Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Wymiana Automatu na manual


arasxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Ciężko?ja mam ją w garażu jak chcesz :) z miesiąc temu zmieniłem również sanki i łapę ori od manuala, a łapa się gdzieś wala.:wink:

Jaką skrzynie wkładasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździ całkiem całkiem,z tego co pamiętam to w poliftowym afnie była i to jest ta z takim innym wybierakiem co ma dwa pręty(jeden pomocniczy)fajnie biegi płynie wchodzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pierwszej przekładce włożyłem od 90KM i po kilku miesiącach wysypał się synchronizator, więc włożyłem od AFN o oznaczeniu EEN i jest o wiele lepiej,tymbardziej że mam zrobiony program. I ogólnie te skrzynie są trwalsze niż te od 90KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientujecie się ile oleju wchodzi do tej skrzyni EEN ? :decayed:

---------- Post dopisany 21-01-2014 at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2014 at 17:32 ----------

Nie baw się w kątownik, łapę od V6 wyrwiesz za 60-80zł a masz wszystko zgrane i nic nie widać że coś tworzone.Zwróć uwagę jakie masz końcówki na przewodzie do pompki wysprzęglika, ja nie zwróciłem i później musiałem przerabiać.

PS. co do mojego pytania o tempomat, trzeba jeszcze czujnik sprzęgła aby zaczął działać. Wsio gra.

Do czego podpiąć ten czujnik sprzęgła, bo nie widziałem tam żadnej kostki luźniej :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleju wchodzi 2,25l. , zaś czujnik wpinasz w ECU, nie pamięt

am na obecną chwilę w który PIN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sorry za odgrzanie kotleta
przeczytałem cały temat odnośnie wymiany automatu na manual,zabrałem się za tą operacje i mam kilka pytań:
Mam AVG z 99/00 z 4 biegowym automatem
większość rzeczy mam już wyrzeźbione,zostały tylko łapy skrzyni.Ze skrzynią manualną nie było łap.
Jak patrzeć która to lewa?czy jak auto stoi naprzeciw ciebie?lewa to ta od strony turbiny?czy pompy wtryskowej?
Prawa będzie pasować od 1,9tdi? a lewa z każdej v6 bez różnicy czy to 2,4 2,5 2,6 2,8?musi być z manuala czy bez różnicy?czy z A6 też pasuje
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na forum pssata że ta lewa łapa ma numer: 8D0 399 113 AG

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sorki za odgrzewanie tematu ale mam problem po przekładce z automatu na manual. Silnik AFN skrzynia APL. Robiąc przekładke kupilem nowy kpl. sprzegla tj. tarcza, łozysko, docisk oraz wysprzeglik. Problem polega na tym ze po zalozeniu skrzyni łozysko oporowe tak jakby nie dociskalo docisku i nie mozna wrzucic biegu na wlaczonym silniku. Czy ktos z takim problemem sie borykał ? Czy gdzies nie powinno być jakiejs podkladki lub dystansu, bo wychodzi na to ze odleglosc miedzy lozyskiem a dociskiem jest zbyt duza i lozysko nie dochodzi jak powinno.  Czy ma ktos jakas propozycje jak ten problem rozwiazac, bo rece mi juz opadaja a nie mam pomyslu. Za odpowiedzi z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sprzęgło zapowietrzone?
Przy pedale sprzęgła masz pompkę i należy ją odpowietrzyc, to samo tyczy się wysprzęglika.

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Hezen napisał:

Może sprzęgło zapowietrzone?
Przy pedale sprzęgła masz pompkę i należy ją odpowietrzyc, to samo tyczy się wysprzęglika.

Wysłane z OP3T
 

O widzisz na to nie wpadłem i cały czas odpowietrzalem przy wysprzegliku.  Problem jest w tym, że pedał sprzegła pracował poprawnie, czy na zapowietrzonym rowniez by tak chodzil a nie wysprzeglał odpowiednio ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, olszon napisał:

a koło zamachowe zmieniłeś bo trzeba przy przekładce wymienić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli dwumas lub sztywne koło tak jak ma audi 80 b4 ja jeżdze po przekładce już rok

Edytowane przez zomolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie pytajmy o tak banalne rzeczy, bo hydrokinetyka z automata nie mógł zostawić a koło jedno lub dwumasowe musiał założyć.
Olszon, masz problem z wbiciem biegu tylko na odpalonym silniku? Na zgaszonym wbijesz bieg i wszystko cacy?

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...