andy_sky Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 czy temp wyjścia z krat 1o st. to norma? czy należy wymienić osuszacz jeżeli tak to kiedy? czy to normalne że non stop dmucha taką samą siłą w trybie auto mimo iż wewnątrz jest chłodniej?
majkel_majki Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 10 stopni na wylocie to jest zdecydowanie za ciepło, kierunek specjalista od klimatyzacji. Osuszacz należy wymieniać co kilka lat, w praktyce mało kto się tym przejmuje i często w aucie jeździ ten sam od nowości. Tak na szybko Kolego, dysza rozprężna przy podszybiu do sprawdzenia bo może być zatkana, filtr przeciwpyłkowy, ilość czynnika chłodzącego w układzie i pomiar ciśnień po stronie ssącej i tłocznej żeby wykluczyć niedrożność układu albo niesprawną sprężarkę, dobry spec sobie poradzi.
andy_sky Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 dyszę rozprężną wymieniłem chociaż była w idealnym stanie filtr pyłkowy nowy czynnik świeżo uzupełniony tylko osuszacz stary czy to może być przyczyna?
Skeeber Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 dyszę rozprężną wymieniłem chociaż była w idealnym stanie filtr pyłkowy nowy czynnik świeżo uzupełniony tylko osuszacz stary czy to może być przyczyna? może być przyczyną, u mnie w AFN temperatura przy kratce 4.8 stopnia. Każdy serwis klimy może sprawdzić stan osuszacza - są na to sposoby, podjedz do dobrego serwisu.
kangur Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 ja przedwczoraj odebralem auto z serwisu, wymioenili sprezarke (sam sobie kupilem uzywke na allegro) stwierdzili ze wszystko jest ok, ale dzisiaj na polu bylo 24* a na kratkach po okolo 10 min jazdy temperatura spadla do 9* czy to nie za duzo? tj czy klima nie powinna dzialac lepiej? dodam ze jak odebralem auto to na zewnatrz bylo okolo 17* to wtedy na kratkach mialem 5*... mam jechac do nich zeby jeszcze to sprawdzili czy zostawic jak jest??
majkel_majki Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Podjedź do nich, 9 stopni to trochę za dużo. Podejrzewam, że zwalą winę na sprężarkę bo kupiłeś używaną.
andy_sky Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 w serwisie audi mądre głowy stwierdziły że na wyjściu powinna być między 7-10 st.C, a wymiany osuszacza nie stosuje się
majkel_majki Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 W serwisie twierdzą też, że nie wymienia się oleju w automatycznej skrzyni biegów, więc to co oni głoszą trzeba brać z przymrużeniem oka (a drugim zgrywać muszkę i szczerbinę)
kangur Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 witam, dzisiaj zaowazylem ciekawa rzecz... tj jak mam nawiew "na twarz" to temperatura na kratkach idze ido gory, czasami nawet dochodzila do 16* (oczywiscie klima calyczas na LO) a gdy wlaczylem nawiew np na nogi albo szybe odrazu spadla do 7* potem znowu wlaczylem nawiew na centralne kratki"na twarz" i temperatura odrazu zaczela rosnac. i tak za kazdym razem, jak dam na twarz to schodzi max do 9* (ale przewaznie po okolo 10minpracy zostaje na 12*) a jak tylko zmienie nawiew na gore, albo dol to temperatura odrazu zaczyna spoadac... czy to normalne?? na zewnatz bylo okolo 26* auto stalo w sloncu, potem podczas jazdy probowalem i tosamo sie dzieje. dodam ze klima chyba dobrze chlodzi bo po okolo 10 min jazdy na LO nie dalo sie w aucie wytrzymac... witam. dzisiaj sprawdzilem wszystko zwyklym termometrem, i okazalo sie ze wszysko jest ok, tylko kody klimatronika chyba zawiodly... a dokladniej: wlaczylem klime na LO kanal 60 temperatura na tym kanale 17* a na termometrze przy nawiewach "na twarz" 6*, przelaczylem nawiew na nogi, na kanale 60 odrazu spadlo do 6* przy nawiewach "na nogi" na termometrze 6*. wiec klima chodzi dobrze, tylko czemu tak dziwnie pokazuje klimatronik??... nie mam pojecia, dzisiaj jeszcze sprawdze jak to jest u kumpla w A3. ale wazne ze jest zimno:) ps na zewnatrz bylo 27*
andy_sky Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 byłem sprawdzić ciśnienie w układzie na tłocznym było 10 bar potem zeszło do 9 a na ssącym 2 bary czy to ok.
