laki77 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Witam z miesiąc temu miałem takie odczyty jak w pierwszej tabelce, niestety dziś juz one wygladaja znacznei gorzej ( druga tabelka). http://img218.imageshack.us/img218/848/zzzzxxx.jpg jaki moze być tego powod? możliwe ze to od tego ze zalałem trefne paliwo?
vauxhall95 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Dolej preparatu do czyszczenia wtryskow
ROBERT Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 "Odgrzeję kotleta" I jak kolego zmieniło się coś po zatankowaniu innej gnojówki ? Ja mam podobnie , jakieś dwa może trzy tygodnie temu sprawdzałem korekcje i wynosiły ~ 0.2 , 0.1 , 0.3 , 0.0 (paliwo Shell Diesel Extra) , kilka dni temu zalałem Vervę z Orlenu i wczoraj podłączyłem VAG-a gr. 013 i ... ... korekcje 0.4 , 0.6 , 0.6 , 0.4 STP ew. Liqui Moly do czyszczenia wtrysków stosuję regularnie ( co kilka tankowań do pełna )
banshee Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 STP ew. Liqui Moly do czyszczenia wtrysków stosuję regularnie ( co kilka tankowań do pełna ) I masz lepsze samopoczucie oraz trochę mniej grosza w kieszeni, bo to działa tylko na twoją psychikę, a wtryski jakie będą takie będą :>
ROBERT Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 No dobra , to co jest odpowiedzialne za takie różnice w korekcjach ? Gnojówka ? Jak lałem Diesel Extra z Shell'a to było widać poprawę , jak kupiłem auto korekcje na poz. ~ 0.4 - 0,6 , kilka razy "zalałem" STP i korekcje poprawiły się na 0.0 - 0.1 , no chyba że akurat taki dobry "gnój" był na Shell;u
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się