DJDAR3K Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Witam wszystkich Forumowiczow ! jezdze A4 z silnikiem 1.6 i chcialem ja obnizyc bo wg mnie stoi wysoko jak jakis chooper, inne jak widze to stoja normalnie a umnie przod taki wyjechany do gory, zamieszcze tutaj fotki, teraz jeszcze zalozylem felgi i az prosi sie zeby to nizej stalo, mysle ze widzicie jak stoi przod w niej, obnizenie na seryjnych amrokach o 35mm z przodu i 30mm z tylu jest dopuszczalne i nic nie musze zmieniac ? sprezyny sa tutaj --> KLIK <-- Ostatnio bylem akurat badac amorki z przodu mam ok a z tylu zmienialem rok temu, chce jeszcze zmienic przy tym drazki kierownicze bo lewy sie wyrabal :/ i mam do zmiany stabilizator z prawej strony, wiec chcialem to wszystko za jednym zamachem zrobic, dolne wachacze sa ok tylko zastanawiam sie nad gornymi, wie ktos jak je nalezy sprawdzac ? stukac to mi nie stuka nic... prosilbym o jakies konkretne porady.. Pozdrawiam
Gość spedyt Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Zgodzę się z Tobą że trzeba coś zrobić z autem Sprężyny są niemieckie www.lowtec.de Napisz jakie masz felgi i opony
DJDAR3K Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Opublikowano 25 Lipca 2007 felunki mam orginalne jak widac, a rozmiary to 205/55/R16 ale to jest mozliwe takie wysokie zawieszenie ? taki byl standard ? audi jest z 95r silniczek 1,6 tak jak pisalem wczesniej.. narazie mam zamiar zrobic te drazki i stabilizator a wachacze zobacze jeszcze, orientujecie sie moze czy da rade zmienic gorne bez wyciagania wszystkiego ? Pozdrawiam
Gość spedyt Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 W Warsztacie masz opisane jak zrobić wahacze i końcówki http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,10195.0/all.html http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,13148.0.html
DJDAR3K Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Opublikowano 25 Lipca 2007 dzieki za linki, tylko teraz mnie martwi obraz tego co mnie czeka, bo z tego co czytam to po odkreceniu srub trzeba je zmieniac na nowe no a przy tym by wypadalo zmienic gorne wachacze a to kosztuje.. co do tych sprezyn mozna je smialo zalozyc?? Pozdrawiam
dark79 Opublikowano 26 Lipca 2007 Opublikowano 26 Lipca 2007 auto wygląda jakby było po przeszczepie silnika, z czegoś wiekszego na ten 1,6
Gość spedyt Opublikowano 26 Lipca 2007 Opublikowano 26 Lipca 2007 Pytasz w dwóch różnych tematach o jeden problem :bicz3: Sprężyny na pewno będą pasowały do seryjnych amortyzatorów, śruby warto wymienić bo nie kosztują majątku tym bardziej jak zrobisz jeszcze wahacze.
DJDAR3K Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Opublikowano 27 Lipca 2007 auto wygląda jakby było po przeszczepie silnika, z czegoś wiekszego na ten 1,6 moge to jakos sprawdzic ? moga byc jakies slady po tym ? czy raczej wszystko pasuje ? w audi we wszystkich benzynkach jest licznik do 260 ? bo taki mam.. aha sprawdzilem oznaczenia na moich sprezynach i z przodu mam paski 1x zolty i 3x pomaranczowy(albo tj brazowy), tyl natomiast 1xzielony i 1xbialy, co to wszystko oznacza ? jest gdzies opis do tego ? znalazlem wypowiedz na innym forum audi i kolega pisze tak: "majstrujac przy kolach zauwarzylem ze pod brudem na sprezynach mam jakies jakby oznaczenie? tzn na czarbnej sprezynie sa mazniete : 1kreska zolta farba i 3 kreski pomaranczowa. To na przednich sprezynach na tylnich jakos inaczej , juz nie pamietam ile ale kolor bialy i zolty chyba. ?? pozdrawiam sampek A6 C4 2.5 TDI quattro " wychodzilo by na to ze mam sprezyny od motoru 2,5 TDI quattro :-| z wachaczami gornymi w sumie sie zastanawiam bo jesli odkrece srube od zwrotnicy i u dolu amorka sciagne sprezyne to powinienem go wyjac i zmienic sprezyny.. dobrze mowie ? jesli nie to mnie poprawcie.
