lilantoine Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Witam. Dzis odebralem samochod z warsztatu, wymieniali mi turbine na nowa poniewaz stara sie niestety rozsypala. Problem polega na tym ze samochod kopci na bialo a na tylnej klapie sa slady oleju. Dodam ze przed wymiana turbiny, po rozsypaniu sie starej samochod spalal w czasie awarii olej. Rogal powiedzial mi ze to ustanie poniewaz w wydechu jest jeszcze ten stary olej i musi zostac wydmuchany, jednak zaniepokoilo mnie cos jeszcze. Mianowicie sprawdzajac dzis poziom oleju, zauwazylem na bagnecie ze olej jest prawie czarny, czy mozecie powiedziec mi co mam zrobic i z czego to moze wynikac?czy powinienem sie czegos obawiac?wprawdzie Rogal mnie uspokajal i mowil ze to normalne ale jakos dziwnie sie niepokoje...z gory dzieki za pomoc.pozdrawiam
Gość zdeniu Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 pewnie masz cały układ IC zalany olejem wypadałoby go wyczyścić a poza tym jak Rogal ci mówił o wydechu to musi sie wypalić pamiętaj jedno Rogal prawdę Ci powie
lilantoine Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Opublikowano 25 Lipca 2007 uwazacie wiec ze nie mam sie czym przejmowac? nie moge w pelni cieszyc sie nowa turbinka przez to kopcenie i zaluje,bo autko jakby na nowo odzylo, jakby odzyskalo z 30 KM jesli nie wiecej...rewelacja;) Acha, mozecie jeszcze wytlumaczyc mi co to jest uklad IC i jak go wyczyscic?[br]Dopisany: 25 Lipiec 2007, 22:54 _________________________________________________bardzo prosze o podpowiedz odnosnie ukladu IC...i czy powinienem wymienic olej na nowy?jezdze na mobil1 5W50
Gość Murzyn Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 przeciez chyba jak turbina padla, to wysralo oliwe i masz nowa. Nie wiem co zdeniu mial na mysli z IC - ja sprawdzalem i po padnieciu turbiny nic wiecej niz przecietna nie bylo tam oliwy. Natomiast napewno bedzie syf w okolicach EGR i klektora - to mozesz wyczyscic[br]Dopisany: 25 Lipiec 2007, 23:52 _________________________________________________IC - intercooler
lilantoine Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Opublikowano 25 Lipca 2007 calej oliwy nie wysralo,dolalem tylko jej czesc,czy powinienem wymienic ja na nowa?
pre_pl Opublikowano 26 Lipca 2007 Opublikowano 26 Lipca 2007 a ile na niej jeździsz ? Generalnie nie musisz, ale to w końcu koszt aż taki nie jest, a przy wymianie turbo można było się pokusić o wymianę oliwy.
spanky Opublikowano 26 Lipca 2007 Opublikowano 26 Lipca 2007 Witam. Dzis odebralem samochod z warsztatu, wymieniali mi turbine na nowa poniewaz stara sie niestety rozsypala. Problem polega na tym ze samochod kopci na bialo a na tylnej klapie sa slady oleju. Dodam ze przed wymiana turbiny, po rozsypaniu sie starej samochod spalal w czasie awarii olej. Rogal powiedzial mi ze to ustanie poniewaz w wydechu jest jeszcze ten stary olej i musi zostac wydmuchany, jednak zaniepokoilo mnie cos jeszcze. Mianowicie sprawdzajac dzis poziom oleju, zauwazylem na bagnecie ze olej jest prawie czarny, czy mozecie powiedziec mi co mam zrobic i z czego to moze wynikac?czy powinienem sie czegos obawiac?wprawdzie Rogal mnie uspokajal i mowil ze to normalne ale jakos dziwnie sie niepokoje...z gory dzieki za pomoc.pozdrawiam jak narazie wszystko jest w normie .... i zbiegiem kilometrów objawy te powinny ustapic [wypali sie olej z ukladu wydechowego] .... p.s wyczysc EGR i kolektor ... [co i jak jest opisane na forum]
lilantoine Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Opublikowano 26 Lipca 2007 spanky prosze podpowiedz mi cos bo strasznie sie denerwuje,dzis jezdze samochodem po wymianie turbiny drugi dzien i drugi dzien z kolei jest taki objaw,ze na tylnej klapie auta pojawiaja sie krople oleju. Powiedzcie prosze co to moze byc bo wtopilem pieniadze i boje sie by ich teraz nie stracic. Sprawdzam stan oleju i na razie wydaje mi sie ze nic nie ubylo ale bede to robil na biezaco by miec pewnosc. Acha...to dymienie to nie jakies tam dymienie tylko jak go naprawde mocno przeciagne to bardzo dymi na bialo...pomozcie prosze
Gość Murzyn Opublikowano 26 Lipca 2007 Opublikowano 26 Lipca 2007 naprawde wsztystko jest w normie! krople oleju to bedziesz mial jeszcze z tydzien. Dym powinien zniknac po kilkuset kilometrach zrobionych na cieplym silniku. Nie katuj auta, bo turbulum musi sie dotrzec czyszczenie EGR masz w dziale warsztat
lilantoine Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Opublikowano 26 Lipca 2007 dzieki serdeczne chlopaki za pomoc.pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się