H4mm3R Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Witam, od kilku dni mam problem z turbosprężarką, za późno wstaje i prawie za każdym razem ją przeładuje. Miesiąc temu poszła mi chłodniczka EGRu i 3x przeładowało mi turbo. Kupiłem inną chłodniczkę (używaną), turbo dałem do czyszczenia (wymieniono kierownicę w turbo), po dwóch tygodniach zrobiłem program w dynosoft i wszystko było cacy poza ubywającym płynem chłodniczym... Znajomy doradza mi wymianę przepływomierza, natomiast ja obstawiam, że poszła uszczelka pod głowicą i całkiem możliwe, że znowu chłodniczka EGRu. Duża ilość płynu chłodniczego przyblokowała kierownicę turbosprężarki i mam znów to samo, co przed programem a nawet gorzej. Wrzucam logi i będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
przemik Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Wykonaj logi porzadnie i zamiesc czytelnie. Dynamiczne grupy 011,010,008 i 003 Statyczne w trybie Basic Settings - 011 i 003 Dodatkowo potrzebuje statyczne - 007,013,018 i 023 Pozdrawiam
H4mm3R Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2010 temat do usunięcia, bo już rozwiązałem mój problem
spanky Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 temat do usunięcia, bo już rozwiązałem mój problem no ta .. najlepiej prosic o pomoc ... a jak temat rozwiazany to ani beee ani meee co bylo przyczyna, bo po co .. wiem i nikomu nie powiem ...
H4mm3R Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2010 i tak źle logi zrobiłem a odpowiedź jest w moim pytaniu, tylko że uszczelka była dobra a pękła głowica i płyn dostawał się na kierownicę z turbo i ją zatarło... Głowica do spawania, turbo do czyszczenia i można dalej jeździć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się