Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Parę błędów VAG, proszę o interpretację


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 558 B

Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03

Coding: 04001

Shop #: WSC 06325

3 Faults Found:

00561 - Mixture Adaptation

12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

01120 - Camshaft Adjustment 1

04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 B

Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D10

Coding: 0273004283

Shop #: BB 24332

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 820 043 D

Component: A4 KLIMAVOLL

Coding: 04140

Shop #: WSC 06325

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 861 C

Component: B5-KOMBIINSTR.UN4 D01

Coding: 00142

Shop #: WSC 30186

IMMO-IDENTNR: AUZ8Z0VN030141

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8LO 862 257 E

Component: ZV-Pumpe D03

Coding: 00000

Shop #: WSC 65535

1 Fault Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

Większość rozumiem, ale ten 01120 mnie martwi, w opisie kodu znalazłem:

01120 Dostosowanie wału rozrządczego 1

Czy to oznacza jakiś problem z rozrządem? To że lambda jest do wymiany i że jakiś problem jest z centralnym to się domyślam.

Z góry dzięki za pomoc. :hi:

Opublikowano

najpierw skasuj błędy i sprawdź po przejażdżce czy i które się pojawią, jeśli znowu się pojawi 01120 to musisz sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu.

Opublikowano

rozrząd bedzie wymieniany w ciągu tygodnia, więc chyba się tym zajmą odrazu, pytanie czy warto ryzykować i jechać na silniku do warsztatu, czy lepiej na hol od razu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...