Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana tunelu z PRZEDLIFT na POLIFT


jedrusa4

Rekomendowane odpowiedzi

Tyle ze ja jeszcze problem z przeciwmgielnymi mam jak zalacze tylne to tak jak powinno byc zalacza sie dwa,ale jak zalacze przednie to tez sie zalaczaja dwa.Ale to ogarne.

Wystarczy któregoś kabelka nie podłączać pod przycisk przednich, jeszcze nie podłączałem, bo brak isostatu :(

wiem ze jak nie bylo podswietlenia to trzeba zmienic kodowanie ze starego climatronica i w nowym te same wpisac i niby hula OKEJ!!

Możesz coś więcej o tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzies czytalem ze kodowanie w nowym clima......... trzeba wpisc 00040,i nie ma wtedy problemu z podswietleniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównałem wtyczki II lift pokazane przez dzoz3f z moimi I lift i oto różnice:

- duża czarna II lift jest przewód czarny z fioletowym paskiem (3 pin od lewej), w I lifcie brak;

- mała czarna II lift pin Nr 6 jest przewód szary z zielonym paskiem, w I lifcie brak;

- mała czarna II lift pin Nr 7 jest przewód brązowy z żółtym paskiem, w I lifcie jest brązowy z zielonym paskiem;

- mała czarna II lift pin Nr 10 brak przewodu, I lift jest przewód przewód niebieski z czarnym paskiem (czyli zbędny).

Reszta przewodów pokrywa się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienialiście może przycisk regulacji wysokości lamp? może ktoś wie jak poprzemieniać kable do przełącznika poliftowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przyciskiem regulacji lamp jest prosta sprawa.Należy przedłużyć kable żeby umieścić przycisk po lewej stronie a sama wtyczka jest identyczna jak w przedlifcie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to ja mam pytanie z innej beczki,zmieniam konsole z polifta z wersji manual,ale montuje do automatu,jak jest z panelem skrzynii automatycznej.Pasuje P&P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podświetlenie w klimatroniku po II lifcie w a4 po I lifcie opanowane w końcu :kox:

Po odłączeniu silniczka (ten co miał za zadanie wciągać powietrze z kabiny, aby czujnik mierzył temperaturę) zostaje nam przewód czarny z czerwonym paskiem (ja go od razu zaizolowałem, przez co wyleciał mi z głowy...). Przewód ten podłączamy pod pin Nr 6 w kostce małej czarnej. Żadnych innych przewodów nie ruszamy w kostkach klimatronika. Takie proste, że aż głupie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zmieniam klimatronik w I lifcie na II lift, mam pytanie co z podgrzewaniem tylnej szyby? W nowym klimatroniku jest w panelu poprzednio było na przycisk osobny?

Co do podłączenia ogrzewania tylnej szyby wraz z ogrzewaniem lusterek fotki poniżej:

gCYEA.jpg

gD08J.jpg

Przewód biały z żółtym paskiem to jest +12V, on idzie jako jeden do wsuwki, reszta co zostaje czyli gruby biały i dwa cienki białe przewody łączymy razem i dajemy na drugą wsuwkę.

Ja przedłużyłem te przewody bo inaczej nie starczyło by ich na dociągnięcie do klimatronika.

Na drugim zdjęciu jest pokazane gdzie je podłączyć. Z tyłu jest tam podwójne wejście na szerokie wsuwki, które po załączeniu w klimatroniku ogrzewania tylnej szyby zamyka obwód.

Osobiście zdjąłem z tej wiązki ile się dało izolacji, dzięki czemu nie musiałem tych przewodów przedłużać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale problemow jest wam powiem bledow duzo,nie dziala tak jak powinien,nie pokazuje temp silnika na climatronicu,generalnie taka operacja wymaga duzej wiedzy elektronicznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbował ktoś zrobić w tunelu środkowym w przed liftowym w miejscu popielniczki zrobić schowek jak po lifcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc przełożyłem u siebie tunel.

