Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Po zmianie opon na szersze "wariuje" ASR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zmieniłem ostatnio opony z tyłu na 245/40 18", do tego mam dystanse 20 mm i jest problem. Przy szybszej jezdzie na zakrętach włącza się kontrolka ASR a auto przestaje jechać mimo wciśniętego gazu. Co może być tego przyczyną? Dodam, że na przedniej osi mam opony 225/40.

Opublikowano

Obstawiam, ze moze byc zbyt duza roznica w obwodzie kol miedzy osiami... :gwizdanie:

Opublikowano

problem leży w tym kolego że masz inne opony na przedniej osi a inne na tylniej, auto wtedy widzi inna predkośc z przodu inna z tyłu.

musisz mieć wszyskie opony tego samego rozmiaru.

Opublikowano

Obstawiam, ze moze byc zbyt duza roznica w obwodzie kol miedzy osiami... :gwizdanie:

dokładnie, z tego co wiem, w 4łapach powinno sie miec takie same rozmiary opon na osiach bo inaczej 'Torsen' nie wyrabia różnicy i stad te problemy,.

pozdro

Opublikowano

A dlaczego problem pojawia się tylko przy zakrętach? O czterech takich samych oponach zawsze mówiło się względem Quattro, nigdy takiej opinii o ośce nie słyszałem :mysli:

Opublikowano

A dlaczego problem pojawia się tylko przy zakrętach? O czterech takich samych oponach zawsze mówiło się względem Quattro, nigdy takiej opinii o ośce nie słyszałem :mysli:

Sławek, ale i w ośce i w quattro pomiar prędkości jest taki sam czyli na każde koło z osobna, a w zakrętach właśnie widać różnice prędkości.

Opublikowano

A dlaczego problem pojawia się tylko przy zakrętach? O czterech takich samych oponach zawsze mówiło się względem Quattro, nigdy takiej opinii o ośce nie słyszałem :mysli:

Sławek, ale i w ośce i w quattro pomiar prędkości jest taki sam czyli na każde koło z osobna, a w zakrętach właśnie widać różnice prędkości.

w jaki sposób asr odczytuje prędkość z tylnej osi w "ośce"

jeżeli jego zadaniem jest tylko odczyt osi napędowej :mysli:

Opublikowano

w jaki sposób asr odczytuje prędkość z tylnej osi w "ośce"

jeżeli jego zadaniem jest tylko odczyt osi napędowej :mysli:

przy każdym kole jest czujnik prędkości obrotowej

nowy3vv.th.jpg

Opublikowano

ja mam przód 225 a tył 235 i żaden ASR mi nie głupieje :)

Opublikowano

Z tego co piszesz,wynika jasno,że powodem właczenia sie czujnika sa inne rozmiary opon. proponowałbym zmienić na jednakowy rozmiar zarówno z przodu jak i z tyłu.

Opublikowano

ale u ciebie aju roznica to tylko 10 a slaweq ma 20mm -moze dlatego, albo asr masz walniety :tongue4:

z tym ze nie rozumiem bledow odczytu czujnika skoro obwod kola jest taki sam :mysli:

Opublikowano

z tym ze nie rozumiem bledow odczytu czujnika skoro obwod kola jest taki sam :mysli

nie jest :gwizdanie:

tutaj masz porównanie:

nowy2p.jpg

Opublikowano

u mnie ASR działa, wiem że ma zakres tolerancji ale nie wiem jaki....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...