Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o analizę Logów


marqs85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o info co ew. nie gra, wydaje mi się że coś mi sporo pali 7,5l na trasie 100-120km/h. Zaznaczam EGR zaślepiony, zastanawiam się nad wycięciem kata.

Próba statyczna

a. Grupy normalne:

Log (0 - 001)

Log (4 - 002)

Log (6 - 003)

Log (2 - 004)

Log (7 - 007)

Log (1 - 013)

Log (5 - 014)

Log (3 - 018)

b. Grupy Basic Setting

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 011)

2. Próba dynamiczna

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 008)

Log (3 - 001)

Log (4 - 011)

Log (5 - 004)

Log (6 - 010)

Z góry dzięki serdeczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Delikatne przeladowanie,sprawdz zawor upustowy,Kat wtrysku za pozny.Przeplywomierz TNIE dawki.Masz za wolne obroty,musisz ustawic komputerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz za wolne obroty,musisz ustawic komputerem.

Obroty bym zostawił...podejrzewam że to automacik :wink4: a jak automacik to są OK. :naughty:

Delikatne przeladowanie,sprawdz zawor upustowy

Też bym nie ruszał :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a statyczny kąt wtrysku w 0BS nie za bardzo opóźniony :mysli:[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2010, 20:40_________________________________________________

Delikatne przeladowanie,sprawdz zawor upustowy,Kat wtrysku za pozny.Przeplywomierz TNIE dawki.Masz za wolne obroty,musisz ustawic komputerem.

sorki już kolega napisał :tongue4: pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh no właśnie automacik, już się zastanawiałem co to bo po logach widać że silnik dostaje obciążenie dopiero od 2500obr/min, przepływka też coś dziwnie się zachowuje no ale niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni, ciężko coś powiedzieć bo pedał gazu inaczej wciskany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automacik, zgadza się :) a to że turbo od 2500 tys. obr. zaczyna ciągnąc to normalka w automacie?

Wywal katalizator :wink4: zrób dyn.000 003 008 010 011 na drugim biegu od samego dołu [od startu z nogą w podłodze]

tak się powinno prawidłowo logować auto ze skrzynią AG 4 w automacie,a podejrzewam że taką właśnie masz :wink4:

Uprzedzając pytanie,nie przeżuci na trzeci bieg :wink4:

Pozdrawiam Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wycieciu kata powtorz logi dynamiczne tak jak to opisał Paweł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...