo_13215.html 001 statyczny http://vaglog.rtnet.pl/kenzoo_13216.html 001 dynamiczny http://vaglog.rtnet.pl/kenzoo_13218.html 000BS http://vaglog.rtnet.pl/kenzoo_13219.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/kenzoo_13217.html
tusiu Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Witam Tak się składa ze to moje auto, a kolega mi pomaga przy naprawie ;-) Czyli przepływkę mogę wyczyścić spray-em do elektroniki(tak wyczytałem w sieci) czy kupic nową? A jak z reszta usterek? Silniczek w dobrym stanie? Kąty wtrysków itp. ok?
mech15 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 są specjalne spraye dedykowane do przepływomierzy, popytaj w motoryzacyjnym
tusiu Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Dziękuje za rady W Poniedziałek się wybiorę do sklepu, zakupie ten spray i będę działał z tą przepływką. A co z reszty objawów i z logami ktoś mógłby pomoc? ;-) Olej dobry jest? Klocki mam zamiar wymienić na Ferrodo Dodam jeszcze ze z tego co wiem jakieś 10tys. temu było wymieniane sprzęgło na SAHS i troszkę szarpie, ale czasem i bierze pod koniec, nie wiem czy ten typ tak ma, ale jeżdżę tez FABIA 1,9TDI 101KM PD i sprzęgło bierze o wiele lepiej i nie tak przy końcu.
przemik Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 - zmien tez filtr powietrza jesli nie był dawno zmieniany - potrzebne logi 000 Basic Settings oraz 013 stat
tusiu Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Nowe logi dodane ;-) Auto zbiera się lepiej, ale to chyba jeszcze nie jest to co powinno być.. Hamulce są tragiczne ale wymienię klocki i wtedy może się poprawi coś. Coś dziwnego się dzieje, bo np. jak tak lekko dociskam pedał hamulca i hamuje słychać przy końcu hamowania takie nie wiem jak to opisać "buczenie" coś jak by się abs chciał załączyć i to od dłuższego czasu mam.
vauxhall95 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Termostat do wymiany,kat wtrysku do regulacji,przeplywka nie dziala jak powinna
tusiu Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Termostat kupie i wymienie, kąt wtrysku mogłbys mi powiedzieć jak ustawić, gdyż dopiero zaczynam przygodę z motoryzacja ;-) A przepływke spróbuje jeszcze raz przeczyścić.
przemik Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Zanim kupisz, podregulujesz lub wymienisz cokolwiek wykonaj logi na max. rozgrzanym silniku.
tusiu Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 No wiec muszę wymienić termostat, aby silnik był na max rozgrzany, gdyż teraz maksymalnie co udało się wycisnąć to 80 stopni, a zwyczajnie w VAG pokazywało 74-77stopni. Chciałbym jeszcze zapytać czy w ten audi jest jakaś regulacja sprzęgła, żeby brało po środku bo teraz pod sam koniec bierze, a było wymieniane około 10tys km temu.
vauxhall95 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 w audi pod koniec bierze.Z tego co pamietam to jest hydrokinetyczne a nie na linke
tusiu Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Ok, dzieki ;-) A mam jeszcze pytanie odnośnie tego termostatu, czytałem ze w silnikach 1Z jest coś nie tak z systemem chłodzenia i silnik wiecznie jest nie dogrzany, a teraz o dziwo wskazowka temperatury pokazuje mi na kokpicie 90stopni, w VAGu po butowaniu było 8o około, no i nie wiem czy wymieniać ten termostat bo jest teraz Ori, ale nie był nigdy zmieniany od około 10lat ;D Czy mogę kupić Wahlera, bo jest sporo tańszy, a czytałem dobre opinie o nim.
sokram Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Czesc, Ja wymienilem swoj termostat na wahlera. Termostat kupilem u kolegi TOM77 z forum i jak narazie jestem zadowolony z zakupu. Moze nie pochodzi tak dlugo jak ori ale jest ok. Sokram
vauxhall95 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 A ja wahlera nie polecam,dopiero jak ORI zamontowalem to bylo OK.A dodam ze 3wahlery montowalem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się