slaweq Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Zmieniłem ostatnio opony z tyłu na 245/40 18", do tego mam dystanse 20 mm i jest problem. Przy szybszej jezdzie na zakrętach włącza się kontrolka ASR a auto przestaje jechać mimo wciśniętego gazu. Co może być tego przyczyną? Dodam, że na przedniej osi mam opony 225/40.
Flyer Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Obstawiam, ze moze byc zbyt duza roznica w obwodzie kol miedzy osiami... :gwizdanie:
klaus31183 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 problem leży w tym kolego że masz inne opony na przedniej osi a inne na tylniej, auto wtedy widzi inna predkośc z przodu inna z tyłu. musisz mieć wszyskie opony tego samego rozmiaru.
kudalty66 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Obstawiam, ze moze byc zbyt duza roznica w obwodzie kol miedzy osiami... :gwizdanie: dokładnie, z tego co wiem, w 4łapach powinno sie miec takie same rozmiary opon na osiach bo inaczej 'Torsen' nie wyrabia różnicy i stad te problemy,. pozdro
slaweq Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 A dlaczego problem pojawia się tylko przy zakrętach? O czterech takich samych oponach zawsze mówiło się względem Quattro, nigdy takiej opinii o ośce nie słyszałem
klaus31183 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 u mnie asr wariował już przy 60km jak miałem różne oponki.
lukaszr Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 A dlaczego problem pojawia się tylko przy zakrętach? O czterech takich samych oponach zawsze mówiło się względem Quattro, nigdy takiej opinii o ośce nie słyszałem Sławek, ale i w ośce i w quattro pomiar prędkości jest taki sam czyli na każde koło z osobna, a w zakrętach właśnie widać różnice prędkości.
I r o Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 A dlaczego problem pojawia się tylko przy zakrętach? O czterech takich samych oponach zawsze mówiło się względem Quattro, nigdy takiej opinii o ośce nie słyszałem Sławek, ale i w ośce i w quattro pomiar prędkości jest taki sam czyli na każde koło z osobna, a w zakrętach właśnie widać różnice prędkości. w jaki sposób asr odczytuje prędkość z tylnej osi w "ośce" jeżeli jego zadaniem jest tylko odczyt osi napędowej
Michał Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 w jaki sposób asr odczytuje prędkość z tylnej osi w "ośce" jeżeli jego zadaniem jest tylko odczyt osi napędowej przy każdym kole jest czujnik prędkości obrotowej
aju Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 ja mam przód 225 a tył 235 i żaden ASR mi nie głupieje
Bopss Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Z tego co piszesz,wynika jasno,że powodem właczenia sie czujnika sa inne rozmiary opon. proponowałbym zmienić na jednakowy rozmiar zarówno z przodu jak i z tyłu.
comar_pl Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 ale u ciebie aju roznica to tylko 10 a slaweq ma 20mm -moze dlatego, albo asr masz walniety z tym ze nie rozumiem bledow odczytu czujnika skoro obwod kola jest taki sam
Michał Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 z tym ze nie rozumiem bledow odczytu czujnika skoro obwod kola jest taki sam :mysli nie jest :gwizdanie: tutaj masz porównanie:
aju Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 u mnie ASR działa, wiem że ma zakres tolerancji ale nie wiem jaki....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się