Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Problem z Multitronikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ostatnio mam problem ze skrzynią biegów w moim B6 rok 2003]. W czasie jazdy często przechodzi w tryb awaryjny. Poza tym jest problem z wrzuceniem wstecznego - często przy próbie zmiany drążka w pozycję R bieg po prostu nie wchodzi, na wyświetlaczu nie ma wybranego żadnego begu, a po chwili skrzynia przechodzi w tryb awaryjny.

Jakby tego było mało wczoraj na skrzyżowaniu zatrzymałem się przed światłami i samochód zgasł, efekt jak w skrzyni manualnej przy nie wciśniętym sprzęgle.

Macie jakieś sugestie? Z góry dzięki.

Opublikowano

nastepny temat w ktorym mamy wrozyc :wallbash: :wallbash:

a pofatygowales sie podlaczyc VAG zeby sprawdzic jakie bledy powoduja tryb awaryjny? bo to chyba oczywiste ze bez tego nikt Ci nic nie podpowie.

aha i zmien podpis bo jakos 130konny diesel to S4 nie bedzie nawet po dwoch flaszkach ;p

Opublikowano

uszkodzony sterownik uszkodza skrzynie, wiec tylko im dluzej jezdzisz tym bardziej pakujesz sie w koszty,

1.Vagjesz auto

2. w najlepsyzm wypadku naprawa sterownika

3. najdozej naprawa skrzyni

olej sie zmienia od czasu do czasu w tych urzadzeniach, i warto czytac najpierw forum bo jest tu pełno posegregowanych informacji dot. twojego problemu

Opublikowano

Dzieki za info.

Jutro poszukam kogos z VAGiem.

Opublikowano

Czekamy na listę błędów zapisanych w sterowniku skrzyni ;)

Standardowo wróżę F125 :decayed:

Opublikowano

Na bank uszkodzony sterownik sprawa do zrobienia . Miałem to samo bieg wsteczny nie wchodził pomagało wrzucenie na P potem R lampy od wstecznego w trybie awaryjnym nie działają wtedy .Od czasu do czasu zaduszenie silnika hamulcem nie rozłącza skrzynia.To są właśnie efekty zje....o sterownika.

Opublikowano

Podłączyłem VAGa, ale mam problem z połączeniem ze sterownikiem skrzyni. Mam kabelek VAG 2.5 USB - OBD2 KKL [http://odb2.pl], nie wiem czy problem w nim, czy w sterowniku. Byłem u znajomego i ten sam problem na innym kablu.

Błędy, które pokazało:

17664

18057

65535

:confused4:

Opublikowano

Zmień parametr Char Int w opcjach VAG na 4 lub 5 - połączenie może nadal zrywać ale powinno być stabilniej. Niestety na standarowym interfejsie KKL tak się dzieje...

Opublikowano

Bart wielkie dzięki :) pomogło. Oto lista błędów:

Address 01: Engine

Controller: 038 906 019 LJ

Component: 1,9l R4 EDC G000AG 4910

Coding: 00001

Shop #: WSC 63251

2 Faults Found:

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-00 - -

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans

Controller: 8E2 910 155 B

Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3261

Coding: 0000001

Shop #: WSC 00858

3 Faults Found:

17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal

P0706 - 000 - - - Intermittent

18201 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1793 - 000 - Please Register/Activate - Intermittent

18259 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1851 - 000 - Please Register/Activate - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 3429

Coding: 04259

Shop #: WSC 06435

2 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

00526 - Brake Light Switch-F

36-10 - Open Circuit - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 8E0 820 043 AA

Component: A4 Klimaautomat 1319

Coding: 00000

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

...miałeś rację co do F125, więc wychodzi na uszkodzony sterownik.

Jeszcze raz wielkie dzęki.

Opublikowano

Wprowadź serial do VAGa - nie pokazuje Ci wszystkich błędów.

Sterownik do naprawy - wstrzymaj się jeszcze z szukaniem warsztatu. Jestem w trakcie rozmów z jedną firmą - jeśli wszystko pójdzie dobrze, będzie dobra cena. Dam znać w poniedziałek.

Opublikowano

zanim zaczniesz skrzynie robić zacznij od silnika

Opublikowano

Wprowadź serial do VAGa - nie pokazuje Ci wszystkich błędów.

Sterownik do naprawy - wstrzymaj się jeszcze z szukaniem warsztatu. Jestem w trakcie rozmów z jedną firmą - jeśli wszystko pójdzie dobrze, będzie dobra cena. Dam znać w poniedziałek.

I jak przebiegają rozmowy??

Dzięki za linka, na pewno się przyda :wink4:

Opublikowano

Wprowadź serial do VAGa - nie pokazuje Ci wszystkich błędów.

Sterownik do naprawy - wstrzymaj się jeszcze z szukaniem warsztatu. Jestem w trakcie rozmów z jedną firmą - jeśli wszystko pójdzie dobrze, będzie dobra cena. Dam znać w poniedziałek.

I jak przebiegają rozmowy??

Dzięki za linka, na pewno się przyda :wink4:

Stanęło na 600. Ale już widziałem gdzieś za 400zł :) Nie wiem tylko jak z jakością takiej naprawy..

Opublikowano

Ja naprawiłem za 400 i jak na razie jest OK

A można wiedzieć gdzie naprawiałeś??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...