miki_v6 Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Mam takie zapytanie, zastanawiam sie nad zmiana swiatel na xenon, HID slyszalem ze jest niezbyt polecana rzecza przez Was. Zmiana na ori ma taka wade ze nie bedzie poziomowania,regulacji wysokosci itp. Zastanawiam sie nad modyfikacja moich soczewek na xenon przy uzyciu orginalnych przetwornic AUDI. Czy jest to mozliwe? Czy zarowki beda dobrze swiecily? Czy zywotnosc bedzie wieksza? Co o tym myslicie?
ykk Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Nie sadze, bo chyba soczewka w reflektorach xenonowych ma troszke inny ksztalt.. Najlepiej kup calosc tzn. reflektory xenonowe a sprzedaj te co masz..
miki_v6 Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Opublikowano 25 Lipca 2007 No tak ale jak pisalem w ori xenon nie bedzie sterowania lamp i poziomowania. Co bedzie mi potrzebne do przerobki ? 2szt przetwornic(jakiej firmy najlepiej) oraz 2szt zarniki i okablowanie? Czy lepiej kupic zestaw HID z przetwornicami VERTEX za okolo 500zl o barwie 6000K ? Tylko czy zywotnosc jednych i drugich jest podobna?
rtocki Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Miałem poprzednio nowe mondeo z xenonami, żarniki były philipsa (jest chyba tylko 2 producentów philips i osram), wytrzymały ok 3.5 roku - z różnicą miesiąca. Ale ja jeżdżę na światłach mijania cały czas, od kilkunastu lat. Poza tym przeróbkę na xenony bez zmywaczy i przede wszystkim układu samopoziomowania uważam za bezmyślność i mam nadzieję że diagności i niebiescy zaczną to tępić
miki_v6 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Musze sie pochwalic tym ze zalozylem juz HID 6000K i jestem super bardzo zadowolony. Swieci to fajnie, juz teraz wiem dlaczego ludzie pisza ze po zmianie na xenon nie bedziemy chcieli spowrotem zwyklych zarowek. Dodam jeszcze ze mam teraz porownanie 6000K --> 8000K bo ma je moj braciak i uwazam ze te 8000K sa zbyt niebieskie, poza tym gorzej oswietlaja droge. Jak bedziecie wybierac, bierzcie 6000k. Aha sluze pomoca tym co beda chcieli montowac taki zestaw w B6.
Gość Badix Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Powinni tego zabronić i tępić na maksa. od czasu do czasu widzę klientów z włożonymi zarówkami NN w zwykłe soczewki. Tobie może i sie podoba ale pomyśl o innych. To cholernie oślepia i nic poza tym. Kolega miał w Passacie - w końcu sie zirytowął i zmienił na normlane - ludzie wieczorami i w nocy mu migali. Opowiadał jak był na wczasach na południu i tam dopiero miał jazde. Poza tym w czasie deszczu te zarówki sa tragiczne. Na mokrej nawierzchni mało co widać. U nas w dodatku jest asfalt - zero odbicia przez takie żarowki na mokrym - na niemieckich autostradach jest beton i takie światło zupełnie inaczej sie na nim zachowuje. Prawdziwy ksenon daje białe światło na jezdni - nie ma nic wspólnego z kolorem niebieskim.
