Brysio Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Wiec dzis dzieki koledze Brysio udalo nam sie mniej-wiecej ta pompe ustawic. Zrobilem serie logow i wstawiam: 000 Log (1 - 000) 001 Log (3 - 001) 003 Log (4 - 003) 004 Log (2 - 004) 007 Log (0 - 007) 013 Log (5 - 013) 014 Log (7 - 014) 018 Log (6 - 018) BS 000,003,004 Log (1 - 000) Log (0 - 003) Log (2 - 004) haha jaka tam pomoc no teraz to wyglada lepiej i to duzo lepiej ale obroty dalej skacza i teraz szukamy dalej ) ale jak widac korekcje sie zmniejszyly -- to dobrze
meszrum Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 niestety, lecz ustawienie kąta jest do poprawy. kąt jest teraz po złej stronie... koło zostało za mocno obrócone. macie: 2.2* PGMP - czyli 2.2* BTDC. ma być: 2.0* ZGMP - czyli 2.0* ATDC spójrzcie na log 004BS - jest 2.2* PGMP [bTDC] oraz na log 004sN - wymagany jest na ZGMP [ATDC], a rzeczywisty jest na PGMP [bTDC]. muskel, ustaw tak, by w 004BS na Late było ok. 2*ZGMP. wówczas będzie poprawnie.
Brysio Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 niestety, lecz ustawienie kąta jest do poprawy. kąt jest teraz po złej stronie... koło zostało za mocno obrócone. macie: 2.2* PGMP - czyli 2.2* BTDC. ma być: 2.0* ZGMP - czyli 2.0* ATDC spójrzcie na log 004BS - jest 2.2* PGMP [bTDC] oraz na log 004sN - wymagany jest na ZGMP [ATDC], a rzeczywisty jest na PGMP [bTDC]. muskel, ustaw tak, by w 004BS na Late było ok. 2*ZGMP. wówczas będzie poprawnie. wiem ze tak jest ale zobacz u mnie na logi w logach jest identycznie czyli btdc (atdc z minusem) - a w bs jak widzisz screen jest po atdc http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_25_tdi_bdg_prosba_o_sprawdzenie_logow-t136288.0.html nie wiem dlaczego w logach przeskakuje automatycznie na btdc choc u innych nie przeskakuje co mnie maxymalnie zadziwia u mnie jest minus a niektore wersje nie mialy minusa i ciezko wyczaic z loga czy dobrze jest czy nie kurde wczoraj tego nie dopatrzylem bylo by dobrze jak bys zrobil jeszcze screena w trakcie jak jest na bs bez logowania podejrzewam ze moze byc dobrze tylko vag tu cos sciemnia a jesli jest btdc to musicie raz jeszcze poprawic kolem pompy tym razem troszke w lewo bo nie zwracaliscie uwagi na btdc/atdc
meszrum Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Brysio, nie jest poprawnie, możesz mi uwierzyć, gdyż: - w 004 sN [nieBS] masz kąt żądany po stronie ATDC [004.2 - ZGMP z minusem], a rzeczywisty po stronie BTDC [004.3 - PGMP z plusem]; - w 000.2 BS wartość kąta wtrysku to 92 jednostki, gdzie na 000.2 BS powinno być ok. 60-70; - 004 BS - wartość jest dodatnia [czyli BTDC], a powinna być z minusem [ATDC]. o ile nagłówek zapisywany jest przez VCDS czasem błędnie, o tyle minus/plus już zapisywany jest poprawnie. spójrz na swój log 004 BS - na Early kąt ustawia się na 15*BTDC [nie ma minusa], na Late ustawia się na ok. 2*ATDC [jest minus]. teraz spójrz na log 004 BS muskela - na Early kąt ustawia się na ok. 15*BTDC [nie ma minusa], na Late ustawia się na ok. 2*BTDC [także nie ma minusa]. nie ma potrzeby robić skrinszotów, trzeba poprawić regulację. [zawsze możemy poczekać do października, kiedy to muskel zaloży topik, że ma poważny kłopot z porannym rozruchem...]
