Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] N 75 a dolot


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to nie jest ten sam zawór n75 jest z białą główką a n18 z czarną :hi:

Opublikowano

3519673.jpg

[br]Dopisany: 27 Maj 2010, 22:29_________________________________________________9 i 29

Opublikowano

Dzięki. Czyli mają one różną charakterystykę pracy. [br]Dopisany: 27 Maj 2010, 22:32_________________________________________________Kolego mógłbyś wrzucić taki schemacik ale od AFN 96

Opublikowano

Dzięki. Czyli mają one różną charakterystykę pracy. [br]Dopisany: 27 Maj 2010, 22:32_________________________________________________Kolego mógłbyś wrzucić taki schemacik ale od AFN 96

nie mają różnej charakterystyki pracy - inna jest tylko charakterystyka ich sterowania przez sterownik silnika, schemat układu podciśnień wklejony wyżej odnosi się również do AFN-a.

Opublikowano

tak jest.

Opublikowano

Jak jeszcze jeździłem szóstką to zawirusowałem ją u jednego kowala... Potem poprawiałem to we Wrocławskim Dynosofcie. Koleś, z Dynosoftu, który jeździł ze mną i robił dynamiczny test pracy silnika i podzespołów mówił, że w pewnym zakresie obrotów przeładowuje mi turbo. Według niego przyczyną był soft sterujący, lub same turbo (kierownice). Nie wspominał nic o N18. Po zmianie softu wszystko wróciło do normy.

Pozdro

Opublikowano

A czy ten zawór N18 może mieć wpływ na przeładowanie

nie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...