Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana tunelu z PRZEDLIFT na POLIFT


jedrusa4

Rekomendowane odpowiedzi

ździsiek nie mam czasu się porządnie wysrać, a nie chce jeździć do Ciebie po nocy, wiadomo może będziesz akurat szarżował :wink4: jutro może do Ciebie wcześniej zadzwonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobione jest, muszę sprawdzić, a żeby sprawdzić muszę podjechać do wujka moskala, a jego samochód jakoś nie bardzo mnie lubi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobione jest, muszę sprawdzić, a żeby sprawdzić muszę podjechać do wujka moskala, a jego samochód jakoś nie bardzo mnie lubi :decayed:

nie świruj pawiana tylko podjeżdżaj :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o czym piszesz isostat?

zrobione jest, muszę sprawdzić, a żeby sprawdzić muszę podjechać do wujka moskala, a jego samochód jakoś nie bardzo mnie lubi :decayed:

dawaj, dawaj ;d bo przeglad wkrotce, a jak przez przeciwmgielnych podjade? :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Sqizzy powiedz czy jak już będziesz miał to na gotowe (Isostat) to będziesz je wykonywał dla wszystkich chętnych czy wrzucisz jakiś sprytny opis z nazwami części jakie potrzeba.Bo chyba to jest dość czasochłonne lutowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie wszystko porobione, zbiorę kasę od was i porozsyłam, koszt jednego to będzie około 50zł ( jeden isostat obejmuje przednie i tylnie przeciwmgielne) tylko dajcie mi troszkę czasu bo cholernie zajęty jestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u was konsola poliftowa zbyt mocno wychyla się na boki opierając choćby nogę o nią? W oryginale tak samo się dzieje?

sprecyzuj słowo "oryginał" , miałeś założona konsole od żuka ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montowana w oryginale, czyli w a4 z lat 99-01. Tak się zastanawiam, czy te metalowe "łapy" (koło drążka zmiany biegów), nie są szersze w II lifcie, dzięki czemu konsola jest sztywna, nie wychyla się pod naciskiem i nie trzeszczy przez to :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montowana w oryginale, czyli w a4 z lat 99-01. Tak się zastanawiam, czy te metalowe "łapy" (koło drążka zmiany biegów), nie są szersze w II lifcie, dzięki czemu konsola jest sztywna, nie wychyla się pod naciskiem i nie trzeszczy przez to :mysli:

z tego co wiem to jest to samo , gdyby było inaczej nie pasowałyby otwory na śruby do montażu konsoli :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale do tego nic się nie przykręca :blink:

http://postimage.org/image/1vwcxsx9g/

chodzi mi o tą "łódkę" przed lewarkiem co ma na końcach czarne gumki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale do tego nic się nie przykręca :blink:

http://postimage.org/image/1vwcxsx9g/

chodzi mi o tą "łódkę" przed lewarkiem co ma na końcach czarne gumki

taaaak , oczywiście ze sie do tego nie przykręca ale skoro wsadzisz coś wąskiego na coś szerokiego to otwory w konsoli przy łączniu z tunelem automatycznie sie przesuną (bo plastik sie nie rozciągnie) , tak samo z otworami przy desce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też zmieniałem i zastanawiam się dlaczego tak mi się wygina pod niedużym naciskiem na boki. Trochę wstyd jak kogoś wiozę, zapomnę się, oprę nogę o konsolę, a ona trzeszczy cała :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...