rafal102 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Pasek jest z 1998 roku. Wyposażony jest w popularny i wytrzymały silniczek 1,9 TDI (afn) 110KM. Kupiłem, go w Niemczech, od pierwszego właściciela, z przebiegiem teoretycznym 180000 km. Autko jest w FULL OPCJI passat kombi modelowo 1998 prod 23.01.1998 kolor blekit nebio metalik silnik 1.9 tdi 110KM AFN skrzynia 5 manual DHF rynek Niemcy półskórzana tapicerka abs bez haka skorzana trojramienna kierownica scianka z siatki reg wys foteli dzielona skladana kanapa z podlokietnikiem relingi tylne zaglowki podgrzew. fotele c zamek zdalny uchwyt na napoje el szyby podswietlane lusterka kosmetyczne 4xPP aluminiowe dodatki wewnatrz podlokientik skorzany lewarek el lusterka podgrzewane alarm immobiliser gniazdo 12v bagaznik reg odcinka ledzwiowego foteli navi radio gamma reg wys swiatel dod. swiatlo stop 8 glosnikow tempomat zintegrowane swiatla przeciwmgielne klima manual komp wskaznik temp zew podgrzewane spryskiwacze szyby przod Tak wyglądało autko za raz po kupnie W autku zostało przeprowadzonych sporo modyfikacji. I na dzień dzisiejszy autko nabrało takiego wyglądu: W autku zostało przeprowadzonych wiele modyfikacji.. ale ostatecznie autko wygląda tak jak wygląda i ma 152KM i 336NM pod maską.. W planach jest więcej ale zobaczymy co z tego będzie.. I udało się powiększyć moc na 202KM i 415NM ..
Iverson Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 nooo ładnie ,tylko ta felga psuje wszystko , zmień na cos kultowego , bbs , rh lub oem audi min 18" z odpowiednim ET
rafalekx Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Co to za dokładka zderzaka przód? siakaś taka inna i masywna O malowaniu dokładek nie myślałeś? Pokaż wykresik i foty wnętrza Tak na marginesie... "bezdymny" ten Twój modzik wklej wykresik żeby dokładnie obadać, bo na filmiku słabo widać
michu93 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 wygląda fajnie, ale lotka i tylne światła to w ogóle nie mój gust.. pomaluj jeszcze dokładki i progi
rafal102 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 No to jest i wykres.. Wykres był robiony jeszcze na 213 i bez IC teraz wyglądałby pewnie inaczej ale na korektę pojadę jak zrobię sprzęgło wstawię pompę 11mm i wtedy zamówię Turbinkę i strojenie..
rafal102 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 I udało się ze starego poczciwego AFN na VP wykrzesać 202KM i 215NM.. :P
Armi Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 I udało się ze starego poczciwego AFN na VP wykrzesać 202KM i 215NM.. :P Elegancko Nie pytam o wrażenia z jazdy To kiedy skill z jakaś esą ?
Kowi87 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Nieźle nieźle, teraz to musi sie odpychać zdrowo :evil: no ale pić też pije pompa 11ka i 260tki
Flyer Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 To kiedy skill z jakaś esą ? raczysz zartowac...
rafal102 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 A pompa hybryda czy ori? ori 11mm. i oska daje rade Bez większego problemu. Zapinasz 3 bieg i jedziesz.. no ale pić też pije pompa 11ka i 260tki bez przesady... dziś na trasie wracając do domu i nie jadąc na pełnym gazie pogoda nie dopisywała czyli do 140 to spalanie około 6..7 litrów.. Ogólnie po pierwszym hamowaniu wyszło 202 Km i 440NM ale rob555 nie chciał mnie wypuścić z takim momentem i zostało 415 ..
Kowi87 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 mój 40 km mniej tyle że Q pali obecnie 7-8l
olek_wroc Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Z tym spalaniem, że niby dużo większe i to nawet przy normalnej jeździe to takie same mity jak z tym że brd bardzo późno wstają No chyba że dla kogoś 300nm przy 1900obr to faktycznie późno:P "Trochę" już ich sprzedałem i jeszcze nie widziałem i nie słyszałem żeby był jakiś problem z tym że auto zaczyna jechać dopiero od mitycznych 2400-2500obr;) A ze spalaniem to przy takim samym stylu jazdy jak przed modem auto nie będzie paliło więcej. Zostanie na tym samym poziomie albo minimalnie spadnie. Dopiero przy korzystaniu z potencjału paliwowego jaki daje nam 11tka i R520 leje się jak z wiadra;)
Armi Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 To kiedy skill z jakaś esą ? raczysz zartowac... Nie objedzie seryjnej s4 b5 na takim setupie? Zaczynam wątpić w sens zwiększania mocy
Flyer Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 To kiedy skill z jakaś esą ? raczysz zartowac... Nie objedzie seryjnej s4 b5 na takim setupie? taa... o 20 dlugosci
stanley Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 to już chyba max dla tego AFNa co ? A nie myślałeś, żeby bardziej zmodzić AJMa, ciut większy potencjał na pompkach ? Ja przymierzałem się do BRD, FMIC, ARL, ale podobno max bezpiecznie dla słupka AJM to ok 190KM, a koszta spore - więc odpuściłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się