Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana tunelu z PRZEDLIFT na POLIFT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ździsiek nie mam czasu się porządnie wysrać, a nie chce jeździć do Ciebie po nocy, wiadomo może będziesz akurat szarżował :wink4: jutro może do Ciebie wcześniej zadzwonie

Opublikowano

ja konsole robiłem w trzy godziny z fisem :cool1: przy -5 z kolegą

Opublikowano

czekam na info kiedy w koncu bedzie te ustrojstwo :cool1:

Opublikowano

zrobione jest, muszę sprawdzić, a żeby sprawdzić muszę podjechać do wujka moskala, a jego samochód jakoś nie bardzo mnie lubi :decayed:

Opublikowano

zrobione jest, muszę sprawdzić, a żeby sprawdzić muszę podjechać do wujka moskala, a jego samochód jakoś nie bardzo mnie lubi :decayed:

nie świruj pawiana tylko podjeżdżaj :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

o czym piszesz isostat?

zrobione jest, muszę sprawdzić, a żeby sprawdzić muszę podjechać do wujka moskala, a jego samochód jakoś nie bardzo mnie lubi :decayed:

dawaj, dawaj ;d bo przeglad wkrotce, a jak przez przeciwmgielnych podjade? :kox:

Opublikowano

mamcie te isostaty na zbyciu?

Opublikowano

kolego Sqizzy powiedz czy jak już będziesz miał to na gotowe (Isostat) to będziesz je wykonywał dla wszystkich chętnych czy wrzucisz jakiś sprytny opis z nazwami części jakie potrzeba.Bo chyba to jest dość czasochłonne lutowanie.

Opublikowano

będzie wszystko porobione, zbiorę kasę od was i porozsyłam, koszt jednego to będzie około 50zł ( jeden isostat obejmuje przednie i tylnie przeciwmgielne) tylko dajcie mi troszkę czasu bo cholernie zajęty jestem

Opublikowano

Czy u was konsola poliftowa zbyt mocno wychyla się na boki opierając choćby nogę o nią? W oryginale tak samo się dzieje?

Opublikowano

jest troszkę szersza od przedlifta ale jakoś mnie to nie razi-nie zwróciłem uwagi.

Opublikowano

Czy u was konsola poliftowa zbyt mocno wychyla się na boki opierając choćby nogę o nią? W oryginale tak samo się dzieje?

sprecyzuj słowo "oryginał" , miałeś założona konsole od żuka ????

Opublikowano

Montowana w oryginale, czyli w a4 z lat 99-01. Tak się zastanawiam, czy te metalowe "łapy" (koło drążka zmiany biegów), nie są szersze w II lifcie, dzięki czemu konsola jest sztywna, nie wychyla się pod naciskiem i nie trzeszczy przez to :mysli:

Opublikowano

Montowana w oryginale, czyli w a4 z lat 99-01. Tak się zastanawiam, czy te metalowe "łapy" (koło drążka zmiany biegów), nie są szersze w II lifcie, dzięki czemu konsola jest sztywna, nie wychyla się pod naciskiem i nie trzeszczy przez to :mysli:

z tego co wiem to jest to samo , gdyby było inaczej nie pasowałyby otwory na śruby do montażu konsoli :wink4:

Opublikowano

Ale do tego nic się nie przykręca :blink:

http://postimage.org/image/1vwcxsx9g/

chodzi mi o tą "łódkę" przed lewarkiem co ma na końcach czarne gumki

taaaak , oczywiście ze sie do tego nie przykręca ale skoro wsadzisz coś wąskiego na coś szerokiego to otwory w konsoli przy łączniu z tunelem automatycznie sie przesuną (bo plastik sie nie rozciągnie) , tak samo z otworami przy desce

Opublikowano

I wszystko :wink4:

Opublikowano

powiem ci z własnego doświadczenia bo zmieniałem środek na polifta ze na 99% te elementy mają taki sam wymiar :wink4:

Opublikowano

No ja też zmieniałem i zastanawiam się dlaczego tak mi się wygina pod niedużym naciskiem na boki. Trochę wstyd jak kogoś wiozę, zapomnę się, oprę nogę o konsolę, a ona trzeszczy cała :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...