maly2rafcio Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Witam Od raz zaznaczę, że szukałem na forum, np tu: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t13949.0.html;highlight=gdzie+przekaznik Gdzie w moim aucie znajduje się Przekaźnik sprzęgła elektromagnetycznego (urządznie Klimatyzacyjne). Tam gdzie teoretycznie wg Sam Naprawiam powinien być (czyli w głóznej skrzynce przkażników - pod plastikiem nad nogami kierowcy) ja go nie widzę. A jest tam puste miejsce. Proszę o pomoc bo klima przestała mi się załączać (ściślej sprężarka), a chciałbym zacząć sprawdzanie od przekaźnika.
karbonek Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Jakie masz błędy na vagu? Miałem podobną sytuację i okazała się wina przewodu czujnika ciśnienia.
maly2rafcio Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 Właśnie z klimatronikiem nie mogę połączyć się VAGiem. Z innymi modułami chodzi a z klimatronikiem się nie łączy. Także błędów nie zczytałem. [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 16:04_________________________________________________W końcu udało mi się połączyć z klimatronikiem. I jest jeden błąd: Control Module Part Number: 8D0 820 043 M Component and/or Version: A4 KLIMAAUTOMAT D54 Software Coding: 00043 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-00 - Open or Short to Ground Proszę o pomoc. Co z tym zrobić?[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2010, 09:35_________________________________________________Jeszcze jedno pytanie. Czy do tego czujnika F129 jest w miarę łatwy dostęp z góry (tzn po otwarciu klapy), czy też trzeba ściągać zderzak. Bo tak sobie myślałem żeby na chwilę zewrzeć na krótko styki w kostce od tego czujnika i zobaczyć czy sprężarka się załączy. Jak da radę to które to powinny być styki?
karbonek Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 dobrze jest zdjąć lampę masz to co u mnie było, przewód jest 4 żyłowy, idzie od czujnika dołem do miejsca zaznaczonego na zdjęciu sprawdź od strony czujnika czy przewodzi każdy przewód do wtyczki po drugiej stronie, ta wtyczka jest pod plastikiem przy zbiorniku płynu wspomagania
maly2rafcio Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 Wczoraj nie miałem czasu grzebać przy aucie więc przewodu jeszcze nie sprawdziłem. Ale mam jeszcze jedno pytanie: czy błąd na VAGu 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-00 - Open or Short to Ground i błąd na klimatroniku na kanale 1: 22.1 dotyczą tego samego zjawiska?
karbonek Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Open or Short to Ground to mówi że masz problem z czujnikiem lub przewodem
maly2rafcio Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2010 Problem z klimą rozwiązany. Okazało się że mój mechanik przy zdejmowaniu zderzaka i chłodnicy nie podpiął mi wtyczki do czujnika ciśnienia i stąd błąd i brak chłodzenia. W serwisie klimatyzacji zapłaciłem za "naprawę" gapowe 50 zł. A swoją drogą to dobrze że to było tylko to. Jak byłem w serwisie klimy przyjechał gość skodą octavią i okazało się że uzkodzona sprężarka. Cała naprawa (wymiana) wraz z pełnym serwisem - 3000 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się