Brysio Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Brysio, nie jest poprawnie, możesz mi uwierzyć, gdyż: - w 004 sN [nieBS] masz kąt żądany po stronie ATDC [004.2 - ZGMP z minusem], a rzeczywisty po stronie BTDC [004.3 - PGMP z plusem]; - w 000.2 BS wartość kąta wtrysku to 92 jednostki, gdzie na 000.2 BS powinno być ok. 60-70; - 004 BS - wartość jest dodatnia [czyli BTDC], a powinna być z minusem [ATDC]. o ile nagłówek zapisywany jest przez VCDS czasem błędnie, o tyle minus/plus już zapisywany jest poprawnie. spójrz na swój log 004 BS - na Early kąt ustawia się na 15*BTDC [nie ma minusa], na Late ustawia się na ok. 2*ATDC [jest minus]. teraz spójrz na log 004 BS muskela - na Early kąt ustawia się na ok. 15*BTDC [nie ma minusa], na Late ustawia się na ok. 2*BTDC [także nie ma minusa]. nie ma potrzeby robić skrinszotów, trzeba poprawić regulację. [zawsze możemy poczekać do października, kiedy to muskel zaloży topik, że ma poważny kłopot z porannym rozruchem...] meszrumie dobrze ze to wylapales! calkowicie sie z Toba zgadzam wczoraj niestety nie zwrocilem na to uwagi i przyznaje moj blad patrzylem tylko na wartosc kata i jesly by byla po OT mogla by zostac -- wysylajac im instrukcje i tlumaczac mechanikowi przez telefon co i jak ma zrobic nie bralem nawet pod uwage ze nie bedzie zwracal uwagi na zakres polozenia kata przed czy po OT bylem pewien ze z instrukcja nie da sie zrobic blednie )) powiedzailem mechanikowi jak w prosty sposob moze przelozyc o 1 zab na pasku bo niestety kolo pompy bylo juz na przednim ograniczniku a sam widziales jak byl kat wywalony w tyl i oczywiscie kazalem im logowac w bs i sprawdzac przy kazdym obrocie kolem o ile kat sie zmienil i w razie potrzeby poprawic -- nic to muskel sie przejedzie i poprawia do 3 razy sztuka ) teraz powiem jeszcze jedna ciekawostke -- mnie spaprali kat w aso w krosnie koles ustawial na ich sprzecie i mialem 1,8 vor OT (kapnalem sie dopiero w szwabii ze jest zle bo mi check wywalilo pod wrockiem) chcialem zeby mi szwaby to poprawily to mi krzykneli 128euro szlag mnie trafil kupilem kabel za 50e i sam zrobilem a kabelek zostal na zabawe z autem:) i sie juz wielokrotnie przydal ) " Vertrauen ist gut Kontrolle ist besser " - stare niemieckie powiedzonko
Muskel1 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2010 Przede wszystkim to wielkie dziekuje i jeszcze raz dziekuje dla kolegi meszruma, ze konkretne wskazowki. Oczywiscie nie pomijajac przy tym kolegi Brysia Po kreceniu i stukaniu mloteczkiem w raz w prawo i raz w lewo udlao sie jako tako ustawic. Wartosci oscyluja troche ale jest juz raczej dobrze. Rzuccie okiem i sami zobaczcie. Log (0 - 004) Log (1 - 004)
meszrum Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 teraz jest prawidłowo. kąt ustawiony jest idealnie.
Brysio Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 teraz jest prawidłowo. kąt ustawiony jest idealnie. po ciezkich walkach dal sobie chlopak rady )) mloteczkiem heheheh panowie ma ktos jakis manual jak wymaontowac wtryski??? sa jakies extra narzedzia potrzebne czy "mlotek i obcegi" wystarcza ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się