sebo77 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Witam i pozdrawiam oto moj przypadek wczoraj jechalem swoja audica z pracy na jednym ze skrzyrzowan dalem jej troche w gaz jedyna dwoja troja na trojce obroty okolo 3000tys i wyrzucilem na luz fura zgasla sama jak sie zatrzymalem nie chciala zapalic dopiero za piatym razem co to za przypadek dziwna sprawa czy ktos mi moze powiedziec co to moglo sie stac z gory dzieki.
Sztomel Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 zwróciłeś uwagę czy podczas nieudanych prób uruchomienia silnika zapalała się i gasła kontrolka świec żarowych po przekręceniu kluczyka ? Jeśli się nie zapalała to musisz sprawdzić stan przekaźnika nr 219 w boxie sterownika silnika -przeczyścić jego nóżki ewentualnie zdjąć z niego obudowę i lutownicą poprawić luty na jego płytce drukowanej i sprawdź czy czasem nie jest on zalany wodą, jeśli kontrolka normalnie się zapalała a silnik nie odpalał to sprawdź wtedy czy na elektrozawór N109 w pompie wtryskowej jest podawane napięcie 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce - jeśli będzie brak napięcia to musisz szukać przerwy w kabelku zasilającym N109, N109 to ten : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2bc6afb9acffe39a
sebo77 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 Szczerze to nie zwrucilem byla nioc a ja z roboty wracalem bylem wkuzony ale dzieki za rade pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się