miki_v6 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Powinni tego zabronić i tępić na maksa. od czasu do czasu widzę klientów z włożonymi zarówkami NN w zwykłe soczewki. Tobie może i sie podoba ale pomyśl o innych. To cholernie oślepia i nic poza tym. Kolega miał w Passacie - w końcu sie zirytowął i zmienił na normlane - ludzie wieczorami i w nocy mu migali. Opowiadał jak był na wczasach na południu i tam dopiero miał jazde. Poza tym w czasie deszczu te zarówki sa tragiczne. Na mokrej nawierzchni mało co widać. U nas jeszcze jest asfalt - na niemieckich autostradach jest beton i takie światło zupełnie inaczej sie na nim zachowuje. Prawdziwy ksenon daje białe światło na jezdni - nie ma nic wspólnego z kolorem niebieskim. Wlasnie wrocilem z nocnej jazdy poza miastem, moje zarowki swieca swiatlem zblizonym do balego ( 6000K), mi sie bardzo podoba, poza tym nikt mi nie mrugal ze go oslepiam, no chyba ze ktos zaklada zarowki lub lampy i jezdzi bez ustawiania lamp lub ustawia je samemu to pewnie grozi wypadkiem. Ja po zalozeniu pojechalem na stacje diagnostyczna, ustawili mi i jest OK, nie polecam 8000K bo zdecydowanie gorzej swieca
rtocki Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Ustawili Ci - ale statycznie! Nie bez powodu homologowane xenony muszą mieć samopoziomowanie i zmywanie. Nie mam nic osobiście do Ciebie ale mam nadzieję, że nie przejdziesz następnego bad. tech. lub trafisz na jakiegoś kumatego policjanta i zatrzyma Ci dowód rejstr., bo tylko Ci się wydaje że nie oślepiasz innych, a w pewnych sytuacjach tak niestety jest.
Gość Badix Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Ustawili Ci na pustym samochodzie - i jak dalej ? 3 ooby na pace i po zawodach - snop światła idzie do góry. Dziwne , ze diagnosta Cie nie ostrzegł.
Piechol Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Ustawili Ci na pustym samochodzie - i jak dalej ? 3 ooby na pace i po zawodach - snop światła idzie do góry. Dziwne , ze diagnosta Cie nie ostrzegł. Przecież przy HIDach można regulować wysokość padania światła jak wchodzą trzy osoby to dajesz w dół i do przodu
Gość Badix Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 A jak jedziesz pod górkę to co ? Jedziesz w dół i pod górke i tak na zmiane w górzystym terenie - bedziesz cały czas regulował ? Te regulatory w ori pracują cały czas a nie tylko po wejściu do samochodu. Dalej twierdze , że przerabianie bez samopoziomowania jest niebezpieczne dla innych . Spryskiwacze - można to powinąć - ale przychodzi zima i co dalej ? Strumień światła sie załamuje z powodu brudnego szkła i tez po zawodach. Skoro jest tyle urządzeń do tych ;amp to po cos ine musze być.
miki_v6 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Ustawili Ci na pustym samochodzie - i jak dalej ? 3 ooby na pace i po zawodach - snop światła idzie do góry. Dziwne , ze diagnosta Cie nie ostrzegł. Przeciez mam ustawianie lamp , nie samopoziomowanie tylko reczne ale mam :drunk:
Gość Badix Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Ustawili Ci na pustym samochodzie - i jak dalej ? 3 ooby na pace i po zawodach - snop światła idzie do góry. Dziwne , ze diagnosta Cie nie ostrzegł. Przeciez mam ustawianie lamp , nie samopoziomowanie tylko reczne ale mam :drunk: A jak jedziesz pod górkę to co ? Jedziesz w dół i pod górke i tak na zmiane w górzystym terenie - bedziesz cały czas regulował ? Te regulatory w ori pracują cały czas a nie tylko po wejściu do samochodu. A co z tym problemem ?
Piechol Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 to tego nie wiedziałem jak narazie nikt mi nie mruga czy coś, jak się to zacznie to trzeba będzie myśleć dalej... pzdr.
poziek Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Nie stresujcie sie tak. Trzeba sie cieszyć, że ma soczewke i ręczna regulacje. Jak jedzie pod górkę to każdy oslepia, bez róznicy czy xenon czy zwykłe lampy także nie szukajcie argumentów na siłe.
Gość Badix Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Polemizował bym. Zwykła lampa daje 300% mniej światła niz ksenon. Nie będe Ci proponował ale spróbuj spoglądnąc w zwykła soczewke z kilku metrów - troszke Cie oślepi i zaraz przejdzie. Taki sam test z lampą ksenonową może skończyć sie źle dla oka. Ale - jak tam kto woli
poziek Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 pod górke: zwykła lampa oślepia - xenon oslepia = jedna i druga oślepia. teraz zaczniemy dyskusje ktora bardziej oslepia ?? jak to mowi smietana bes sensu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się