Gość -makaveli- Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 kolego miałem podobny problem i dopiero elektryk doszedł do przetartego kabelka od sprężarki...koszt ok 20zł ale dojście fatalne (kabelek przetarł się przy wymianie rozrządu)
tom2009 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Mam pytanko. Jak mierzycie tą tem. wylotu z nawiewu ? Przyklejacie termometr ? Włanczacie nawiew tylko na środek ??
aju Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 ja mam odmienne pytanie w każdym aucie jeżdżę na 21*C klima... czy to ciężarówka czy bus czy inne auto osobowe... w zeszłym roku też jeździłem na 21 w audi no i wczoraj odniosłem wrażenie że przy 21*C na klimatroniku w środku jest tak zimno że masakra Nie wiem czy to wrażenie bo na dworze pokazywało 34,5C czy coś jest nie tak, sprawdząłem klimę 0błędów Jaka temp ma być na wylocie z kratek? sprawdzać ją termometrem czy jakimś kanałem na klimatroniku?
mech15 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 hmm, wiesz aju, w sumie w książce obsługi do audi jest napisane żeby bez względu na warunki atmosferyczne klimę ustawiać na 22*C i AUTO i że w domyśle niby to są optymalne warunki pracy klimy
andy_sky Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2010 napisz coś jaśniej.jaki kabelek?[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2010, 21:06_________________________________________________napisz co to za kabelek i jakie miałeś objawy?
Gość -makaveli- Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 wiem tylko że kabelek był przetarty przy wymianie rozrządu,i że był słaby nawiew,sprężarka czasami wogóle się nie załączała przez co parowały szyby nawet na słońcu.a kabelek znajdował się gdzieś pod turbinką.wiem tylko tyle
andy_sky Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 no u mnie to sprężara chodzi ale jej wydajność pozostawia wiele do życzenia,dziwi mnie że po przebiegu 150tyś. w AUDI dzieją się takie rzeczy (przebieg potwierdzony w serwisie,autko do końca serwisowane) żenada ,a może rzeczywiście to tylko wina osuszacza?
aju Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 ziwi mnie że po przebiegu 150tyś. w AUDI dzieją się takie rzeczy (przebieg potwierdzony w serwisie,autko do końca serwisowane) żenada żenada jest Twoja wypowiedź wystarczy że ktoś nie dbał o klimę np jej nie serwisował i mamy efekty, przebieg to nie wszytko. Ja nie robiłem nic przy klimie w skodzie octavi 2 i po 2latach i 100tyś km gaz spierdzielał przez łożysko klimy w koło koła pasowego przez co traciła wydajność. Daj auto do dobrego mechanika od klim powiedz mu co się dzieje a nie wróżycie z fusów
andy_sky Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2010 jak nie wiesz jak była serwisowana moja bryka to się nie wypowiadaj,jak napisałem wszystko jest potwierdzone przez serwis :angry:jak masz radzić w ten sposób to lepiej nic nie pisz :wallbash:to że ty nie dbasz o auto nie znaczy,że inni tak robią,rozumiem że wstawiasz posty jak leci by nabijać sobie licznik :wallbash:katastrofa człowieku udzielaj pomocy może staruszką na pasach do tego bardziej się nadajesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się