Gość spedyt Opublikowano 27 Lipca 2007 Opublikowano 27 Lipca 2007 Na przód powinny być takie Tył 1srebrny, 1 zielony znak
DJDAR3K Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Opublikowano 27 Lipca 2007 czyli tyl dobrze stoi, sprawdzilem to dokladnie i jednak to drugie to nie bialy a srebrny, sprawdzilem tez dokladnie przod i dziwna sprawa wyszla, w prawym kole tak jak napisalem 1x zolty 3x braz (i pisze 95|3|07 to raczej data), na lewym przetarlem teraz i patrze i jest 1x fiolet i 2x braz :| czyli lewy jest dobry, jak to mozliwe to nie wiem :-| jedna sprezyna inna od drugiej -dramat
Gość spedyt Opublikowano 27 Lipca 2007 Opublikowano 27 Lipca 2007 Jedna sprężyna pękła i ktoś wymienił na pierwszą pasującą, dlatego masz tak wysoko zawieszenie.
DJDAR3K Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Opublikowano 27 Lipca 2007 albo byl dzwon z prawej strony i wlozyli taki wynalazek, w kazdym razie amortyzatory sa identyczne, sprawdzilem nr i sie zgadzaja, prawa strona stoi o prawie 1cm wyzej, jakbym zalozyl te sprezyny -35mm wyrownalo by sie, a gleba az taka masakryczna by nie byla skoro lewa sprezyna jest ok i tyl caly..
Gość spedyt Opublikowano 28 Lipca 2007 Opublikowano 28 Lipca 2007 Skoro jesteś zdecydowany zakładać sprężyny obniżające to zakładaj :th:
DJDAR3K Opublikowano 28 Lipca 2007 Autor Opublikowano 28 Lipca 2007 zdecydowany to nie dokonca dobrze powiedziane, bo mysle czy czasem za nisko nie bedzie... i jeszcze pytanko co bedzie jak wsiadzie np 5 osob do audi co wtedy..
Gość spedyt Opublikowano 28 Lipca 2007 Opublikowano 28 Lipca 2007 jeszcze pytanko co bedzie jak wsiadzie np 5 osob do audi co wtedy.. Będzie Ci ciężko pod stromą górkę podjechać, a na standardowych oponach nic nie obciera
DJDAR3K Opublikowano 28 Lipca 2007 Autor Opublikowano 28 Lipca 2007 na tych oponach nie zdazylo mi sie zeby mi cos obcieralo, a co az takie sa problemy z gorkami? a jak jezdza ci co maja 55mm/60mm obnizone ? ja widzialem u takiego znajomego wulkanizatora a4-ke ktora ma z przodu zderzaka przeswit na wysokosc 2 palcy i koles jezdzi tym po moich drogach..nie moglem dojzec wachaczy u gory z przodu tak wchodzilo kolo w nadkola, u mnie takich jaj raczej nie bedzie -35mm przod tylko (czy az?) i -30mm tyl.. przewaznie jezdze sam lub w 2 osoby.. nieraz sie zdarza ze 4-5 osob jest..
Gość spedyt Opublikowano 28 Lipca 2007 Opublikowano 28 Lipca 2007 DJDAR3K u mnie jest obniżone o 60 mm z przodu/40 z tyłu i oponki 235, żadnego obcierania przy komplecie
DJDAR3K Opublikowano 28 Lipca 2007 Autor Opublikowano 28 Lipca 2007 no wlasnie no to chyba nie mam sie czym przejmowac :> zapodaj jakies foteczki bo bym obejzal z checia jak to wyglada ;-) Pozdrawiam W dziale Felgi i opony jest Galeria, tam szukaj, albo w moim profilu. [spedyt]
sumo Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Kilka dni temu założyłem sprężyny firmy GT Cupline i mogę powiedzieć, że samochód bardzo dobrze zachowuje się na drodze. Obniżenie o 40mm. Wcześniej miałem H&R i różnica między jedną a drugą firmą jest nieodczuwalna, być może dlatego, że te H&R nie były nowe. W każdym bądź razie wydaje mi sie, że jeżeli chce ktoś kupić dobre sprężyny w dobrej cenie to śmiało można je zakładać.
DJDAR3K Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2007 witam, zakupilem dzis te sprezynki, czekam jeszcze na sruby i sciagacz do sprezyn i jutro bede sie bral za zmiane... ciekaw jestem co z tego bedzie.. porobie foteczki i ocenicie ;-) Pozdrawiam[br]Dopisany: 30 Lipiec 2007, 17:51 _________________________________________________Witam, zalozylem te sprezynki, audi poszlo w dol ;-) z przodu ponad te 35mm tylko ze wczesniej mialem ta wyzsza sprezyne takze pomiar niedokladny.. tyl prawie o 30mm, audi jest deczko twardsze ale duzo lepiej sie prowadzi nie buja tak jak przedtem, jestem zadowolony, no a teraz foteczki: szybkie porownanie, przed: po: i reszta foteczek: Prosze o opinie ;-) :th: Teraz fotki szybciutko do działu Moja A4 do oceny przez kolegów forumowiczów [spedyt]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się