krzys mlody Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 witam wszystkich chcialem sprawdzic autentycznosc informacji czy to prawda ze gdy odzepi sie rurke podcisnienia od egr i oczywiscie sie ja zaslepi to autko bedzie lepiej smigac? prosze o odp i z gory dziekuje:)
antonio Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 zrób Chipa jak chcesz szybciej śmigać a nie jakieś pegerowskie kombinacje
krzys mlody Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 jak juz pisalem chce sprawdzic informacje mocy mi nie brakuje:)
antonio Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 no jakiś powód tego zapytania musiał być jak EGR jest sprawny to nic nie kombinuj
Sztomel Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 czy to prawda ze gdy odzepi sie rurke podcisnienia od egr i oczywiscie sie ja zaslepi to autko bedzie lepiej smigac? po co pytać, przecież możesz ją zdjąć i zaślepić a uwierz, że żadnej różnicy nie zauważysz w dynamice silnika, nie w takim celu eliminuje się dopływ spalin do kolektora ssącego.
Nonilion Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Nieprawda, że nie ma żadnej różnicy. Po zaślepieniu EGR silnik momentalnie reaguje na pedał gazu i jest dla mnie jest to zauważalna różnica. W obiegu nie ma spalin i stąd jest ten efekt. Ahaa, no i nie mówimy tu o różnicy rzedu pół sekundy mniej do setki Efekt tjest taki, że stojąc na światełkach albo tocząc się powoli, jak dodasz gazu to reakcja auta jest lepsza, lepsza o tyle zanim w normalnie działającym silniku (z EGR) zostanie odcięcty obieg spalin. Mało, ale da się wyczuć. Nadmienię jedynie, że u mnie był już program zmieniony i być może stąd jest widoczna poprawa.
storm37 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Nieprawda, że nie ma żadnej różnicy. Po zaślepieniu EGR silnik momentalnie reaguje na pedał gazu i jest dla mnie jest to zauważalna różnica. W obiegu nie ma spalin i stąd jest ten efekt. Ahaa, no i nie mówimy tu o różnicy rzedu pół sekundy mniej do setki Efekt tjest taki, że stojąc na światełkach albo tocząc się powoli, jak dodasz gazu to reakcja auta jest lepsza, lepsza o tyle zanim w normalnie działającym silniku (z EGR) zostanie odcięcty obieg spalin. Mało, ale da się wyczuć. Nadmienię jedynie, że u mnie był już program zmieniony i być może stąd jest widoczna poprawa. Tez moge potwierdzic ze roznice zauwazylem po zaslepieniu EGR, tak jak pisal Nonilion troche szybszy ma start z dolu.
kris_lpgcars Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 EGR to zabawka stworzona do ograniczenia emisji spalin a co za tym idzie dostarczenie spalin spowrotem do ukladu dolotowego , moge potwierdzic opinie kolegow odnosnie szybszej reakcji auta na pedal gazu a powodem jest tylko mniejsza temperatura powietrza doprowadzanego do cylindrow mowic krotko ja mam odlaczony i nie narzekam
Lishoo Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Ja tylko dodam że podczas postoju i przy podróży w niewielkich prędkościach EGR pozostaje otwarty i systematycznie dusi nasze silniki przy większych prędkościach powinien być szczelnie zamknięty, niestety z tego względu że są to spaliny, duża temperatura + często syfiaste paliwo, zaworek bardzo szybko przestaje być szczelny i nadaje się do wyjeb***a wymiany. BTW. Ja kiedyś wymyśliłem taki łopatologiczny sposób wyjaśnienia na czym polega praca EGR Mianowicie EGR czyli zawór recyrkulacji spalin został wymyslony przez ekologów żeby zmniejszyć emisję spalin, w jaki sposób? proste wpuszcza spaliny do naszego silniczka, a wiadomo że silniczek jak każdy potrzebuje świerzego powietrza, no i się dusi, a jak się dusi to krócej pożyje, a jak krócej pożyje to człowiek mniej będzie autem jeździł, a jak będzie mniej jeździł to emisja spalin będzie dużo dużo mniejsza. No i panowie żadne katalizatory, EGRy, filtry DPF nie zmniejszą tak emisji spalin jak to kiedy auto nie będzie jeździło, bo wtedy emisja jest zerowa
krzys mlody Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 dzieki chlopaki za pomoc i szybka odpowiedz:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się