Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Kąt wtrysku 2,5 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kat wtrysku dobry... ale uklad paliwowy - fatalnie zapowietrzony...

Opublikowano

Jesli w przewodach nie ma powietrza...(chociaz na moje oko jest) to zachecam to wykonania pelnej diagnostyki silnika.

Bedziemy wtedy mieli jakis poglad na sprawe.

Opublikowano

bardzo chętnie, już sie robi;

statyczne 000

lzBcA.jpg

001

f1UJr.jpg

003

N7naA.jpg

004

N7R6i.jpg

007

lz_90.jpg

013

x15Br.jpg

014

f2q9i.jpg

018

N9ymr.jpg

dynamiczne;

000

f2v8A.jpg

001

f2CD0.jpg

003

Nbx4A.jpg

004

Ncwr9.jpg

008

Nd9lr.jpg

010

lAqAA.jpg

011

NdgPS.jpg

BS

000

lAD3i.jpg

003

NdlP9.jpg

004

x1Q_9.jpg

011

x1Tui.jpg

Opublikowano

Nie wiem jakie dla twojego silnika powinny być korekcje w grupie 13 i 14. Jeżeli takie jak u mnie (-1,5 do +1,5 mg/suw) to masz za wysokie. To mogą być lejące wtryski.

Coś się dzieje z tym silnikiem?

Opublikowano

oprócz wydadku w ten silnik około 7 tysiaków to nic chyba narazie sie nie dzieje. Po wymianie wałków, hydrauliki, planowaniu głowicy, chciałbym żeby ktoś fachowym okiem zerknął na logi czy wszystko gra, więc proszę o jakieś rozszerzone sugestie jeśli coś widać niepokojącego

Opublikowano

Mialem podobny silnik w A6 C5 (AFB)...

Równiez podobnie jak i Ty wrzuciłem w mojego rumaka ponad 7tysi. I tak naprawde autko nie jeżdziło :/ bylem na nie sciekły jak cholera. Nie wiem jak u CIebie ale u mnie padła calkiem lewa głowica (wałki sie wysrały)

Dzis jest juz ostateczna diagnoza.

Umarła głowica od strony kierowcy.

Co dziwne... poszly zeby na wałkach rozrzadu....a zawory teoretycznie sa cale. Nie ma na tłokach sladu kontaktu z zaworami. ponizej wrzucam kilka fotek :/

11rj2.th.jpg

12rp5.th.jpg

13uw5.th.jpg

51157136yf9.th.jpg

dsc01670fp8.th.jpg

Mam jeszcze pytanie odnośnie tego jak sciagnąć zaznaczona na czerwono rolkę ?

230251456di0.th.jpg

dsc01669fj3.th.jpg

Panowie poradźcie co teraz robic z tym fantem???

Jesli poszly zawory...równie dobrze po takim strzale na zeby wałkow mogły sie one same wygiac :/

Czy nie taniej bedzie zakupic innej glowicy niz bawic sie w remont tej ??

Poradzicie cos ?

Dorzucam zdjecia glowicy z gory od strony wałków:

dsc01703ri6.th.jpg

dsc01707gf0.th.jpg

dsc01704sf1.th.jpg

Popchałem dziada i mam problem z głowy.

Sa to strasznie niewdzieczne silniki... mimo iz wielu nie sprawiaja klopotów.

Opublikowano

Dwie rzeczy mnie niepokoją w tym aucie:

- wysokie korekcje - powinny byc lepsze jak po zapakowaniu nowych walkow i hydrauliki

- rozgiełdany kąt wtrysku zarowno w 004 BS jak i w 004 stat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...