Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Zapalanie diesla


andrewb25

Rekomendowane odpowiedzi

witam jak zapalić prawidłowo diesla? czy kontrolka od świec żarowych musi zawsze zgasnąć czy można odpalać przed, zauważyłem że przed zgaśnięciem ciężko zapalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzecz jasna, że musi zgasnąć

przecież nie bez powodu został w Dieslu zamontowany układ podgrzewania

zresztą w swojej wypowiedzi już dałeś sobie odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie kontrolki powinny zgasnąć (te co powinny :decayed:) nie tylko od świec no ale to tak na marginesie, jest opinia że np zapalając auto przed zgaśnięciem kontrolki od immo mogą po jakimś czasie pojawić się problemy z immo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak z doświadczeń na moim a mam go już od dwóch lat to mogę powiedzieć ze miałem trochę opóźnienia w zaplojie jak miałem kat synchro lekko oddalony on normy a co do kontrolek to szczrze mam je gdzieś czy zgasnal czy nie zawsze pali tak samo no oprócz zimy wtedy używa świec i to dość dlugo

może czas na sprawdzenie i jak to wekszosc lubi powtarzac :vaglogi:

bo moze wiek I przebieg swoje zrobily bo bledy od niegasniecia i kontrolek się nie biora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

acha a po ilu sek. powinna zgasnąć kontrolka od świec na całkowicie zimnym silniku? powiedzmy przy temperaturze ok. 12st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2-3 sekundy teraz w temperaturze powyżej 5 stopni świece żarowe nie działają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze to że gaśnie kontrolka świec nie oznacza że świeczki nie grzeją dalej :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

acha a jeżeli czekam 10sek i nie gaśnie to znaczy że świece do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy!!! Podpinam się do tematu.

Od pewnego czasu zauważyłem, że po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec żarowych gaśnie po dłuższym czasie niż powinna (temperatura powyżej 5stC). :mysli: Zauważyłem też, że furmanka zaczęła więcej palić (około 9l/100km) Który czujnik temperatury może być do wymiany? Ewentualnie co może być przyczyną? Vag nie pokazuje żadnych błędów! :wallbash::kwasny:

[br]Dopisany: 25 Maj 2010, 21:38_________________________________________________To co koledzy podrzuci ktoś co to może być!!! :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[br]Dopisany: 25 Maj 2010, 21:38_________________________________________________To co koledzy podrzuci ktoś co to może być!!! :confused4:

Sprawdź VAGiem wskazania temperatury silnika z bloku Engine z grupy 07 i wskazania z bloku 17 Instruments. Czujnik to G62 /G2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...