Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Blokujęce tylne koło


maniek598

Rekomendowane odpowiedzi

Blokuje mi tylne prawe koło do takiego stopnia, że da się je obracać po podniesieniu auta lecz stawia duży opór . Jeżeli postukam w zacisk np.: kluczem to puszcza i nie ma oporu, ale gdy wcisnę na hamulec znowu to samo .

Kupowałem zestaw naprawczy, rozbierałem zacisk, wymieniłem gumę na tłoczku, na prowadnicach . Nadal bez skutku . Z lewej strony klocki mam jak nowe , a z prawej mają ze 4 mm . :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli trzyma tylny zacisk to są 2 sprawy pierwsza mechanizm ręcznego zapieka się i nie odbija, druga to uszczelka tzw mażetka która uszczelnia tłoczek nie ta na górze która zabezpiecza tłoczek przed kurzem i brudem. Jeśli naprawisz to problem zniknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień zacisk.

:polew: :polew: :polew:

A nie lepiej od razu samochód? :polew:

Maniek, sprawdź to, co napisał Pablo.

Mechanizm ręcznego, a do tego rozruszaj tłoczek. Po zimie często się zapiekają.

Kupowałem zestaw naprawczy, rozbierałem zacisk, wymieniłem gumę na tłoczku, na prowadnicach . Nadal bez skutku

no jasne już raz rozruszał... :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie napisał że rozruszał ??

Kupowałem zestaw naprawczy, rozbierałem zacisk, wymieniłem gumę na tłoczku, na prowadnicach . Nadal bez skutku

A mechanizm ręcznego ? kupę wątków jest o tym jak to zrobić i każdemu pomogło więc to albo wyjątkowy przypadek :decayed: albo jeszcze nie było to zrobione :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwignia ręcznego nie chce opaść na ogranicznik, dopiero po stukaniu opada. Jak chce ją dociągnąć ręką do ogranicznika to koło blokuje jeszcze bardziej .

W zestawie naprawczym było sporo uszczelek i oringów, lecz wszystkiego co było w zestawie nie wkładałem (dwa malutkie oringi średnicy 5mm, jeden średnicy 10mm , oraz gumy od strony dzwigni ręcznego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź linkę czy się nie zapiekła i rozruszaj mechanizm ręcznego jest opisane na forum jak to zrobić bez rozbierania zacisku wszystkim chłopakom pomogło więc tobie również pomoże :decayed:. W najgorszym przypadku rozbierz cały zacisk jeszcze raz wraz z mechanizmem ręcznego przesmaruj wymień uszczelniacze i będzie po kłopocie. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, w tloczu jes otoworek (jak zdejmiesz oslone tloka, to bedzie go widac) sprawdz czy nie jest przypchany. jak wszstko rozlozysz, bedziesz mial tloczek na wierzchu, zdejmiesz pierscien segera, dalikatnie wyjmiesz ten caly mechanizm to tam jest jeszcze jedna uszczelka, potem powinienes w srodku tloka(od wewnatrz) zobaczyc w/w otwor. przepchaj go i powinno byc ok... powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo w B4 tyle że u mnie bokowalo obydwa tylne koła. Winą były zatarte mechanizmy hamulca ręcznego w zaciskach. Proste do naprawienia. W zacisku ręczny chodzi na ośce, którą poprostu trzeba wyciągnąć, wyczyścić drobnym papierem ściernym i założyć pononie z nowymi gumkami.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...