adam.a4 Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Witam Wiem, że ten temat był już nie raz poruszany. Na prawie większości był problem z imo. U mnie sytuacja wygląda nie co inaczej, gdyż jakiś czas temu usunąłem go. Od jakiegoś czasu silnik nie odpala mi za drugim razem. Dopiero po restarcie kompa mogłem ruszyć. Lecz gdy go wyłączyłem znowu nie odpalał. Po podłączeniu pod Vag-a wyskoczył mi błąd czujnika Halla (teoretycznie to powinno być winne nie odpalaniu silnika ). Troszkę poczytałem i w końcu go wymieniłem. Teraz komp mi nic nie wskazuje po za błędem sondy lambda ( którą lada dzień wymienię ). Silnik nadal mi odpala tylko po restarcie. I już w końcu mam dość . Nie wiem gdzie szukać przyczyny takiego zachowania. Proszę o pomoc, o jakąś wskazówkę Z góry wielkie dzięki
M_ILES Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Ja bym odcial zasilanie na 10min, potem wymienil czujnik Halla oraz sonde na nowe. Potem podlaczylbym napiecie. z powrotem.. Potem VAG, hehe. Warto sprobowac ?
lukaszk Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 przyczyn mnóstwo, co to za błąd? wymień lambdę na ori (przed wymianą należy zdiagnozować sondę i wyniki daj do oceny) i pełne logi Vagiem do odp. działu pozdrawiam...
adam.a4 Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 Witam Co do błędu to : 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem ; i niestety zwiększone spalanie . Drugi raz wymienić Halla : jest założony nówka sztuka i komp błędu już nie wyrzuca więc nie wiem czy ma to sens. Z drugiej strony troszkę się przy wymianie narobiłem i nie mam na razie zamiaru znowu rozbierać aparatu zapłonowego. Ale jak będzie trzeba to cóż... Jak tylko mi przyślą sondę i ją wymienię to dam znać. ps. Jakieś propozycje co może być przyczyną nadal mile widziane
adam.a4 Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 ja miałem ten sam problem... z lambdą I jak wymiana pomogła ?
lukaszk Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 tak, spalanie wróciło do normy Pb jak i LPG, Vag = 0 błędów
adam.a4 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 Ja dopiero w poniedziałek dostane nową sondę. Lecz niestety to nie zmienia faktu iż nadal mi silnik gaśnie. Jedyne pocieszenie, że wreszcie normalnie zacznie mi palić. [br]Dopisany: 29 Maj 2010, 19:22_________________________________________________Sonda Lambda wymieniona. Podłączyłem pod Vag i na Pb jak i na LPG zero błędów. Już po prosu głupieje i nie wiem czego mam szukać . W przyszły weekend wybiorę się z niunią do mechanika. Mam nadzieję, że on coś znajdzie i poradzi na te odpalanie, raczej nie odpalanie. A może jednak komuś coś przychodzi do głowy? Będę wdzięczny
lukaszk Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 a temp. płynu i temp. na desce zgadzają się ?
adam.a4 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 Pod względem temperatury, wszystko jest ok. Olej wymieniany z 2 miesiące temu. Nigdzie nie kapie, oleju nie bierze, silnik jak odpali pracuje równiutko.
luki1107 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 a moze sterownik walniety? kolega tez tak mial ze powymienial pol auta... a co sie okazalo to to ze komp mu swirowal.
adam.a4 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2010 luki1107 a czy idzie to jakoś sprawdzić, czy tylko przez wymianę kompa ?[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2010, 11:25_________________________________________________W końcu :> moja niunia ładnie odpala. A przyczyną był komp. Coś zaczął świrować, luki1107 miałeś rację. Pojechałem do magika od elektroniki i komputerów. Podłączył się, wypiął kompa, po pół godz wrócił, wszystko zmontował i autko odpala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się