wiktorsam Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 U mnie bez popuszczenia tej trójkątnej ciężko było ruszyć nastawnik bo za mocno go trzymała. Żeby ją odkręcić spiłowałem na okrągło trzy boki nasadki 7 za pomocą mini-szlifierki "ala dremel" i frezu do metalu.
vauxhall95 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 a jak ustawiales,nie odkrecasz tej dziwnej sruby,tylko przez kawalek drewna stukasz w zaleznosci co chcesz uzyskac
ciahciah Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 chyba już znasz odpowiedz, jak się nic nie będzie zmieniać dawka z nie poluzowaną trójkątną śruba trzeba poluzować.. z umiarem, ja sobie nie wyobrażam ustawiać nastawnika nie luzując trójkątnej śruby, przecież ona tak samo trzyma jak pozostałe 3, z reszta na filmiku mechanik które śruby luzował... :gwizdanie:? !
vauxhall95 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 To mozesz sobie wyobrazic jak ja ustawiam,i dziwne ze zawsze jest OK?? Tak jest wkrecona,ale bez odkrecenia tej sruby,duzo lepiej mi sie ustawia.A uwierz ze ustawialem miliony takich samochodow i bylo OK.wiec ja sie trzymam swojej teorii,ktora uwazam za najlepsza.
ciahciah Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 ustawiać pewnie, ale jak ta śruba jest na maxa wkręcona czy takie delikatne pukanie młoteczkiem wystarczy..
vauxhall95 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 No wiesz,powiem Ci tak napewno trafilo sie pare samochodow,ktore mialy od nowosci wkrecona ta srube,lub bardzo dawno.I nigdy problemu nie bylo,i nie bedzie,mlotkiem nie bede w nastawnik walil nie jestem kowalem,ale przez kawalek drewa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się