vanzan 0 Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Mam mały problem od niedługiego czasu z pompą wspomagania układu kierowniczego. Gdy rano zapalam silnik wszystko jest ok, ale gdy się płyn rozgrzeje to podczas skrętu kierownica na miejscu czy podczas jazdy pompa wydaje taki głos jak by pracowała na pełnym obciążeniu i ciężej sie skeca Wymieniłem płyn na zielony taki jak byl wczesniej i dalej to samo!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Mam mały problem od niedługiego czasu z pompą wspomagania układu kierowniczego. Gdy rano zapalam silnik wszystko jest ok, ale gdy się płyn rozgrzeje to podczas skrętu kierownica na miejscu czy podczas jazdy pompa wydaje taki głos jak by pracowała na pełnym obciążeniu i ciężej sie skeca Wymieniłem płyn na zielony taki jak byl wczesniej i dalej to samo!!! jezeli ukklad został całkowicie przepłukany i zalany nowy płyn to pozostaje pompa wspomy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 prawdopodobnie pompka zdycha ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 a duzo jest roboty by pompe wymienic??czy trzeba przod auta rozbroic czy podejdzie sie od dolu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 a duzo jest roboty by pompe wymienic??czy trzeba przod auta rozbroic czy podejdzie sie od dolu?? w B4 TDI sie dało ... pwinno sie dac i w A4 ... ;-) a tak powaznie to chyba bedzie ciezko ale moze sie da .... choc jak pamietam nie jest tam duzo miejsca ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trezor 0 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Witam! Na pełnym skręcie kół samochód wydaje dziwny, piszczący dźwięk. Nie jest to uzależnione od jazdy, bo dzieje się to również na postoju. W czasie jazdy w niczym to nie przeszkadza, bo skręt jest zbyt mały. Trzeba kręcić do oporu. Co to może być? Czy to pompa wspomagania, jak udało mi się przeczytać w innym temacie? I jak to naprawić/poprawić? Tylko wymiana? Pozdrawiam Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 dokladnie pompa...najpierw mozesz zaczac od sprawdzenia i wymiany plynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 wszystko w normie , nawet w nowej pompie jak skręcisz do oporu też będzie hałas co do płynu to warto wymienić bo pewnie jeszcze nigdy nie był wymieniany :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 w kazdym aucie ze wspomaganiem, ktorym mialem okazje sie przejechac, pompa buczy/piszczy/warczy/'siorbie' przy pelnym skrecie. w mojej Audicy to normalne, w aucie mojego taty tez to wystepuje, wiec nie ma sie czym przejmowac. wystarczy odkrecic kiere o 1-2 stopnie i juz przestaje. wiele z promienia skretu nie odejmie, a widocznie odciaza pompe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trezor 0 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 No to mnie pocieszyliście. :smile: Ostatni raz taki objaw miałem w '98 roku w moim starym mercu z '78 roku, ale tam to mnie nie ruszało, w końcu miał już 20 lat. :mrgreen: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 ehh to zalezy jaki glosny jest ten dzwiek...szkoda ze nie mozna tu wrzucic jakiejs mp3 delikatne "piszczenie" jest w normie, ale jak wyje/zgrzyta to juz nie jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trezor 0 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Nie, nie. Nie jest to żadne "wycie". Po prostu trochę "piszczy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaha 3 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 u mnie też tak jest. Określiłbym ten dźwięk jako hmmm... brzęczenie? Od zawsze. I nie biorę do bani, bo w nowych autkach też to słyszałem. To pompa wspomagania. No, chyba, że się mylę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arahil 0 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 U mnie też taki dźwięk się pojawia ale tylko na postoju i przy wykonywaniu np manerwów parkingowych gdy trza kierownice na maksa skręcić, myślałem że to gdzieś przy kierownicy trzeba by przesmarować.... A czy można jakoś te dźwięk wyeliminować??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Ten dźwięk wynika z bardzo dużego obciążenia pompy przy maksymalnym skręcie. Zawsze będzie coś słychać, nawet na nowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajzer 0 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 no i w koncu przeczytalem ze ktos ma taki problem jak ja ;( mi tez po rozgrzaniu ciezej sie kreci ale nie buczy, czasami na 1 s cos tam slychac ale rzadko czyli pompa?? a ile taka wymiana moze kosztowac razem z pompa ?? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 pompa po regeneracji koło 250zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajzer 0 Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Zdeniu to teraz mnie pocieszyłes szykowałem sie na koszta 2x wieksze:) + robota a przy regeneracji pewnie sami wyciagaja :)jak dobrze sie pogada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Zdeniu to teraz mnie pocieszyłes szykowałem sie na koszta 2x wieksze:) + robota a przy regeneracji pewnie sami wyciagaja :)jak dobrze sie pogada wybacz ale troche mi głupio bo cene którą Ci podałem to do mnie czyli przy silniku 1.9 a do V6 to niestety będzie droższa jak pamiętam w swojej C4 też V6 jak szukałem to wtedy była kwota koło 350zł tak więc sorki za zamieszanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajzer 0 Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Zdeniu to teraz mnie pocieszyłes szykowałem sie na koszta 2x wieksze:) + robota a przy regeneracji pewnie sami wyciagaja :)jak dobrze sie pogada wybacz ale troche mi głupio bo cene którą Ci podałem to do mnie czyli przy silniku 1.9 a do V6 to niestety będzie droższa jak pamiętam w swojej C4 też V6 jak szukałem to wtedy była kwota koło 350zł tak więc sorki za zamieszanie mimo wszystko jak bedzie mniej niz 400-450 to bedzie ok:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się