madseason Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 B Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03 Coding: 04001 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 01120 - Camshaft Adjustment 1 04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 B Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D10 Coding: 0273004283 Shop #: BB 24332 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 043 D Component: A4 KLIMAVOLL Coding: 04140 Shop #: WSC 06325 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 861 C Component: B5-KOMBIINSTR.UN4 D01 Coding: 00142 Shop #: WSC 30186 IMMO-IDENTNR: AUZ8Z0VN030141 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe D03 Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End ------------------------------------------------------- Większość rozumiem, ale ten 01120 mnie martwi, w opisie kodu znalazłem: 01120 Dostosowanie wału rozrządczego 1 Czy to oznacza jakiś problem z rozrządem? To że lambda jest do wymiany i że jakiś problem jest z centralnym to się domyślam. Z góry dzięki za pomoc.
Sztomel Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 najpierw skasuj błędy i sprawdź po przejażdżce czy i które się pojawią, jeśli znowu się pojawi 01120 to musisz sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu.
madseason Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 rozrząd bedzie wymieniany w ciągu tygodnia, więc chyba się tym zajmą odrazu, pytanie czy warto ryzykować i jechać na silniku do warsztatu, czy lepiej na hol od razu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się