Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] czy to tez zaworek n75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc przy 130km/h auto tez mi zaczyna mulic nie chce wiecej isc chybaze z gorki :mrgreen: :mrgreen: czy to ten zaworek n75 o ktorym czyytalem w innym poscie a jak tak to jaki koszt tego zaworka i czy kazdy mechanik to umie zrobic bo ja wiem w aucie gdzie jest kierownica tylko :oops::oops: dzieki z gory zapomoc

Opublikowano

stawiam na przeplywke :wink:

Opublikowano

jesli to przeplywka to jaki to koszt

:oops::oops:

Opublikowano

najpierw podmien od kogos i sprawdz a nie kupuj

Opublikowano

jako ze pod maska masz 110 kucy w TDI to stawiam na N75 lub zapieczone kierownice .... :twisted:

a jak sie autko rozpedza do tych 130 km/h .. zwawo czy pomagasz sobie noga ... :P

jezeli normalnie to przeplwke bym wykluczyl ....

a najlepiej jak zrobisz test Vag'iem podczas jazdy ....

Opublikowano

mam 110 kucykow z 96r do 130 idzie piekinie niunia ale pozniej to tragedia z malej gorki poszla mi 160 tylko

Opublikowano
jako ze pod maska masz 110 kucy w TDI to stawiam na N75 lub zapieczone kierownice .... :twisted:

a jak sie autko rozpedza do tych 130 km/h .. zwawo czy pomagasz sobie noga ... :P

jezeli normalnie to przeplwke bym wykluczyl ....

a najlepiej jak zrobisz test Vag'iem podczas jazdy ....

Spanky ale kolega nic nie pisze o notlaufcie wiec kierownice raczej nie :wink:

Opublikowano
jako ze pod maska masz 110 kucy w TDI to stawiam na N75 lub zapieczone kierownice .... :twisted:

a jak sie autko rozpedza do tych 130 km/h .. zwawo czy pomagasz sobie noga ... :P

jezeli normalnie to przeplwke bym wykluczyl ....

a najlepiej jak zrobisz test Vag'iem podczas jazdy ....

Spanky ale kolega nic nie pisze o notlaufcie wiec kierownice raczej nie :wink:

nie pisze bo wydaje mi sie ze nie wie ze cos takiego ma miejsce .... :twisted:

BTW wydaje mi sie ze temat wałkowany tyle razy ze jezeli nic nowego zainteresowany nie wniesie to bedzie mozna zakonczyc temat ... ;-)

Opublikowano

Cześć.

Ten post o zaworku N75 był mój. Jak się podepniesz pod VAG i przejedziesz trochę, pewnie pokażą się komunikaty o błedach (jak to ładnie napisał baskecior - okołoturbinowych). Z racji tego, że moja turbina nie ma kierownic od razu raczej było wiadomo, że to zaworek. Mechanik mówił, że powodem takiego zachowania mogą być tylko 2 rzeczy - albo kłopoty z kierownicami albo właśnie zaworek N75. Przepływkę bym wykluczył, jak mi padła, objawy były inne. Zresztą i tak test VAG-iem wykaże ci wszystko, to podstawa jaką na twoim miejscu teraz bym zrobił. Co do zaworka, kosztował mnie 140zł (serwis liczy sobie 260zł)+ 20zł za robotę. Wymiana jest bajecznie prosta-zdjąć dwa przewody oraz kostkę z kablami, założyć nowy zaworek i już. POzdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...