Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Problemy z rozruchem zimnego silnika w ciepłym otoczeniu.Nowe logi po wymianie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiec dzis dzieki koledze Brysio :hi: udalo nam sie mniej-wiecej ta pompe ustawic.

Zrobilem serie logow i wstawiam:

000

Log (1 - 000)

001

Log (3 - 001)

003

Log (4 - 003)

004

Log (2 - 004)

007

Log (0 - 007)

013

Log (5 - 013)

014

Log (7 - 014)

018

Log (6 - 018)

BS 000,003,004

Log (1 - 000)

Log (0 - 003)

Log (2 - 004)

haha jaka tam pomoc :embarrassed:

no teraz to wyglada lepiej i to duzo lepiej

ale obroty dalej skacza i teraz szukamy dalej :))

ale jak widac korekcje sie zmniejszyly -- to dobrze :)

Opublikowano

niestety, lecz ustawienie kąta jest do poprawy.

kąt jest teraz po złej stronie... koło zostało za mocno obrócone.

macie: 2.2* PGMP - czyli 2.2* BTDC.

ma być: 2.0* ZGMP - czyli 2.0* ATDC

spójrzcie na log 004BS - jest 2.2* PGMP [bTDC] oraz na log 004sN - wymagany jest na ZGMP [ATDC], a rzeczywisty jest na PGMP [bTDC].

muskel, ustaw tak, by w 004BS na Late było ok. 2*ZGMP.

wówczas będzie poprawnie.

Opublikowano

niestety, lecz ustawienie kąta jest do poprawy.

kąt jest teraz po złej stronie... koło zostało za mocno obrócone.

macie: 2.2* PGMP - czyli 2.2* BTDC.

ma być: 2.0* ZGMP - czyli 2.0* ATDC

spójrzcie na log 004BS - jest 2.2* PGMP [bTDC] oraz na log 004sN - wymagany jest na ZGMP [ATDC], a rzeczywisty jest na PGMP [bTDC].

muskel, ustaw tak, by w 004BS na Late było ok. 2*ZGMP.

wówczas będzie poprawnie.

wiem ze tak jest ale zobacz u mnie na logi w logach jest identycznie czyli btdc (atdc z minusem) - a w bs jak widzisz screen jest po atdc

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_25_tdi_bdg_prosba_o_sprawdzenie_logow-t136288.0.html

nie wiem dlaczego w logach przeskakuje automatycznie na btdc choc u innych nie przeskakuje co mnie maxymalnie zadziwia

u mnie jest minus a niektore wersje nie mialy minusa i ciezko wyczaic z loga czy dobrze jest czy nie

kurde wczoraj tego nie dopatrzylem bylo by dobrze jak bys zrobil jeszcze screena w trakcie jak jest na bs bez logowania

podejrzewam ze moze byc dobrze tylko vag tu cos sciemnia a jesli jest btdc to musicie raz jeszcze poprawic kolem pompy tym razem troszke w lewo bo nie zwracaliscie uwagi na btdc/atdc :mysli:

Opublikowano

Brysio,

nie jest poprawnie, możesz mi uwierzyć, gdyż:

- w 004 sN [nieBS] masz kąt żądany po stronie ATDC [004.2 - ZGMP z minusem], a rzeczywisty po stronie BTDC [004.3 - PGMP z plusem];

- w 000.2 BS wartość kąta wtrysku to 92 jednostki, gdzie na 000.2 BS powinno być ok. 60-70;

- 004 BS - wartość jest dodatnia [czyli BTDC], a powinna być z minusem [ATDC]. o ile nagłówek zapisywany jest przez VCDS czasem błędnie, o tyle minus/plus już zapisywany jest poprawnie.

spójrz na swój log 004 BS - na Early kąt ustawia się na 15*BTDC [nie ma minusa], na Late ustawia się na ok. 2*ATDC [jest minus].

teraz spójrz na log 004 BS muskela - na Early kąt ustawia się na ok. 15*BTDC [nie ma minusa], na Late ustawia się na ok. 2*BTDC [także nie ma minusa].

nie ma potrzeby robić skrinszotów, trzeba poprawić regulację.

