Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Prośba o analizę logów i przyczyna przeładowywania turbosprężarki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

od kilku dni mam problem z turbosprężarką, za późno wstaje i prawie za każdym razem ją przeładuje. Miesiąc temu poszła mi chłodniczka EGRu i 3x przeładowało mi turbo. Kupiłem inną chłodniczkę (używaną), turbo dałem do czyszczenia (wymieniono kierownicę w turbo), po dwóch tygodniach zrobiłem program w dynosoft i wszystko było cacy poza ubywającym płynem chłodniczym... Znajomy doradza mi wymianę przepływomierza, natomiast ja obstawiam, że poszła uszczelka pod głowicą i całkiem możliwe, że znowu chłodniczka EGRu. Duża ilość płynu chłodniczego przyblokowała kierownicę turbosprężarki i mam znów to samo, co przed programem a nawet gorzej.

Wrzucam logi i będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

logiefa.jpg

Opublikowano

Wykonaj logi porzadnie i zamiesc czytelnie.

Dynamiczne grupy 011,010,008 i 003

Statyczne w trybie Basic Settings - 011 i 003

Dodatkowo potrzebuje statyczne - 007,013,018 i 023

Pozdrawiam

Opublikowano

temat do usunięcia, bo już rozwiązałem mój problem ;)

Opublikowano

temat do usunięcia, bo już rozwiązałem mój problem ;)

no ta .. najlepiej prosic o pomoc ... a jak temat rozwiazany to ani beee ani meee co bylo przyczyna, bo po co .. wiem i nikomu nie powiem ...

Opublikowano

i tak źle logi zrobiłem :wallbash:

a odpowiedź jest w moim pytaniu, tylko że uszczelka była dobra a pękła głowica i płyn dostawał się na kierownicę z turbo i ją zatarło...

Głowica do spawania, turbo do czyszczenia i można dalej jeździć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...