MotoRider Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Panowie zaczne od tego, ze od kad kupilem auto ubywało plynu chlodzacego, dosc sporo, potem zauwazylem ze wali z chlodnicy, nie wymienialem jej bo stwierdzilem ze narazie poczekam bo moze sie okazac ze to cos innego powoduje nieszczelnosci i szkoda mi bylo wydawac kase jak za chwile bede mial to samo z nowa chlodnica, moze zle zrobilem ale dodalem mu srodka do uszczelniania chlodnic i przestalo z chlodnicy walic i bylo ok ale wczoraj przy wjezdzaniu do garazu zapalila mi sie kontorlka od ukl. chlodzenia i i zauwazylem wyciek i pare, z ktoregos weza siknelo ale zbiorniczek wyrownawczy byl pelny, temp od razu po zapaleniu sie kontrolki podskoczyla do 95 st. dodam ze 2 razy stalo sie tak przy wjezdzaniu tylem do garazu kiedy d*pa auta byla wyzej niz przod zapowietrzony?? czy to uszczelka pod glowicą?
dardit Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Najpierw odpowietrz bo koszt wymiany uszczelki to kosmos w naszych autkach tylko dlatego że jest V
MotoRider Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 probowalem ja odpowietrzyc ale nic to nie dalo, znow przy wjezdzaniu tylem ten sam objaw, 100 stopni pojawia sie nagle na wskazniku i wentylatory oba odpalone... widac blylo ze skas paruje takze znow sie gdzie indziej teraz nieszczelnosc chyba robi
zbojna Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Jak wentylatory się odpalają to zapowietrzony raczej nie jest. Moze jeszcze byc taka sytuacja ze ten środek do chłodnic co go dodałeś zatkał ci chłodnice czy tez układ i wywala teraz najmniejszymi nieszczelnościami. Zlokalizuj wyciek, wyeliminuj go i najlepiej przeplukaj caly uklad.
MotoRider Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Opublikowano 30 Maja 2010 na postoju jak go grzeje to wentylatory sie nie wlaczaja, dzis testowalem, nie wlaczyly sie i plyn wykipial ze zbiorniczka a potem wyjechalem z garazu doslownie metr i od razu sie odpalily.. dlaczego jak auto jest w ruchu to odpalaja a na postoju nic? w dodatku na budziku nawet jak wykipial płyn to bylo troszke wyzej niz 90 czyli tak 92 st. kupuje nowa chlodnice i czujnik temp.. a układ cały przeplukam i zaleje swiezym plynem, tyle co moge narazie zrobic co wy na to ze tak sie dzieje z tymi wentylatorami? co powiecie na tą aukcje? http://moto.allegro.pl/item1060459658_nowa_chlodnica_audi_a6_c4_100_v6_2_6_2_8_klima.html
janSerce Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 musi być zapowietrzony i czujnik ma błędne wkazania, albo sam czujnik jest do wymiany, wiem ze swojego doświadczenia że ciężko jest odpowietrzyć V-ki domowymi sposobami, na wymianę płynu zawszę jadę do serwisu i jest
zbojna Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 musi być zapowietrzony i czujnik ma błędne wkazania, albo sam czujnik jest do wymiany, wiem ze swojego doświadczenia że ciężko jest odpowietrzyć V-ki domowymi sposobami, na wymianę płynu zawszę jadę do serwisu i jest Dokladnie tak, w BMW mialem ta sama opcje, co gorsze mechanik stwoerdzil ze to uszczelka, ale jak sie juz do niej dobral okazalo sie ze jest ok , wina byl ciezko odpowietrzajacy sie uklad. Od tej pory omijam szerokim lukiem mniej znane i mniejsze warsztaty
MotoRider Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Opublikowano 30 Maja 2010 to jak tego skubanca odpowietrzyc...?
M_ILES Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Nie znam sie na silnikach ukladzie V, ale wydaje sie logiczne, ze lepiej go nie zapowietrzac przy napelnianiu plynem, dlatego najlepiej rozgrzac silnik do temp.pracy i wowczas zaczac napelniac plynem, w miare rozgrzewania sie wezy ukladu chlodzenia, i ubywania plynu ze zbiorniczka, dolewac, obserwujac temp.na desce. Ewentualnie znalezc najwyzej polozony odcinek wezy gumowych, i po zakonczeniu nalewania plynu, na pracujacym silniku popuscic obejme, podkladajac szmatke, aby nie zachlapac silnika (odpowietrzyc go w ten sposob).
MotoRider Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 zamowilem chlodnice i czujnik a kto mi wytłumaczy jeszcze jedna rzecz.. czemu plyn w zbiorniczku sie zagotował i wywalił jak na wskazniku na desce bylo minimalnie poza 90 czyli ok 92 st.??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się