Podałem do czarnej kostki pod pin6 +12 po włączeniu świateł i jest OK. Zostały mi jednak dwie puste kostki, jedna idąca do tego silniczka (dwa kable, brązowy i czarny z niebieskim paskiem) i druga kostka od jakiegoś czujnika (chyba) umieszczonego we wlocie powietrza zaciąganego przez ten silniczek (brązowy i niebieski z czarnym paskiem) do czujnika idą dwa białe przewody.

Czy wyjąć ten czujnik ze starego kosza i założyć do nowego czy zostawić? Auto z końca 98'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z pierwszej kostki mogłeś wykorzystać brązowy jako masę do podświetlenia (+ szary z niebieskim z czegoś innego) kubka lub popielniczki, a drugi podpiąć pod pin 6 i obyłoby się bez niepotrzebnego lutowania i podciągania ze stacyjki +12 (w kostce na pewno miałeś końcówkę żeńską, w którą wkładasz ten przewód i zaciskasz szczypcami) :gwizdanie:

drugą kostkę z czujnikiem z białymi przewodami możesz wyciąć albo zakleić - jest już niepotrzebna, klimatronik II lift ma to zintegrowane w sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn. +12 podałem z podświetlenia przycisku podgrzewania szyby (został niepotrzebny) i jest ok, bardziej zastanawiało mnie właśnie co zrobić z tą kostką od czujnika.

Póki co żadnych problemów z działaniem klimatronika nie mam.

sprawdzałem multimetrem tą kostkę która szła do silniczka, ale prądu w niej nie było :mysli: z resztą nieważne, działa.

Teraz wycieczka do grzanka na założenie FIS'a :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bledy na climatroniku:masakra:

1274-silnik przeplywu powietrza-V71 - zablokowany lub brak napiecia

602-potencjometr w V85-G114 - Sporadyczny otwarty zwarty obwod do plusa

601-potencjometr w V70-G112 - otwarty zwarty obwod do plusa

600-potencjometr w V68- G92 - sporadyczny otwarty zwarty obwod do plusa

792-wlacznik cisnienia klimatyzacji F129 - otwarty zwarty obwod do masy

1297-czujnik temperatury wlotu w przedziale dla stop-G192 otwarty zwarty obwod do plusa

1296-czujnik temperatury srodkowego wlotu - G191 otwarty zwarty obwod do plusa

1206-brak sygnalu okresu zaplonu sporadyczny nieprawidlowy sygnal

1582-sygnal dla temperatury cieczy chlodzacej otwarty zwarty obwod do plusa

Na climatroniku:6.1 ; 7.1 ;9.3 ;11.1;13.3;15.7;22.1;49.1;50.3

Doslownie masakra,dodam ze jakos jeszcze jezdze,ale nawiewy lipnie dzialaja.Dodam ze zamienilem tylko dwa kabelki od podswietlenia,nic wiecej nie dlubalem.Prosze o pomoc kto ma takie bledy,bo raczej sobie nie poradze,aha dodam ze na kanale 49 temp silnika -60 ale to sie tyczy bledu 1582.Na 100% sie zaloze ze wiekszosc bledow sie tyczy zle rozlozonych pinow.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie mogę coś zasugerować... Coś mi świta, że kiedyś ktoś zmieniał ten pierwszy klimatronik (podświetlenie żarówkami) na ten po I lifcie (podświetlenie diodowe) i chyba tam też coś było grzebania z pinami, a wtedy już prosta droga do zmiany na II lift ;)

Dodam, że u mnie jest jeden błąd potencjometru silniczka klapy, ale mam go odkąd mam samochód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie potrzebuję pilnie informacji.

Chodzi o światła przeciwmgielne tylne. Do starego przycisku idą 4 przewody? masa, podświetlenie przycisku i dwa od działania świateł. Czy są jeszcze jakieś inne przewody?

Czy działanie tych świateł polega na tym że należy jedynie zewrzeć te dwa przewody w kostce i światła będą działały? czy jest do nich jakiś przekaźnik?

Może ktoś ma zdjęcia kostki do starego przełącznika świateł przeciwmgielnych.

Jak ktoś wie to niech pisze, bardzo pilne, bo załatwiłem kogoś kto zrobi nam isostaty ale potrzebuję informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...