tomek25 Opublikowano 29 Lipca 2007 Opublikowano 29 Lipca 2007 Panowie moze to pytanie jest banalne ale co ile km. powinno sie wymieniac olej w silniku po 150tys km. ? Mam w swojej zalany Mobil polsyntetyk ale zastanawia mnie czemu jak odkrece korek od wlewu oleju to jest max nagaru :shocked:dodam ze autko mam od stycznia i podejrzewam ze byl lany kiepski olej. Moze ma ktos z was sposob na ten nagar???????
lukaszek13ns Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Panowie moze to pytanie jest banalne ale co ile km. powinno sie wymieniac olej w silniku po 150tys km. olej zawsze wymieniasz co najwyzej po 15 tys, ja wymieniam zawsze po 10tys, ale do 15 jest norma, i nie ma to znaczenia czy twoje autko ma przejechane 150tys czy 100, czy 200tys. Mam w swojej zalany Mobil polsyntetyk ale zastanawia mnie czemu jak odkrece korek od wlewu oleju to jest max nagaru :shocked:dodam ze autko mam od stycznia i podejrzewam ze byl lany kiepski olej. Moze ma ktos z was sposob na ten nagar????? Wydaje mi sie ze nagar to normalna rzecz ja tez mam go ale minimalnie, i chyba rodzaj oleju nie ma az tak duzego wplywu na nagar, moje autko odnowosci smiga na mobil 1 pelen syntetyk. To dobry olej a i tak nagar w min. ilosciach wystepuje.
sardo Opublikowano 31 Lipca 2007 Opublikowano 31 Lipca 2007 Zgodzę się z lukaszek 13ns moje autko ma 186 tyś. przejechane olej mobil1 syntetyk tylko nagaru nie zaobserwowałem, a oliwe wymieniam co 5 tyś.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 a oliwe wymieniam co 5 tyś. trochę za szybko ale to twoje pieniądze. zastanawia mnie czemu jak odkrece korek od wlewu oleju to jest max nagaru może wcześniej miałeś (nie daj Boże) zalany mineralny i teraz kisielek ci się zrobił. U mnie żadnego nagaru nie ma, z tą różnicą, że ja nie zalałbym innego oleju niż syntetyczny.
golab24 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 A moje pytanie brzmi, gdzie po odkreceniu korka widzisz nagar? Jezeli na dnie to to nie nagar tylko czarna oslona walka, a jezeli na sciankach z boku to faktycznie masz brudny silnik.
tomek25 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2007 A moje pytanie brzmi, gdzie po odkreceniu korka widzisz nagar? na sciankach z boku . az taki chropowaty moim zdaniem syf. tak jak mowisz podejrzewam ze zalal ubytek lub caly silnik mineralnym.bede zmienial olej czesciej moze wyplocze. albo moze macie inny sposob aby zlikwidowac nagar . ?
MarEsp Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 moze macie inny sposob aby zlikwidowac nagar . ? Nie śpiesz się tak z jego usuwaniem bo możesz "wylać dziecko z kąpielą" i rozszczelnić wszystkie uszczelki i ciśnienie w cylindrach i będziesz dolewał 1 l na 100 km. Zostaw jak jest i lej półsyntetyk. Jak się nie popsuło to nie naprawiaj, bo spiepszysz przy okazji inne rzeczy.
Gość davido31 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 a oliwe wymieniam co 5 tyś. takich rzeczy to ty nawet nie pisz bo jeszcze ktoś się tym zasugeruje i będzie wymieniał olej co 5 klocków i zajedzie silnik.najbardziej odpowiednim przebiegiem jest 10.000 tyś.
tomek25 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2007 a oliwe wymieniam co 5 tyś. takich rzeczy to ty nawet nie pisz bo jeszcze ktoś się tym zasugeruje i będzie wymieniał olej co 5 klocków i zajedzie silnik.najbardziej odpowiednim przebiegiem jest 10.000 tyś. Czemu uwazasz ze tak czesta wymiana sprzyja zajechaniu silnika?
moskal Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 ja wymieniam co 10.000 i tez wlewałem ostatnio pólsyntetyk mobila 10W-40, a mam taki sam silnik jak ty tomek25 a przejechane mam 154,500 km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się