[zawsze możemy poczekać do października, kiedy to muskel zaloży topik, że ma poważny kłopot z porannym rozruchem...]

:hi:

Opublikowano

Brysio,

nie jest poprawnie, możesz mi uwierzyć, gdyż:

- w 004 sN [nieBS] masz kąt żądany po stronie ATDC [004.2 - ZGMP z minusem], a rzeczywisty po stronie BTDC [004.3 - PGMP z plusem];

- w 000.2 BS wartość kąta wtrysku to 92 jednostki, gdzie na 000.2 BS powinno być ok. 60-70;

- 004 BS - wartość jest dodatnia [czyli BTDC], a powinna być z minusem [ATDC]. o ile nagłówek zapisywany jest przez VCDS czasem błędnie, o tyle minus/plus już zapisywany jest poprawnie.

spójrz na swój log 004 BS - na Early kąt ustawia się na 15*BTDC [nie ma minusa], na Late ustawia się na ok. 2*ATDC [jest minus].

teraz spójrz na log 004 BS muskela - na Early kąt ustawia się na ok. 15*BTDC [nie ma minusa], na Late ustawia się na ok. 2*BTDC [także nie ma minusa].

nie ma potrzeby robić skrinszotów, trzeba poprawić regulację.

[zawsze możemy poczekać do października, kiedy to muskel zaloży topik, że ma poważny kłopot z porannym rozruchem...]

:hi:

meszrumie

dobrze ze to wylapales!

calkowicie sie z Toba zgadzam wczoraj niestety nie zwrocilem na to uwagi i przyznaje moj blad patrzylem tylko na wartosc kata i jesly by byla po OT mogla by zostac -- wysylajac im instrukcje i tlumaczac mechanikowi przez telefon co i jak ma zrobic nie bralem nawet pod uwage ze nie bedzie zwracal uwagi na zakres polozenia kata przed czy po OT bylem pewien ze z instrukcja nie da sie zrobic blednie :)))

powiedzailem mechanikowi jak w prosty sposob moze przelozyc o 1 zab na pasku bo niestety kolo pompy bylo juz na przednim ograniczniku a sam widziales jak byl kat wywalony w tyl i oczywiscie kazalem im logowac w bs i sprawdzac przy kazdym obrocie kolem o ile kat sie zmienil i w razie potrzeby poprawic -- nic to muskel sie przejedzie i poprawia do 3 razy sztuka :))

teraz powiem jeszcze jedna ciekawostke -- mnie spaprali kat w aso w krosnie koles ustawial na ich sprzecie i mialem 1,8 vor OT (kapnalem sie dopiero w szwabii ze jest zle bo mi check wywalilo pod wrockiem) chcialem zeby mi szwaby to poprawily to mi krzykneli 128euro szlag mnie trafil kupilem kabel za 50e i sam zrobilem a kabelek zostal na zabawe z autem:) i sie juz wielokrotnie przydal :))

" Vertrauen ist gut Kontrolle ist besser " - stare niemieckie powiedzonko :)

Opublikowano

Przede wszystkim to wielkie dziekuje i jeszcze raz dziekuje dla kolegi meszruma, ze konkretne wskazowki. Oczywiscie nie pomijajac przy tym kolegi Brysia :good:

Po kreceniu i stukaniu mloteczkiem w raz w prawo i raz w lewo udlao sie jako tako ustawic. Wartosci oscyluja troche ale jest juz raczej dobrze.

2xA80.jpg

Rzuccie okiem i sami zobaczcie.

Log (0 - 004)

Log (1 - 004)

Opublikowano

teraz jest prawidłowo.

kąt ustawiony jest idealnie.

po ciezkich walkach dal sobie chlopak rady :))) mloteczkiem heheheh

panowie ma ktos jakis manual jak wymaontowac wtryski??? sa jakies extra narzedzia potrzebne czy "mlotek i obcegi" wystarcza ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...